het netwerk is snel, maar je internet sinds kort traag??
laat me raden je draait een fileshare proggie? (kazaa/edonkey) welke al je upload snelheid opsnoept..
laat me raden je draait een fileshare proggie? (kazaa/edonkey) welke al je upload snelheid opsnoept..
A wise man's life is based around fuck you
bedankt dat je me zo hoog inschat.Op zaterdag 16 februari 2002 16:09 schreef zwelgje het volgende:
het netwerk is snel, maar je internet sinds kort traag??
probleem is inmiddels verholpen. thanx4nothing.
Wat was de oplossing van het probleem?Op zaterdag 16 februari 2002 20:02 schreef chaozz het volgende:
[..]
bedankt dat je me zo hoog inschat.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
de eerste keer had ik daar een firewall geinstalleerd. later bleek dat mijn buurjongen deze zelf weer had gedeinstalleerd omdat die volgens hem problemen gaf. blijkbaar had de firewall de netwerksettings dusdanig aangepast dat het niet bevredigend meer werkte.Op zaterdag 16 februari 2002 20:08 schreef -Rob- het volgende:
[..]
Wat was de oplossing van het probleem?
het herinstalleren van de firewall was de oplossing (tijdens de installatie vroeg deze ook of hij de oude instellingen (die hij dus had bewaard) moest gebruiken). daarna werkte het weer als een zonnetje.
ondankbare !@#$,!Op zaterdag 16 februari 2002 20:02 schreef chaozz het volgende:
[..]
bedankt dat je me zo hoog inschat.
probeer je alleen maar te helpen, (hoe weet ik nou welk niveau je hebt?)
mijn welgemeende excuses. was wat bot in mijn antwoord.Op maandag 18 februari 2002 11:29 schreef zwelgje het volgende:
[..]
ondankbare !@#$,!
probeer je alleen maar te helpen, (hoe weet ik nou welk niveau je hebt?)
geaccepteerdOp maandag 18 februari 2002 12:47 schreef chaozz het volgende:
[..]
mijn welgemeende excuses. was wat bot in mijn antwoord.
Pagina: 1