Dreamweaver super vraag...

Pagina: 1
Acties:

• It-er
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-02 07:15
Hi there...

'k heb ff 2 vraagjes

1) de site die 'k voorzover inmekaar gezet heb is rondom wit...wat moet gebeuren is hetvolgende:

bij een lagere resolutie/kleiner maken van het scherm moet het middenste gedeelte meegaan met het scherm en dus in het midden blijven..dus het wit rondom moet kleiner worden..

alleen hoe doe'k da? dit is de [url="http://"][/url] site..

2) 'k gebruik een lettertype wat ik alleen heb...hoe kan ik ervoor zorgen dat dit ook op het scherm van andere mensen terecht komt zonder installs etc. ?

Alvast bedankkkt.. :)

what is your major malfunction???

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

* Yellow|A goh! dat hoe zet ik een eigen font op m'n website vraag hebben we deze week nog niet gehad drie eker al voglens mij)

[topic=412841/1/25]

Deze staat zelfs nog van vandaag in het lijstje, wow mike :)

Voor je eerste vraag zou ik qua kennis niveau en motivatie van zelf eerst zoeken het gebruik van frames aanraden..

* Yellow|A en we doen elkaar permanent de groeten hier, dus dat hoef je niet nog een keer extra in je post te doen

grtz,

Yellow
:)

|{ brrr }] |

Verwijderd

Geef de frames die iets bevatten een vaste grootte in pixels op (dus niet met procenten).
Geef de frames die alleen wit bevatten als grootte * (een sterretje dus) op.
De overgebleven 'ruimte' in de hoogte en breedte wordt dan netjes over de frames met een * verdeeld.

• It-er
Op zaterdag 16 februari 2002 19:59 schreef ptaverne het volgende:
Geef de frames die iets bevatten een vaste grootte in pixels op (dus niet met procenten).
Geef de frames die alleen wit bevatten als grootte * (een sterretje dus) op.
De overgebleven 'ruimte' in de hoogte en breedte wordt dan netjes over de frames met een * verdeeld.
hmm..es ff proberen...thanks alvast :)

Verwijderd

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<frameset rows="1*,452,3*" framespacing="0" frameborder="0" border="0" partitioning="false">
<frame name="wit" src="wit.htm" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" frameborder="0" border="0" noresize>
<frameset cols="*,791,*" framespacing="0" frameborder="0" border="0">
<frame name="wit" src="wit.htm" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" frameborder="0" border="0" noresize>
<frame name="content" src="content.htm" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" frameborder="0" border="0" noresize>
<frame name="wit" src="wit.htm" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" frameborder="0" noresize border="0">
</frameset>
</frameset>

• It-er
kej..thanks everyone...het is gelukt overigens.. :)

nou kijke wat de "baas" ervan vindt..

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 01:32 schreef It-er het volgende:
kej..thanks everyone...het is gelukt overigens.. :)

nou kijke wat de "baas" ervan vindt..

post je url effe als ie klaar is.
Succes!!

Verwijderd

heb je de url al gepost?

• It-er
Op zondag 17 februari 2002 19:22 schreef tweak-ed het volgende:
heb je de url al gepost?
owja sorry

hij staat nou op www.franpack-bates.nl

de beveiliging is bagger maar daar komt verandering in...

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:55
Ik wou net zeggen, je haalt het w8woord uit de brron en de volgende pagina als w8woord correct is :)
Pagina: 1