me 2 kun je nog wel 17" krijgen tegenwoordig ?Op zaterdag 16 februari 2002 20:30 schreef monkel het volgende:
jammer, ik heb een 19"
hahahahaha, als jij dat geregeld krijgt dan heb ik nog wel 6 van die laptops. en dan vind ik dat allang best voor 2 19 inch schermpjes (iiyama)
zo`n laptop vertegenwoordigd nog wel een waarde van 200/250 euro.
* GaMbiNo zoekt nog een goed P1 laptopje voor een zacht prijsje.Op zaterdag 16 februari 2002 20:34 schreef joosd het volgende:
hahahahaha, als jij dat geregeld krijgt dan heb ik nog wel 6 van die laptops. en dan vind ik dat allang best voor 2 19 inch schermpjes (iiyama)
Maar ik ga mijn 17" monitor daar acht niet op inruilen.
En ik wil wel iets sneller dan 133 Mhz.
Heb je zoiets nog liggen?
Precies, zo'n laptop is ongeveer 350/400 gulden waard. Als je die kunt ruilen tegen een iiyama van 700 piek ben je een knappe jongen.
niet dusOp zaterdag 16 februari 2002 20:36 schreef xMvZx het volgende:
zo`n laptop vertegenwoordigd nog wel een waarde van 200/250 euro.
'k heb er laatst een verkocht voor hfl 300 piek, was een p133, 10mbit netwerk etc etc
Meer was er nietechty voor te krijgen...
[edit]
Compaq 17" ook goed?
ik zeg ook niet nieuwe, maar 2e hands 17 inch vmp zijn niet zo heel erg veel meer waard, dus dat is nog best reeel.
Maar een tweedehands iilyama kost dus geen 700 piek meer.Op zaterdag 16 februari 2002 20:37 schreef Access het volgende:
Precies, zo'n laptop is ongeveer 350/400 gulden waard. Als je die kunt ruilen tegen een iiyama van 700 piek ben je een knappe jongen.
350/400 piek voor een tweedehands 17" is nog best wel veel.
Mijn 17" Philips monitor kostte maar 125 gulden.
is dit niet meer iets voor het vraag en aanbod gedeelte???
ook goed.Op zaterdag 16 februari 2002 20:37 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
niet dus
'k heb er laatst een verkocht voor hfl 300 piek, was een p133, 10mbit netwerk etc etc
Meer was er nietechty voor te krijgen...
[edit]
Compaq 17" ook goed?
das wel heeeeeel goedkoopOp zaterdag 16 februari 2002 20:38 schreef GaMbiNo het volgende:
Mijn 17" Philips monitor kostte maar 125 gulden.
'k heb meerdere 17" 107S monitoren van philips verkocht voor 350 piek
(falisement partijtje
ok laat me ff herformuleren..
ik wil em ruilen tegen een goede 17inc monitor, 2e hands ofcourse. niet zwart van de modder maar gewoon ok..
een complete multimedia lap ervoor trug met cdrom en sound en alles is toch nie slecht?
ik wil em ruilen tegen een goede 17inc monitor, 2e hands ofcourse. niet zwart van de modder maar gewoon ok..
een complete multimedia lap ervoor trug met cdrom en sound en alles is toch nie slecht?
Ik heb ook zo'n 107S dus.Op zaterdag 16 februari 2002 20:40 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
das wel heeeeeel goedkoop
'k heb meerdere 17" 107S monitoren van philips verkocht voor 350 piek
(falisement partijtje)
Perfect beeldje, ding was toen nog geen jaar oud en zag er nog perfect uit.
Die gast wilde graag zo'n TFT scherm dus mocht ik deze voor die 125 gulden overnemen.
Zit wel een joekel van een kast achter maar dat boeit me niet echt.
Ik ga binnenkort een Sony TFTje kopen ter vervanging van mijn 17". En ik heb al een notebook, maar eentje erbij om te klooien is ook niet slecht. Laat maar weten (monitor = Targa).
Verwijderd
Hahahah ik heb ets van tien liyama vision masters ruil wel tegen 5 pentium !!! 1000mHZ laptops
Hmm, sinds wanneer is dit een soort van veiling.com koop/ruil forum geworden? Sorry hoor, maar de laatste tijd zie ik vele van dit soort topics alleen dan van "Verkoopt iemand misschien een SCSI kaart voor me" en dat begint best irritant te worden aangezien er op T.net een leuke vraag & aanbod staat en dit forum helemaal niet is bedoelt voor dit soort zaken.
topics die ik nie wil lezen, lees ik ook niet, moet jij ook doen joh. neemt je stress weg, wat je ziet deert niet.Op zaterdag 16 februari 2002 20:45 schreef Aikeleer het volgende:
Hmm, sinds wanneer is dit een soort van veiling.com koop/ruil forum geworden? Sorry hoor, maar de laatste tijd zie ik vele van dit soort topics alleen dan van "Verkoopt iemand misschien een SCSI kaart voor me" en dat begint best irritant te worden aangezien er op T.net een leuke vraag & aanbod staat en dit forum helemaal niet is bedoelt voor dit soort zaken.
nofi
ik heb hier nog wel een 17" compaq v75
Die írri topicnamen zie je nog wel...Op zaterdag 16 februari 2002 20:48 schreef xMvZx het volgende:
[..]
topics die ik nie wil lezen, lees ik ook niet, moet jij ook doen joh. neemt je stress weg, wat je ziet deert niet.
nofi
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Vraag en Aanbod op www.tweakers.net
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()