pinnacle dc10+ bijna werkend onder WXp; maar nu..

Pagina: 1
Acties:

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 22:25
m'n vriendin heeft 2 jaar geleden de pinnalce dc10+ gekocht. ik wil dit nu bij mij inhangen omdat m'n machine veel sneller is. Er zijn echter nog geen (officiele) drivers voor WXp. ik heb echter een beta gepakt van hun ftp server.

ik heb nu eerst een illegale studio7 geinstalleerd (goed werkend) en daar de update van studio 10+ overheen gezet. alles goed tot de laatste test tijdens het opstarten. deze test kijkt of de monitor tv beelden kan weergeven. de test verloopt goed, ik klik op ja maar ik kan niet kiezen voor volgende om te testen goed af te ronden.

hoe kan ik nu het proggel toch werkend krijgen?

pc specs:
AMD XP 1600
256 mb ddr
msi k266 mobo
tnt2 32mb videokaart
(antieke) yamaha ds1 geluidskaart
WXP prof & W2K

• Dr. RiPsaw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Heb je de laatste Via 4in1 drivers geinstalleerd voor je moederbord?
Verder wil de combinatie Pinnacle en AMD (lees: mobo's met Via-chipsets) lang niet altijd even goed.

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 22:25
jah, m'n mobo is maar een paar maand oud dus 't zouden dan wel nwe moeten zijn..

maar iemand anders nog een idee om dit werkend te krijgen :?

Verwijderd

Aaah, eindelijk iemand die de DC10+ plus aan het werken heeft gekregen onder Win2000 :)
Ik heb al een tijdje Win2000 geinstalleerd maar krijg die klote kaart niet aan het werken!
Ik heb al naar Pinnacle gemaild, maar de reactie is noppes.

Kun je me vertellen welke drivers ik moet installeren en vooral waar ik die drivers kan downloaden om het zaakje onder Win2000 aan het werken te krijgen?
Kun je me ook vertellen waar ik de Studio 7 versie kan downloaden?

Ik hoop echt iets van je te horen, alvast bedankt!

Groet,
Patrick