amd64 3000+ 939 9800@pro 19"tft G7muisie
Yah ChelloOp zaterdag 16 februari 2002 22:31 schreef megaman144 het volgende:
is het mogelijk om via een directe kabelverbinding internet te krijgen?
Bedoel je met directe kabelverbinding een verbinding naar je ISP waar jij alleen op zit ? Zal moeilijk gaan want je TV-kabel deel je zoiezo. ADSL heeft een eigen lijn als je dit echt wilt
Als je nog iets anders bedoelt zal je dit toch even duidelijker moeten uitleggen.
Sorry ik bedoel het win prog "Directe kabelverbinding" foute sorry
hmmm ik heb hier een laptop met een Directe kabelverbinding met mijn computer die via een andere computer(sever) internet krijg (sygate)
Mijn vraag kan ik ook internet krijgen op mijn laptop ?
hmmm ik heb hier een laptop met een Directe kabelverbinding met mijn computer die via een andere computer(sever) internet krijg (sygate)
Mijn vraag kan ik ook internet krijgen op mijn laptop ?
als je allebei de pc's van een ip adres voorziet en je kan elkaar pingen, dan kan het!
A wise man's life is based around fuck you
Ik kan wel pingen maar geen internet . Iemand een idee?
UTFSOp zaterdag 16 februari 2002 23:24 schreef megaman144 het volgende:
Ik kan wel pingen maar geen internet . Iemand een idee?
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
TIp bij de UTFS
:
Chello werkt met het MACadres dit houdt in dat de kaart en MODEM samen een adres hebben wat overeen komt , als dit overeenkomt -> internet. Niet overeenkomt -> geen internet
. Zie meer in de Search!
Chello werkt met het MACadres dit houdt in dat de kaart en MODEM samen een adres hebben wat overeen komt , als dit overeenkomt -> internet. Niet overeenkomt -> geen internet
Maar ik heb internet al gedeeld met twee andere computers dus dat lukt wel maar kan het wel via een "directe kabelverbinding" het progie van windows
Welke kabel gebruik je? Je hebt hiervoor een speciale kabel nodig.. Voor LPT poort gebruik je niet zomaar een printerkabel maar de zogenaamde NULL modem. En voor RJ45 poorten gebruik je een crossover kabel. Meer info kun je idd in de FAQ hier vinden
ja die heb ik gisteren gemaakt en dat werkt alle maal.Ik kan alle computer op via het netwerk maar ik krijg internet niet gedeeld op mijn laptop als dat mogelijk is via een"directe kabelverbinding"
Op laptop het volgende instellen: gatweay moet IP adres van Internetdeler zijn en DNS adressen moet je overnemen van de Internetdeler.
heb ik allemaal sygate ziet mijn inbel adapter niet en ik kan ook geen ip opgeven bij de inbel adapter hmmm dit gaat niet lukken
Pagina: 1