Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mijn Excuses

Pagina: 1
Acties:

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 14:34
Dit topic schrijf ik naar aanleiding van deze stomme actie van mij, zie: Index / Overclocking & Case Modding / codegen mod (eerste mod).
Ik wil hiervoor mijn excuses aanbieden, ik heb er veel spijt van en ik beloof dat ik nooit weer zulke stomme acties zou uitvoeren. Ik zit hier niet te slijmen zodat op die manier misschien mijn waarschuwing wordt ingetrokken. Ik weet dat ik die verdien, maar ik wil gewoon hiermee mijn oprechte spijt bekend maken. Ik hoop dat jullie op deze manier mij een beetje kunnen vergeven. Bij Voorbaat dank, StarTAC

iRacing Profiel

Verwijderd

[topic=413043/1]

hiervoor bedoel je?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:52

Exirion

Gadgetfetisjist

Excuses aanvaard :) Dit ging gewoon echt te ver, en gelukkig zie je dat zelf nu in.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

heel netjes :)

was iedere user maar zo :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• StarTAC
Op zaterdag 16 februari 2002 18:47 schreef Exirion het volgende:
Excuses aanvaard :) Dit ging gewoon echt te ver, en gelukkig zie je dat zelf nu in.
Bedankt voor het aanvaarden van de excuses. Toen ik het poste dacht ik dat het wel een leuk grapje was. Maar ik besef nu dat dit soort dingen het hele forum verpesten, en dat als iedereen het zou doen alles waar jullie hard voor werken teniet wordt gedaan.

iRacing Profiel

Verwijderd

heel netjes :)

was iedere user maar zo :P
My words exactly

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik vertrouw dit nooit :D

They made me do it.

• StarTAC
Op zaterdag 16 februari 2002 18:52 schreef Tom S. het volgende:
Ik vertrouw dit nooit :D
Dat kan ik aan de ene kant wel begrijpen, maar in dit geval is het echt zo. Ik geniet heel veel van dit Forum en ik heb er al veel geleerd. Dus eigenlijk schaam ik me heel veel voor deze actie van mij. Ik meen dit echt oprecht!

iRacing Profiel

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

:) Ik vind het inderdaad wel netjes e komt ook volwassen over. Eigenlijk is het raar dat dit niet vake rgebeurt, want als je IRL ruzie hebt dan zeg je meestal op een bepaald moment ook wel sorry oid :)

|{ brrr }] |

Pagina: 1