Heb net een US Blaster 5.1 Dolby Digital Theatre setje gekocht voor het luttele bedrag van €149
Alleen, hoe moet je zoiets aansluiten? Het ding heeft maarliefst 6 inputs!! 2 voor front, 2 voor rear en 2 voor center/bass (telkens een witte en rode aansluiting). En nee, dit zijn geen outputs naar de boxen.
Er zitten een heleboel kabels bij, maar die passen nooit allemaal in mijn geluidskaart en mp3speler. De bijgeleverde handleiding is heel sumier. Er staat alleen dat de front input verbonden moet worden met de groene aansluiting op de geluidskaart, de rear op de bruine en de center/bass op de oranje (maar niet! de digital out, die ook oranje is).
Nu heb ik geen andere oranje uitgang op mijn geluidskaart (Soundblaster Live) dan de digital out, hoe moet dit dan? En verder, ik heb ook nog een mp3 speler met slechts 1 rode en 1 witte uitgang (stereo dus). Hoe kan ik het setje daarop aansluiten? Ik kan nu maar 2 speakers tegelijk werkend krijgen, door de 2 aansluitingen van de mp3 speler op 2 van de 6 aansluitingen van het Dolby Digital setje aan te sluiten.
Thanks!
Nu heb ik geen andere oranje uitgang op mijn geluidskaart (Soundblaster Live) dan de digital out, hoe moet dit dan? En verder, ik heb ook nog een mp3 speler met slechts 1 rode en 1 witte uitgang (stereo dus). Hoe kan ik het setje daarop aansluiten? Ik kan nu maar 2 speakers tegelijk werkend krijgen, door de 2 aansluitingen van de mp3 speler op 2 van de 6 aansluitingen van het Dolby Digital setje aan te sluiten.
Thanks!