Toon posts:

PS2 Boot CD??? Werkt dat????

Pagina: 1
Acties:
  • 182 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kwam bij psxshop.nl dit tegen:

http://www.psxshop.nl/showproduct.asp?Itemcode=P057

Bootcd voor ps2 zodat je ps1 'backups' kunt spelen.
Iemand hier ervaring mee, werkt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is PSXShop niet te vertrouwen hoor... Maar ik heb geen ervaring met die BootCD.

Edit: Haalde ff wat dingen door elkaar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 17:35
> PS2 BOOT CD PREORDER NU

Preorder.... is dus nog niet leverbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-09 21:19

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Het zal vast wel werken anders verkopen ze het niet :+

Nu ook met Flickr account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPotato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 21:58
Ik zou de psxshop niet al te serieus nemen. Een vriend kocht eens een Dreamcast Rumble en VMU in 1 en dat ding werkte voor geen meter, btw de manier van testen daar is niet zo geweldig (believe me).. alles wat goedkoop en 3rd party is, ach ja, inkopen maar...

Dat wilt natuurlijk niet zeggen dat alles troep is, maar veel 3rd party zooi zit er wel tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die pic ziet er erug fake uit, dus zal het ook wel fake zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als het niet werkt is het oplichterij en kun je gewoon je geld terug krijgen.
Dus tja, waarom zal je het niet proberen? :?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Afbeeldingslocatie: http://home01.wxs.nl/~tuinh021/got/boot.jpg

1- staat iets met "play imported games on your Dreamca???
2- bij de text psx 2 mist er een stukje van de x en van de 2 en de tekst psx 2 boot disc is niet recht gedrukt met de rest van de doos...

Mijn concluse... het slechtere fotosoep werk ;)

/edit/ nog niet gezien... waarom staat er in vredesnaam een LP op zo'n doos, ik denk eerder dat dit een doos is voor software voor het converten van LP naar CD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPotato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 21:58
Kan goed zijn.

En dat ligt puur aan de mentaliteit van de psxshop-gasten, ik ken er een paar redelijk (niet dat ik ze mag).

Zoals ik al zei, ze kopen grote hoeveelheden in: als het maar goedkoop is. Of het werkt boeit ze niet eens vaak.

edit:
Ik heb er zelf eens wat productbeschrijvingen tegen betaling gedaan, geloof me, het suckt die troep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werkt vast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Fake :)

ten eerste is het ps2 en geen psx 2

en die letters van psx 2 lopen niet echt evenwijdig met de letters van boot disc... Tziet er gewoon fake uit, en dat lijkt wel een lp ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psxshop is niet te vertrouwen geloof mij hij leverd niet ik zit ook al een half jaar te wachten op iets
en reageert niet op telefoontjes en mailtjes
ik zeg een ding yvo van psxshop je bent een gore lul
en een boot cd voor ps2 bestaat niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 17:58 schreef Soccubus het volgende:
/edit/ nog niet gezien... waarom staat er in vredesnaam een LP op zo'n doos, ik denk eerder dat dit een doos is voor software voor het converten van LP naar CD :)
Als we hetzelfde bedoelen: Das gewoon een PSX-disc die je daar ziet, iets uitvergroot. Je ziet namelijk ook het logo van PlayStation er op staan als je goed kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
vond net dit op:
http://www.megagames.com/ps2/ps2_news_0012.shtml

PS2 BootCD Rumors

The last few days there have been rumors that a group called Morpheus Crew has cracked the PS2 Copy protection. They claim that they have developed a BootCD, similar the the Utopia BooTCD for the DC, which is based on a modified DVD burning software package.

Until now nothing has surfaced so it seems to be more of a hoax than a "real" solution to play PS2 backups!

Stelletje naaiers bij PSX shop!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Volgens mij staat er dus: "play ps2 games on your dreamcast" op die doos

ofzo.

Zal wel lekker fake zijn.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om PS2 games te booten heb je nog steeds een chip nodig en een bootdisk(bijv Action Replay)
Voor het booten van PSX games op een PS2 heb je alleen een bootdiskje nodig (Bijv de tweede cd die bij AR zit)

En die pic is wel errug slech gefotosoept hoor :P
En WTF is een PSX2 het is nog altijd PS2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vriend van mij heeft al zo'n boot CD voor de PS2 en dit werkt prima. Soms weigert tie maar over het algemeen werkt het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op dinsdag 19 februari 2002 17:54 schreef RaceAap_NL het volgende:
Voor het booten van PSX games op een PS2 heb je alleen een bootdiskje nodig (Bijv de tweede cd die bij AR zit)
Zijn dit backups? en wat bedoel je met AR? Site met aanwijzingen?

Verwijderd

Om PS2 games te booten heb je nog steeds een chip nodig en een bootdisk(bijv Action Replay)

precies

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022

Dus jij zegt dat je met een AR2 altijd PSX backups kan draaien p je PS2 zonder hem te laten modden :?

Verwijderd

Voor het booten van PSX games heb je alleen een bootdiskje nodig geen chip :*

En.. AR = Action Replay :P

Als je zo'n Action Replay pakketje koopt zitten daar 2 cds in. Eigenlijk zijn deze cds bedoeld om te cheaten.

• Pewwy
Op donderdag 21 februari 2002 23:29 schreef RaceAap_NL het volgende:

Als je zo'n Action Replay pakketje koopt zitten daar 2 cds in. Eigenlijk zijn deze cds bedoeld om te cheaten.
Dat van Action Replay was duidelijk, had er al een op mijn Nes om Famicom games op te spelen. Ik wist alleen dat van die backups niet... Maar dat bootdiskje mag dus een Action Replay zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een aantal maanden de rev5 PS2 in huis. Hier heb ik zelf een MOD-Chippy ingesoldeerd. Werkt prima in combinatie met Action Replay en een Memory stick. Je doet eerst je AR d'r in.. Dan slaat hij wat bootfiles op in je memory stick en dan druk je op PLAY GAME.. Boot cd d'r weer uit en ge-leachte RIP PS2 game d'r in.. Klaar. Spelen maar.

De gekopieerde spellen zijn dus geen DVD's zoals normale PS2 spellen. Soms missen er filmpjes of is de kwaliteid van de filmpjes stukken minder. Het spel is meestal gelijk.

En PS1 spellen zijn ook geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Op vrijdag 22 februari 2002 00:50 schreef MagicMagicM het volgende:
Ik heb al een aantal maanden de rev5 PS2 in huis. Hier heb ik zelf een MOD-Chippy ingesoldeerd. Werkt prima in combinatie met Action Replay en een Memory stick. Je doet eerst je AR d'r in.. Dan slaat hij wat bootfiles op in je memory stick en dan druk je op PLAY GAME.. Boot cd d'r weer uit en ge-leachte RIP PS2 game d'r in.. Klaar. Spelen maar.

De gekopieerde spellen zijn dus geen DVD's zoals normale PS2 spellen. Soms missen er filmpjes of is de kwaliteid van de filmpjes stukken minder. Het spel is meestal gelijk.

En PS1 spellen zijn ook geen probleem :)
Ik wil mijn toekomstige PS2 nog niet modden, want ik ga de games die ik er op wil hebben gewoon kopen, beleef ik er veel meer plezier aan, en dan ga ik ze ook echt spelen i.p.v. 5 minuten. Het gaat mij meer om mijn psx backups :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IDtenT
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ziet er idd nep uit

Slave of Thieves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 17:35
Op donderdag 21 februari 2002 23:29 schreef RaceAap_NL het volgende:

Die truuk werkt toch alleen met de swap-trick... waarbij je je hele PS2 uit elkaar moet schroeven (en dus ook je garantie verliest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-10 22:37

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Het is ook om PSX spellen (gekopieerd) op je PS2 te spelen. Wel een bootdisk voor je PS2 dus, maar enkel en alleen om PS1 spellen te spelen. Lees hier maar:
http://www.psxshop.nl/shownews.asp?NewsID=3850

:( :r

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de PS2 BOOT CD werkt perfect bij mij,
het enige nadeel is dat je 2 cd's nodig hebt omdat er nog steeds games op en cd-rom staan.
dus krijg je bij de levering van je swap magic set 2 cd's 1 voor cd en 1 voor dvd games te kunnen spelen.
je kan ook als ik doen en meerdere games op 1 dvd branden zodat je die cdr's niet nodig hebt;

en het spaart ook nog eens plaats uit in je kast of dvd rek

heb op 2 weken tijd al 150 iso files gedownload nu (USA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
kun je die bestanden die op de boot-disk staan niet gewoon vóór het spel op de dvd/cd branden ?

zo ging dat eerder ook met de dreamcast.... ;)

dan heb je dus boot-cd, en game-cd in een.

ps..ik zie ineens de datum staan...wel een oud topic dit he ! :|

[ Voor 30% gewijzigd door Mr. Detonator op 05-07-2005 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hetzelfde als het vorige topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.