OK... gisteravond heeft mijn pc het begeven... Pc crasht eerst, beeld werd zwart en er kwam een vaag geluid uit de pcspeaker, als een hd die gecrasht was...
daarna crashde mijn pc om de zoveel minuten, zeer vaag, aangezien hij echt nooit crashde...
Mijn pc begon steeds vaker en sneller te crashen... uiteindelijk kwam hij niet meer voorbij het postscherm...
dus alle kaarten behalve videokaart... nog steeds hetzelfde...
Een van de cpu's dan ??
Beide cpu's 1 voor 1 in het eerste socket gestopt... nog steeds hetzelfde... Daar lag het dus ook al niet...
Andere videokaart dan maar, maar nu wazig beeld, en crasht weer na enkele secondes...
Tegen die tijd was het al zo'n 4 uur, en aangezien in om 10 uur op m'n werk moest zijn, vond ik het wel es tijd om te gaan slapen...
Om 17:15 was ik weer thuis.. tijd om er weer aan te gaan kloten
Alle 4 de reepjes geheugen 1 voor 1 geprobeerd... geen effect...
Toen kwam ik dus tot de conclusie dat het OF het mobo OF de voeding moest zijn..
Kwartiertje geleden een 300watt voeding geregeld om het ven mee te testen. Dusik ga mijn voeding loshalen, maar krijg ik de ATX connector niet los
hmm... ik kijk dus even... en dit is wat ik zag...

Niet goed dus...
Ben nu nog bezig om de ATX kabel los te krijgen.. die zit vast gesmolten aan de connector...
Ik snap echt niet hoe dit heeft kunnen gebeuren...
En ik vraag me ook af in hoeverre dit onder garantie gaat vallen
daarna crashde mijn pc om de zoveel minuten, zeer vaag, aangezien hij echt nooit crashde...
Mijn pc begon steeds vaker en sneller te crashen... uiteindelijk kwam hij niet meer voorbij het postscherm...
dus alle kaarten behalve videokaart... nog steeds hetzelfde...
Een van de cpu's dan ??
Beide cpu's 1 voor 1 in het eerste socket gestopt... nog steeds hetzelfde... Daar lag het dus ook al niet...
Andere videokaart dan maar, maar nu wazig beeld, en crasht weer na enkele secondes...
Tegen die tijd was het al zo'n 4 uur, en aangezien in om 10 uur op m'n werk moest zijn, vond ik het wel es tijd om te gaan slapen...
Om 17:15 was ik weer thuis.. tijd om er weer aan te gaan kloten
Alle 4 de reepjes geheugen 1 voor 1 geprobeerd... geen effect...
Toen kwam ik dus tot de conclusie dat het OF het mobo OF de voeding moest zijn..
Kwartiertje geleden een 300watt voeding geregeld om het ven mee te testen. Dusik ga mijn voeding loshalen, maar krijg ik de ATX connector niet los
hmm... ik kijk dus even... en dit is wat ik zag...

Niet goed dus...
Ben nu nog bezig om de ATX kabel los te krijgen.. die zit vast gesmolten aan de connector...
Ik snap echt niet hoe dit heeft kunnen gebeuren...
En ik vraag me ook af in hoeverre dit onder garantie gaat vallen