Toon posts:

TFT 5" hoe krijg ik dit werkend !

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hee freaks,
even een vraagje
hoe krijg ik een tft schermpje waar ik aleen de kabel en de stroom kabel van heb, aan de praat.
plaatjes staan hier.

ttlizzards.gamepoint.net\tft.html

model is toshiba A9G - TFD50W32-B
weten jullie misschien hoe en waar is de spullen kan krijgen om het te verwerken.
als pal scherm. met een composite videoin (standaard tulip stekker gellof ik)

Verwijderd

gaat ook zo lekker als die plaatjes niet komen..

met z'on tulip stekker lijkt het me gewoon op je tulip stekker van je videokaart he :z

• Barreljan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 15:52

Barreljan

...Zoom-Zoom...

mooie plaatjes :o

ik zie nix dus...

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

• cyclone
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:29

cyclone

-=Hacking is my life=- (NOT)

Op zaterdag 16 februari 2002 20:13 schreef slamm het volgende:
met z'on tulip stekker lijkt het me gewoon op je tulip stekker van je videokaart he :z
ok .. let op .. dit gaat moeilijk worden .. maar ff opletten en dan gaat het werken.

DOE HET TULP PLUGJE IN DE TV OUT VAN JE VIDEOKAART.

klaaaaaaaaaar

pfffffffffff moeilijk moeilijk moeilijk

|:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...

Verwijderd

cyclone je vergeet wat :P

je moet dat stekkertje voor het opstarten erin doen anders word ie niet herkend :D

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Da's zon playstation ding eh? Waar heb je die gehaald, en hoe duur zijn ze? Vind ik ook wel iets geinigs voor mn case nl. :9

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:55
idd moooie plaatjes, ik zie kruisjes :)

maarre, waar scoor je zo'n tft? + prijs??
lijkt me wel wat

edit: plaatjes werken nu, waar issie uit gesloopt??

• cyclone

cyclone

Op zaterdag 16 februari 2002 20:17 schreef slamm het volgende:

je moet dat stekkertje voor het opstarten erin doen anders word ie niet herkend :D
dan heb jij vast geen asus AGP 7700 GeForce 2 GTS Deluxe net als ik .. want die vindt dat helemaal niet nodig

• Bjorker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:35

Bjorker

Cadillacs rule!

Plaatjes komen wel, duurt alleen effe een minuut ofzo todat ze komen.
Maargoed... hij vraagt dus niet waar hij zijn tulp moet steken. Hij zou graag een tulp aansluiting maken.
Lezen is ook een vak...

Nope

Verwijderd

Ziet er uit als zo'n Playstation schermpje.

Daar heb ik wel eens een topic over gelezen.

Check de search zou ik zeggen.

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 20:20 schreef CyCLoNe het volgende:

[..]

dan heb jij vast geen asus AGP 7700 GeForce 2 GTS Deluxe net als ik .. want die vindt dat helemaal niet nodig
nee precies ik heb een bagger MX-400 ding (v7100) en daar zit geen tv out op :( :( :( dus ja maar ik heb het weleens gehoord dat dat moet..

Verwijderd

WHAHA dat picci van Cyclone ging op de maat van me muziek LOL! :D :D :D :D

• cyclone

cyclone

Ok alle gekheid op een stokje.
Dit is een PS one TFT scherm zijn al een paar draadjes voorbij gekomen over dit fijne item ( hij is indeed leuk )

Hier meer info over het ding
http://www.psxshop.nl/showproduct.asp?Itemcode=P608

Verder een ff een tip voor de topic starter, als je ff de AV ingang traceerd op de originele case en met behulp van een multimeter kijkt welke draadjes dit zijn op je TFT ben je er al .. moet niet zo moeilijk zijn !

Sucses

Verwijderd

Topicstarter
heren
het is niet waar ik mijn tullip stekkertje in moet steken
want ik heb inderdaad een asus 7700 delux dus daar gaat hij dan in maar meer over hoe krijg ik hem werkend want ik heb nu aleen een interface kabel en een power kabel dus ik moet een soort van printplaatje hebben waar ik alles op aansluit snappie !
ok
nu voor de echte mod'ders =]

Verwijderd

Topicstarter
ok een multi meter jhaa dat hebben we wel thuis
ok maar ik heb dus aleen maar dat kabeltje he en de rest weet ik dus niet of dat functioneerd

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Op zaterdag 16 februari 2002 20:15 schreef CyCLoNe het volgende:

[..]

ok .. let op .. dit gaat moeilijk worden .. maar ff opletten en dan gaat het werken.

DOE HET TULP PLUGJE IN DE TV OUT VAN JE VIDEOKAART.

klaaaaaaaaaar

pfffffffffff moeilijk moeilijk moeilijk

|:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(
Jezus, een beetje aardig antwoord mag ook hoor, zelfs al is het een searchvraag :)

Verwijderd

Topicstarter
sorry =]

• cyclone

cyclone

Ik zou kijken of je dus de AV uitgang kunt traceren op die interface kabel van je TFT, en hieraan netjes een kabeltje solderen waaraan je dan weer een tulp connector kunt solderen

Verwijderd

Topicstarter
maar er zijn echt gewoon 20 draad einden. hoe test ik dat en waar moet ik op letten

Verwijderd

Check anders ff earthlcd.com daar vind je vast wel een oplossing.

Ik kon net ff nix vinden maar er is zeker weten al wel eerder geprobeert om een PS one ftf'tje op iets anders (bijvoorbeeld op een pc) aan te sluiten.

Suc6

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Op zaterdag 16 februari 2002 20:17 schreef slamm het volgende:

Vergeet nix. Op die tvout staat dus echt wel altijd signaal hoor, dat herkennen geloof ik niet.

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 20:11 schreef bendeman het volgende:
hee freaks,
even een vraagje
hoe krijg ik een tft schermpje waar ik aleen de kabel en de stroom kabel van heb, aan de praat.
plaatjes staan hier.

ttlizzards.gamepoint.net\tft.html

model is toshiba A9G - TFD50W32-B
weten jullie misschien hoe en waar is de spullen kan krijgen om het te verwerken.
als pal scherm. met een composite videoin (standaard tulip stekker gellof ik)
he die heb ik ook een op me tv-out hangen best geinige dingen

Verwijderd

Hier een topic van iemand die je al is voorgegaan:
[topic=361062/1/25]

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 18:00
Sorry hoor, maar dit is toch wel echt een domme vraag ! Gebruik de volgende keer eerst de search voor je iets open gaat schroeven !

In ieder geval kun je de TV-in gebruiken van het schermpje, maar dan moet hij wel weer in elkaar inclusief de print die je hebt losgekoppeld. Deze print bevat alle electronica om het tv-signaal weer te geven op het schermpje.

Als je geen tv-out hebt, dan heb je pech. En zul je een converter kastje moeten kopen om het toch aan de praat te krijgen ! Of je koopt een andere videokaart MET tv-out.

Succes >:)

-

Verwijderd

Topicstarter
het word blijkbaar niet helemaal begrepen. het tft schermpje opzich werkt nog aleen de kabeltje van printplaatje 1 naar deel 2 is kaduck en dus krijg ik geen beeld meer ook is het zo dat er aleen een psone aansluiting opzit en geen tulip ingang op dat schermpje. dus dat was zoizo niet mogelijk. Maar toshiba is aan het uitzoek voor me of er losse printplaatjes beschikbaar voor hun schermpje en die kan ik dan bij hun kopen.
dus het is nog even afwachten. en ja iok heb een asus 7700 dus dat is niet een probleem

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 09:43

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Op woensdag 27 februari 2002 14:22 schreef bendeman het volgende:
het word blijkbaar niet helemaal begrepen. het tft schermpje opzich werkt nog aleen de kabeltje van printplaatje 1 naar deel 2 is kaduck en dus krijg ik geen beeld meer ook is het zo dat er aleen een psone aansluiting opzit en geen tulip ingang op dat schermpje. dus dat was zoizo niet mogelijk. Maar toshiba is aan het uitzoek voor me of er losse printplaatjes beschikbaar voor hun schermpje en die kan ik dan bij hun kopen.
dus het is nog even afwachten. en ja iok heb een asus 7700 dus dat is niet een probleem
Ehm, hoe krijg je dat voor elkaar? Meestal willen fabricanten dat soort dingen niet zo snel afgeven of regelen... Maar, ik ben ook op zoek naar een dergelijk printplaatje voor een TFT uit een oud Toshiba Noteboek, kun je me vertellen HOE? je Toshiba zover krijgt dat ze voor je gaan zoeken? Zou wel heel fijn zijn als Toshiba het zoekwerk voor je wil doen :P
Pagina: 1