Toon posts:

Asus Geforce 3 Ti 500 Deluxe, wat kan ik verwachte

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg deze kaart binnenkort.

Waar kan ik een goede review van deze kaart vinden en wat kan ik verwachten in spellen als QuakeIII (met name anti-aliasing) en Diablo2 :?

ps. ik heb nu nog een G2 Pro en in Q3 kan ik geen anti-aliasing gebruiken (te traag) en DiabloII heb in met Direct3D regelmatig minder dan 10 fps als 't druk wordt |:(

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 22:08

Vidra

Vragen?

Een zwaar roelerende kaart :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 16 februari 2002 20:39 schreef Vidra het volgende:
Een zwaar roelerende kaart :)
Ow, want :?

Verwijderd

Mja als je anti aliasing wilt zou ik de gf4 4400/4600 nemen da heb je pas echte power, enne de 4200 schijnt goedkoper te worden dan de ti500, maar is toch sneller.
Het zal echter nog wel wat weekjes duren voor deze kaarten echt overal te krijgen zijn.

reken op +/- 300 E voor de 4200

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 22:08

Vidra

Vragen?

Op zaterdag 16 februari 2002 20:40 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Ow, want :?
Gewoon snelheid enzo.....maar ik heb hem alweer een tijd....ik zou wachten op de GF4 :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 20:47 schreef Vidra het volgende:

[..]

Gewoon snelheid enzo.....maar ik heb hem alweer een tijd....ik zou wachten op de GF4 :)
Yeah right ... en dan meer betalen ... en dan ook nog 2 maanden wachten ... weet je wel hoeveel die geforce 3 voor locotus kost :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 16 februari 2002 20:58 schreef korn het volgende:

[..]

Yeah right ... en dan meer betalen ... en dan ook nog 2 maanden wachten ... weet je wel hoeveel die geforce 3 voor locotus kost :)
Ghehe... niet zoveel als jullie denken >:)

(hè Korn ;))

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 21:00 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Ghehe... niet zoveel als jullie denken >:)

(hè Korn ;))
Daarom ... maar misschien heeft die ati wel wat betere beeldkwaliteit ... maar de geforce 3 is toch wel wat sneller ... en ik heb mijn eigen asus v8200 ook al overgeklokt ... nou ... trust me ... de resultaten zijn echt wreed.....

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 16 februari 2002 21:03 schreef korn het volgende:

[..]

Daarom ... maar misschien heeft die ati wel wat betere beeldkwaliteit ... maar de geforce 3 is toch wel wat sneller ... en ik heb mijn eigen asus v8200 ook al overgeklokt ... nou ... trust me ... de resultaten zijn echt wreed.....
Ati Radeon8500 is in sommige dingen sneller en 'normaliter' ook een stuk goedkoper ;)

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Op zaterdag 16 februari 2002 20:37 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

Waar kan ik een goede review van deze kaart vinden en wat kan ik verwachten in spellen als QuakeIII (met name anti-aliasing) en Diablo2 :?

ps. ik heb nu nog een G2 Pro en in Q3 kan ik geen anti-aliasing gebruiken (te traag) en DiabloII heb in met Direct3D regelmatig minder dan 10 fps als 't druk wordt |:(
Ligt gewoon aan het merk leadtek. ,leadtek zuigt ,ik heb een Hercules GF2 GTS pro 64mb en kan dat wel.

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Op zondag 17 februari 2002 11:06 schreef Bartjuh het volgende:

[..]

Ligt gewoon aan het merk leadtek. ,leadtek zuigt ,ik heb een Hercules GF2 GTS pro 64mb en kan dat wel.
LeadTek zuigt?
I dont think so..

Die-hard Brexiteer

• VinnieM
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 29-11-2024
Op zaterdag 16 februari 2002 20:37 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

Over het algemeen kun je met een GF3 beter op een hogere resolutie spelen dan met FSAA aan. Met Quake3 moet je met een Ti500 zat op 1600x1200 kunnen spelen en dan haal je nog meer fps dan op 1024x768 met FSAA 2x. Bovendien heeft FSAA op 1600x1200 niet zo veel zin meer lijkt me :)

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 11:06 schreef Bartjuh het volgende:
Ligt gewoon aan het merk leadtek. ,leadtek zuigt
welnee, (prutser) :)

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Op zaterdag 16 februari 2002 20:47 stond bij Vidra in de specs het volgende:
PIII 550 + gf3 ti500
Ik zat net te denken aan wat een mod hier onder zijn naam heeft staan: een P233 met een gf3 is net een betonblok op wielen met een spoilertje erop.
Volgensmij geld dat hier ook wel, want ik heb een gts\pro en als ik hem zo ver mogelijk overclock heb ik bijna geen snelheidswinst dus is mijn proc de bottleneck.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• KingNothing
idd 550MHz is te weinig, voor een GeForce2 GTS is een cpu van 700MHz vereist om de kaart optimaal te benutten laat staan wat je nodig hebt om een GF3 optimaal te benutten..

Die-hard Brexiteer

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
van een gf3 wist ik dat je minstens een 800 mhz nodig hebt om hem goed te benutten, maar 700 voor een gts? dan heb ik ook een betonblok op wielen :D

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• KingNothing
:)
Ik zie het zo: ( en ik kan het verkeerd zien )
Doe maar eens 3D mark 2001 met een GF3 en 800MHz erachter, als je de uitslag hebt haal je die 800MHz eruit en prop je er een P4 2200MHz in. Als 800MHz optimaal zou zijn dan zou de score tussen beide benches niet opzienbarend verschillend moeten zijn. Ik ben ervan overtuigd dat er wel een paar duizend 3D markjes verschil tussen zal zitten :+

Die-hard Brexiteer

• Crazy-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-08 08:15

Crazy-

Best life ever

Op zaterdag 16 februari 2002 21:03 schreef korn het volgende:

[..]

offtopic:
ik zag je site...kan het kloppen dat die heel veel op http://www.nordichardware.com/galleri/ lijkt???

12,85kWp - ZB 7,5m2/400l - 5kW Pana H WP (CV&SWW) - 13,8kWh accu

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 14:45 schreef CIOMrCrazy het volgende:

[..]

offtopic:
ik zag je site...kan het kloppen dat die heel veel op http://www.nordichardware.com/galleri/ lijkt???
Nou .... ik vind/vond hem er eigenlijk toch wel heel erg anders uitzien eigenlijk hoor...........

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 16:28
Nou het schijnt dat als je AA wilt gaan gebruiken en dan 2 of 4x een ATI Radeon 8500 een beter keus is, want die is echt zekerz beter in AA en nog eens goedkoper ook, dus wat wil je nog meer. Maar ja ik ben ook eigenlijk een Nvidia fan, maar ik w8 toch liever een maand op de Geforce 4 Ti 4200! :P

..::System Specs::..

Pagina: 1