Ik had vandaag een topic gecreeerd in W&L over het feit of Nederland zn asielzoekers laat kreperen, maar dat is verdwenen? Kan me 1 2 3 niet voorstellen dat het is verplaatst, maar indien ja, is er ergens te zien waar topics naartoe worden verplaatst?
Die staat in Nieuws, Sport, TV en Muziek.
Virussen? Scan ze hier!
Vaag.
Iemand die roept dat hij het eens is met PF mag daar wel in blijven plakken, andere topics niet.
Wat ik zou willen is dat er ergens te achterhalen is op een gemakkelijkere manier dan zoeken waar je topic naartoe gegaan is.
Iemand die roept dat hij het eens is met PF mag daar wel in blijven plakken, andere topics niet.
Wat ik zou willen is dat er ergens te achterhalen is op een gemakkelijkere manier dan zoeken waar je topic naartoe gegaan is.
Verwijderd
Op je naam klikken en kijken welke afkorting er voor het topic staat 
't Is maar een suggestie hoor
't Is maar een suggestie hoor
Dat zoeken is anders erg simpel hoor. Klik gewoon op je eigen naam en je krijgt een lijst met je posts van de laatste 60 dagen. Je hebt hem zo gevonden.
Edit: Hmm, Andina was me net voor.
Edit: Hmm, Andina was me net voor.
Anders lees je de FAQ even?Op zaterdag 16 februari 2002 18:10 schreef Otis het volgende:
Vaag.
Het is maar een suggestie hoor...
Verwijderd
Euhm, de search op username doet het niet in de private fora en de search op topicstarter helemaal niet, dus euhm, anders lees je de mededelingen evenOp zaterdag 16 februari 2002 18:46 schreef GaMbiNo het volgende:
[..]
Anders lees je de FAQ even?
Het is maar een suggestie hoor...
Maar een suggestie hoor
Oeps, daar had ik ff niet bij stilgestaan.Op zaterdag 16 februari 2002 18:49 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Euhm, de search op username doet het niet in de private fora en de search op topicstarter helemaal niet, dus euhm, anders lees je de mededelingen even
Maar een suggestie hoor
Mijn fout idd.
Bij deze mijn nederige excuses.
Ja, het zijn natuurlijk wat twijfel gevalletjes die topics over fortuyn en dit topic van jou. Maar dit topic van jou was regelrecht nav (inclusief link) een recente gebeurtenis die in het nieuws is geweest. Die is wel heel overduidelijk nst&m. Verder is het nog onduidelijk wanneer een politiek topic in w&l moet en wanneer niet, maar we zijn bezig om hier een duidelijke policy (en ook nog over andere dingen) voor te maken.Op zaterdag 16 februari 2002 18:10 schreef Otis het volgende:
Vaag.
Politiek is imho geen wetenschap en ook geen levensbeschouwing (Pim Fortuyn-aanhangers misschien uitgezonderdOp zaterdag 16 februari 2002 22:12 schreef Morgoth het volgende:
Verder is het nog onduidelijk wanneer een politiek topic in w&l moet en wanneer niet, maar we zijn bezig om hier een duidelijke policy (en ook nog over andere dingen) voor te maken.
Lijkt me goed, want er is imho nu wat teveel onduidelijkheid. Een topic over satanisten mag kennelijk wel in W&L maar iemand die satanisten aanhaalt mbt muziek belandt in het muziek forum. No offence, maar je maakt zo'n thread meteen dood door die move. In het nieuws, tv en muziek forum wordt nl. niet op het gewenste niveau met zo'n topic omgegaan (maar meer luchtig, er wordt meer luchtig tegen dingen aangekeken).Op zaterdag 16 februari 2002 22:12 schreef Morgoth het volgende:
[..]
Ja, het zijn natuurlijk wat twijfel gevalletjes die topics over fortuyn en dit topic van jou. Maar dit topic van jou was regelrecht nav (inclusief link) een recente gebeurtenis die in het nieuws is geweest. Die is wel heel overduidelijk nst&m. Verder is het nog onduidelijk wanneer een politiek topic in w&l moet en wanneer niet, maar we zijn bezig om hier een duidelijke policy (en ook nog over andere dingen) voor te maken.
Ik weet niet of stuffis generalis het gewenste niveau heeft, maar indien JA, zou het een betere move geweest zijn. (met gewenst niveau bedoel ik: diepgaande discussieniveau zoals gewenst is op W&L)
Pagina: 1