Toon posts:

Webserver

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik wil een webserver kopen, nl de volgende :

ServeLinux SLASH Dual PIII 866 2x 40 harddisk en 512 Mb geheugen. 1U rack

Nu heb ik enkele vragen :

* Heeft iemand ervaring met deze servers en zijn het goede servers, kunnen ze goed tegen "drukte" ?
* Kunnen 1u rack servers z'n warmte weg goed kwijt ?

Ik wil nl de server bij nxs.nl laten plaatsen en een klein hostingbedrijfje te beginnen. Heb ik dan aan 20 Gig p/m genoeg ?

Ik ken wel iemand die 10 gig per maand heeft en heeft ongeveer 50 klanten en ze hebben met z;n alle genoeg aan 10 gig.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Hoi :)
Je topic was wellicht meer op z'n plaats in [forum=24]

Daar staan ook een aantal links in de plaatselijke FAQ ANS, heb je daar ook al een keer gekeken?

Normaal gesproken kun je van dergelijke hardware wel verwachten dat deze tegen een stootje kan.
Wordt er tenslotte speciaal voor gemaakt, niet?

PS: als je in [forum=26] vraagt of ze de jouwe misschien willen verhuizen voor je, heb je meer kans ;) Vraag gelijk of ze wat aan de topictitel kunnen doen, dit is een beetje vaag zo.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Steije
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-07 10:53
[topic=413545/1/50] ;)

Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Edit:

Dit is nu een overbodige crosspost geworden.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
* Kjev gaat weer wannabe-modden *D

Attentie!
Niet meer reageren in dit topic s.v.p. Als er een modje langskomt, wil je dit topic dan sluiten?
Dit is namelijk een crosspost van [topic=413549].
Wellicht heeft de topicstarter het 'was iets beter op zijn plaats geweest' iets te letterlijk genomen :z.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 09:28

Jaymz

Keep on moving !

Mooi. dan gaan we daar ( [topic=413549] ) gewoon verder :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.