Ik ben toch malle pietje niet!
Okee 
Verder alles goed
[edit]
Ik vind dat toevoegen zelf een beetje overbodig
Als je forumbeschrijving aan hebt staan staat het daar trouwens ook al in
Verder alles goed
[edit]
Ik vind dat toevoegen zelf een beetje overbodig
Echte mannen hebben descriptions uit staanOp zaterdag 16 februari 2002 18:09 schreef OProg het volgende:
Ik zeg ook alsOp zaterdag 16 februari 2002 18:12 schreef Wout het volgende:
[..]
Echte mannen hebben descriptions uit staan
Echte mannen moeten dan ook niet zeurenOp zaterdag 16 februari 2002 18:12 schreef Wout het volgende:
Echte mannen hebben descriptions uit staan
* Kjev is sowieso niet geïnteresseerd in het TF, althans niet in het onderwerp van het moment
Precies, en aangezien je niet geinteresseert bent ga je ook niet kijken ==> je mist evt. leuke onderwerpenOp zaterdag 16 februari 2002 18:13 schreef Kjev het volgende:
[..]
Echte mannen moeten dan ook niet zeuren.
* Kjev is sowieso niet geïnteresseerd in het TF, althans niet in het onderwerp van het moment
Kom het heus wel ergens anders tegen, of eventueel in het Mededelingenforum (ja, sommige mensen kijken daarOp zaterdag 16 februari 2002 18:24 schreef The Legend het volgende:
Precies, en aangezien je niet geinteresseert bent ga je ook niet kijken ==> je mist evt. leuke onderwerpen
Er zijn hier trouwens verschillende LA-threads over geweest.
lijkt me overbodig
als je geinteresseerd bent in het TF kun je heus wel ff een kijkje nemen welk thema er draait...
Kom op joh, niet zo lui doen
als je geinteresseerd bent in het TF kun je heus wel ff een kijkje nemen welk thema er draait...
Kom op joh, niet zo lui doen
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Ach, het zou natuurlijk kunnen maar dan moeten we wel elke keer als het thema verandert dat aanpassen, en das veel werk joh! Nou!

Mij haalt het niets uit, en als acm zin heeft om het aan te passen mag hij het doen van mij. Maar wat doet het er toe?
Mij haalt het niets uit, en als acm zin heeft om het aan te passen mag hij het doen van mij. Maar wat doet het er toe?
Je maakt mij blij ?Op zaterdag 16 februari 2002 22:15 schreef Morgoth het volgende:
Ach, het zou natuurlijk kunnen maar dan moeten we wel elke keer als het thema verandert dat aanpassen, en das veel werk joh! Nou!![]()
Luie donders daar bij de crew
Ik moet eerlijk zeggen dat het zo niet direct duidelijk is waarover het Thema Forum gaat. Dus Thema Forum: Vakanties oid zou een stuk handiger zijn.
Bovendien, als jullie de beschrijving wel kunnen aanpassen, waarom de titel dan niet
(of ligt dat aan Topix ?)
Bovendien, als jullie de beschrijving wel kunnen aanpassen, waarom de titel dan niet
Zoals Morgoth al zegt, het kan wel maar maar omdat het inspanning kost liever nietOp zondag 17 februari 2002 13:24 schreef elnino het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat het zo niet direct duidelijk is waarover het Thema Forum gaat. Dus Thema Forum: Vakanties oid zou een stuk handiger zijn.
Bovendien, als jullie de beschrijving wel kunnen aanpassen, waarom de titel dan niet(of ligt dat aan Topix ?)
LOL
Ik weet niet sinds wanneer maar men heeft toch nog mijn ideetje gebruikt en het thema van het thema forum op de index gezet 
sorry voor deze misschien loze *bump*
Dat heeft ook in LA gestaanOp donderdag 04 april 2002 22:28 schreef The Legend het volgende:
LOLIk weet niet sinds wanneer maar men heeft toch nog mijn ideetje gebruikt en het thema van het thema forum op de index gezet
Deze kick is idd nutteloos
Jij weer!Op donderdag 04 april 2002 22:29 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat heeft ook in LA gestaan
Deze kick is idd nutteloos
Pagina: 1