Toon posts:

Quickcam Express is ineens stuk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hej hallo,

Ik heb vanmiddag een logitech quickcam express aangesloten op m'n compu en toen gaf ie dit beeld:
Afbeeldingslocatie: http://www.rasbv.nl/~rasnl/toen.jpg
Maar na het eten ging ik weer FF checken en nu geeft hij ineens dit beeld:
Afbeeldingslocatie: http://www.rasbv.nl/~rasnl/nu.jpg

De camera is niet gevallen oid, is ie gewoon ineens stuk gegaan ofzo? Kabel zit goed vast heb ik erin en d'r uit gedaan had geen effect, usb poort instellingen waren gewoon goed, reboot had ook geen effect.

Ik hoop dat jullie weten wat het is, is een beetje gierig dat zo'n ding maar 4 uur mee gaat.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

al op een ander systeem geprobeerd?

Verwijderd

En heb je de software ook al een keer opnieuw geïnstalleerd?

• AxzZzeL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07 17:23

AxzZzeL

maakt oogsnoep

Ik heb soms ook van dat leipe beeld. Komt doordat het donker is, dan moet je ff automatische versterking aanzetten enzo. Anders weet ik het ook niet.

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:11

markvt

Peppi Cola

aan die grijze schijf draaien, en wat rommelen in het programma

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 18:42 schreef computeraap het volgende:
Hej hallo,

Ik heb vanmiddag een logitech quickcam express aangesloten op m'n compu en toen gaf ie dit beeld:
[afbeelding]
Maar na het eten ging ik weer FF checken en nu geeft hij ineens dit beeld:
[afbeelding]

De camera is niet gevallen oid, is ie gewoon ineens stuk gegaan ofzo? Kabel zit goed vast heb ik erin en d'r uit gedaan had geen effect, usb poort instellingen waren gewoon goed, reboot had ook geen effect.

Ik hoop dat jullie weten wat het is, is een beetje gierig dat zo'n ding maar 4 uur mee gaat.
die quick cam's van logitec zijn ook gewoon bagger dingen heb der zelf ook een en als je de kans krijgt meteen terug brengen dat beeld van die dingen is erg korrelig zelfs als er genoeg licht is

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08 21:33
Hehe, toevallig geen extra stukje usb kabel ertussen gestoken ?

De mijne heeft de geest gegeven nadat 'k 't snoertje 2 meter verlengd had. Blijkbaar kreeg ie dan niet genoeg stroom .. died the same way.

Wel replacement gehad in garantie :)

This space intentionally left blank.

Verwijderd

ik krijg soms ook geen beeld, wat ik dan moet doen is hem in het donker houden en dan in 1 keer veel licht er op (lieft buitenlicht) dan krijg ik weer goed beeld:)

Verwijderd

Topicstarter
Nou vanmiddag deed ie het dus weer, FF gereboot en een upgrade van de software gedaan. De quickcam staat toch niet goed in de device manager in XP en das een beetje jammer want volgens de logitech site was deze versie (6.01 geloof ik) zeker compatible. Maargoed hij deed het dus weer en ik kom net terug en ik krijg weer dat "rare" beeld, ik denk dat het iets te maken heeft met de screensaver of mischien wel power managing van windows XP? Iemand suggesties of ideeen? Het blijft raar want hij hoort het gewoon te doen.
Pagina: 1