Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949
Verwijderd
Clone/DVDMax aan en klaar ben je, geen monitor meer nodig
Wat zijn die Clone/DVDMax ? Wat doen die progs?
Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
Verwijderd
Clone en DVDMax zijn functies van de Matrox-drivers. Bij clone krijg je een kopie van je eerste scherm op je tweede. En bij DVDMax speelt ie alle films automatisch op het tweede scherm. Helaas alleen voor Matrox bezitters dus.Op zaterdag 16 februari 2002 19:58 schreef PanMan het volgende:Wat zijn die Clone/DVDMax ? Wat doen die progs?
Dat kon ook in de Gforce drivers
Ik zou VNC kunnen gebruiken, maar ik heb XP prof. vooral gekocht om de remote desktop, en die werkt toch wel een stukje fijner dan VNC...
Niemand een oplossing?
Ik heb zo'n zelfde probleem... alleen dan een dual-screen setting....
Wil de powerpoint kunnen bedienen via remote desktop alleen hij pakt het dual screen gebeuren niet via remote desktop... dan is er maar 1 beeldscherm beschikbaar en wordt de powerpoint dus ook hierop weergegeven ipv op het tweede scherm .... hum
Nikon D7000
Wat je bijvoorbeeld kan doen is naast de normale "beheer" taken die je doet via TS en ander pakket installeren bij voorbeeld VNC viewer. Dan kan je de desktop wel overnemen en de film starten. Dit is alleen veel trager.
Hier hoort mij sig; dat doe ik alleen lekker niet...
Dit topic is al 2 jaar oud en jouw probleem is net even anders.veryip schreef op 15 januari 2004 @ 00:56:
ff een schop...
Ik heb zo'n zelfde probleem... alleen dan een dual-screen setting....
Wil de powerpoint kunnen bedienen via remote desktop alleen hij pakt het dual screen gebeuren niet via remote desktop... dan is er maar 1 beeldscherm beschikbaar en wordt de powerpoint dus ook hierop weergegeven ipv op het tweede scherm .... hum
Gelieve dus gewoon een nieuw topic te openen, aangezien er anders veel verwarring komt en mensen op de topicstarter van dit topic gaan reageren
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Dit topic is gesloten.
![]()