Verwijderd
Bij de PCBoerOp zaterdag 16 februari 2002 21:39 schreef VanSchoor het volgende:
Weet iemand waar je een athlon XP in België kan LATEN unlocken, ik vertrouw het zelf niet zo...
Verwijderd
Niks moet,..Mag klinkt beter heOp zaterdag 16 februari 2002 22:11 schreef ken het volgende:
moet ik nu lachen
Verwijderd
Ik ken er wel een paar die het misschien willen proberen maar het blijft bij mij toch altijd een risico.
Heb het laatst zelf geprobeerd met men duron (met die potlood streepjes) maar dat is niet echt gelukt. Eerst kreeg ik een multiplier die gelocked was op een lagere waarde en toen ik nog eens probeerde was hij dood.
Heb nu een XP 1700+ gekockt en die loopt gelocked ook mooi op 1900+
Heb het laatst zelf geprobeerd met men duron (met die potlood streepjes) maar dat is niet echt gelukt. Eerst kreeg ik een multiplier die gelocked was op een lagere waarde en toen ik nog eens probeerde was hij dood.
Heb nu een XP 1700+ gekockt en die loopt gelocked ook mooi op 1900+
Verwijderd
Kom op zeg Larry_E...
Is het nu leuk om tegen iemand uit Belgie met een gewone serieuze vraag meteen domme geintjes te gaan maken. Patatzaak... is wel zo verschrikkelijk dom en vervelend... ga of echte grappen make, of antwoord gewoon niet.
Voor de topicstarter: ik heb jammergenoeg geen antwoord, maar ik kon dit effe echt niet uit staan (kan het nog steeds niet!!!).
Is het nu leuk om tegen iemand uit Belgie met een gewone serieuze vraag meteen domme geintjes te gaan maken. Patatzaak... is wel zo verschrikkelijk dom en vervelend... ga of echte grappen make, of antwoord gewoon niet.
Voor de topicstarter: ik heb jammergenoeg geen antwoord, maar ik kon dit effe echt niet uit staan (kan het nog steeds niet!!!).
Verwijderd
ik vond hem bijna grappig volgende keer beter je best doenOp zaterdag 16 februari 2002 22:03 schreef larry_ellison het volgende:
[..]
Bij de patatzaak.
op de vraag van de topic starter geen idee
Verwijderd
Patat patat patat.... heheOp zaterdag 16 februari 2002 22:26 schreef Thugbear het volgende:
Kom op zeg Larry_E...
OK kleuter, je hebt een officiele waarschuwing te pakken. Ga zo door en je bent ->[EXIT].Op zaterdag 16 februari 2002 22:28 schreef larry_ellison het volgende:
Patat patat patat.... hehe
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Nog om een slotje roepen ook? Je mag 2 weken afkoelen. Lees straks je mail maar even.Op zaterdag 16 februari 2002 22:46 schreef larry_ellison het volgende:
slotje ofzo.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
k, ik denk dat je even bij je in de buurt moet vragen, evt. bij je eigen PC boer, maar dat is een kleine kans.
Vraag beetje om je heen, iemand die zelf een XP heeft ? Dan zal het wel lukkken lijkt mij, iig suc6.
Zelf doen kan ook altijd hè
maar ik begrijp best dat je dat neit durft
Vraag beetje om je heen, iemand die zelf een XP heeft ? Dan zal het wel lukkken lijkt mij, iig suc6.
Zelf doen kan ook altijd hè
12,85kWp - ZB 7,5m2/400l - 5kW Pana H WP (CV&SWW) - 13,8kWh accu
Verwijderd
goedzo!Op zaterdag 16 februari 2002 22:40 schreef Exirion het volgende:
[..]
OK kleuter, je hebt een officiele waarschuwing te pakken. Ga zo door en je bent ->[EXIT].
Pagina: 1