Wat hou ik toch van Gamespy Arcade.. :r

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 15:29
Niet normaal meer zeg..
Ik installeer de C&C Renegade demo.. denk ff spelen..
Multiplayer menu.. ip invullen.. ja toch? NEE je wordt gedwongen Gamespy Arcade te installeren..
Met enige tegenzin kijk ik toe hoe Gamespy Arcade gedownload wordt.. Gelukkig mislukt de 5 mb grote download maar 4 keer. Eindelijk is ie gedownload en het gezeik begint alweer.. Ik download 5 mb voor een of ander crappy programma dat tijdens het starten nog de helft van internet moet downloaden? Nou lekker is dat.. gelukkig hoef ik bij het configureren maar 30x te vertellen dat ik geen hobbies heb en niet wens verdere spam te ontvangen.
Dan eindelijk ben je er door heen en crasht 't baggerprog nog ff 2x.. En nu een game joinen.. Eh.. Game en Server kun je niet aanklikken in de toolbar? Handig.

Dit allemaal om een server te kunnen joinen...
Vroeger was gamespy tenminste normaal.. klein.. snel en practisch..

:r :r :r zooi van tegenwoordig :r :r :r

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 19:10

Virgil

We're not alone

wordt commercieel he.

Wat begint als klein bedrijfje van gamers door gamers moet opeens geld gaan verdienen...

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

• BlubberZwijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-01 09:02
tja bij mijn download van renegade zat gamespy er meteen bij :P in totaal 15 minuten gedownload :)

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 15:29
Ja hoor.. je drukt op een knop en 't prog hangt gelijk 10 seconden.. echt supertriest dit :r

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-01 13:06

Jumpiefox

Hoi ?

gamespy 3d vind ik wel relaxt klein snel makkelijk maar die suport renegade niet.

The first casualty in war is always the truth...

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
The all seeing eye werkt ook gzd :)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ach, het iedee is leuk, maar hoe het uigevoerd wordt is niet leuk. Maarja, zolang je maar je echte e-mailadres maar niet invult, en ad-aware scherp houd zal er weinig kunne gebeuren.

🌞🍃

Verwijderd

Het is duidelijk wat je ervan vind :)

Maar is het niets is voor SP.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.