Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Gesloten "klote forum " topic

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dat is preies wat ik verwachte dat er zou gaan gebeuren,
vinden jullie het zelf niet zwak om zoiets uitdagends te sluiten ??
Dat was de ideale manier om te zien wat andere GoT gebruikers van dit Forum vinden. Waarschijnlijk zijn meer mensen het niet met me eens, dan er wel met me eens zijn.
maar als jullie doormiddel van Censuur het de mensen onmogelijk maken om te reageren dan moeten jullie maar solliciteren bij Saddam Hoessein !!die kan nog wel wat ervaren mensen gebruiken.

waarom vragen jullie niet gewoon wat andere GoT gebruikers ervan denken ?? Mischien is het wel zo dat er er toch wat dingen en regeltjes verbeterd kunnen worden of denkt de leiding van GoT dat ze altijd gelijk hebben ?? in dat geval hebben jullie echt last van het GOD-syndroom

Verwijderd

kansloos hoor :{

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Gunman, als je het normaal zegt zonder gescheld komt het ook anders over, nietwaar?

En als het je niet bevalt, dan blijf je toch weg?

owja, dat had je al gezegd :P

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:41

Jaymz

Keep on moving !

Lees de FAQ er eens ff op na: http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=3#06
En da's al een tijdje zo :)

Dat je kritiek hebt is best, maar iets meer onderbouwing mag wel ;)

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Dit was geen normaal begin van een discussie :{

Dit was gewoon ff flink flamen :{

Verwijderd

Nee hoor maar als iemand zich niet kan gedragen krijg je zoiets, he?
Indien men het niet eens is met het een of ander post men een FATSOENLIJKE POST en word daar over gesproken.

Daar zijn bijvoorbeeld geen scheldwoorden voor nodig.
Zo is deze post een fatsoenlijke en zal dus ook NIET gesloten worden.

JIJ zat fout met die vorige post (punt).

• Morgoth
  • Laatst online: 22-11 00:21
Ten eerste zou ik graag willen weten over welk topic je het hebt, anders kan ik geen oordeel vellen.

Ten tweede wil ik even mededelen dat dit nu niet de ideale manier is om je doelen te bereiken, door deze schreeuwerige posts bereik je weinig behalve onbegrip.

Verder kunnen users altijd, indien netjes geformuleerd (in tegenstelling tot wat jij doet), ons mailen of een topic starten in LA, en wij luisteren daar heus dan wel naar.

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op zaterdag 16 februari 2002 15:47 schreef Morgoth het volgende:
Ten eerste zou ik graag willen weten over welk topic je het hebt, anders kan ik geen oordeel vellen.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/413408/1?limit=30

dus :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Morgoth
Dat topic, aha. Lijkt me _volledig_ duidelijk waarom dit topic gesloten is. Het is absoluut niet de bedoeling dat wij op deze manier gaan zitten communiceren met gebruikers van dit forum, daar heeft niemand zin in en je bereikt er niets mee.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hmm, de hele post is nogal één enorm grote flame, totaal geen enkele onderbouwing, en over het taalgebruik zullen we maar niet hebben...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Mja ik vind 't ook steeds minder hiero op GoT met al die strenge regels, maar om nou zo over het algemeen te gaan flippen (2x) ;)

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Vraag me af of de topicstarter nog wel voor rede vatbaar is eigenlijk ;)

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 15:42 schreef Gunman het volgende:
...
waarom vragen jullie niet gewoon wat andere GoT gebruikers ervan denken ??
Horen we dagelijks. En zoals je hier ziet zijn er genoeg users die het ermee eens zijn dat zoiets dicht gaat.
Mischien is het wel zo dat er er toch wat dingen en regeltjes verbeterd kunnen worden of denkt de leiding van GoT dat ze altijd gelijk hebben ??
..
Ehm. Ik geef vaak genoeg toe dat ik ongelijk heb :+ Ben ook een n00bmod :D :D

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad , dit was een vrij felle uithaal op het beleid van GoT.
Iemand noemde het gescheld , maar dat is wat overdreven , het enigste woord dat enigzins als scheldwoord kan worden gezien is "idioot", en dat is behoorlijk mild en niet rechtstreeks aan iemand gericht.

wat ik wil bereiken is een discussie over het GoT zoals ik dat kende (voor 28 dec 2000) en GoT nu , wat ik een zware achteruitgang vind.
Eerst was ik regelmatig op GoT te vinden met normale posts
maar nou vind ik het een forum geworden voor een "dun publiek" want algemene zaken zoals eerst het "Stuffus Generalis" kom ik hier niet meer tegen.
En dat vind ik doodzonde !!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

SG bestaat nog steeds hoor, net als NSTM, W&L, de beruchte HK, het Thema Forum etc.

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 15:58 schreef Gunman het volgende:
maar nou vind ik het een forum geworden voor een "dun publiek" want algemene zaken zoals eerst het "Stuffus Generalis" kom ik hier niet meer tegen.
Die dingen zijn voor nieuwe users verstopt zie http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=3#06

Verwijderd

...
Iemand noemde het gescheld , maar dat is wat overdreven , het enigste woord dat enigzins als scheldwoord kan worden gezien is "idioot", en dat is behoorlijk mild en niet rechtstreeks aan iemand gericht.
...
KLOTE forum
Groen linkse IDIOOT
bekrompen machtsbeluste mannetjes
...

Tja.

En de FAQ al gelezen?

• PcDealer
  • Laatst online: 00:53

PcDealer

HP ftw \o/

:Z

LinkedIn WoT Cash Converter

• Morgoth
Inderdaad , dit was een vrij felle uithaal op het beleid van GoT.
Maar de toon van je bericht was wel erg flame-achtig en verder zie itsnow's post over welke 'scheldwoorden' je nog meer hanteerde. Dit is dus 'not done'. Dit is niet de manier waarop je communiceert met iemand.
wat ik wil bereiken is een discussie over het GoT zoals ik dat kende (voor 28 dec 2000) en GoT nu , wat ik een zware achteruitgang vind.
Als je dat vind kan je dat best aangeven, maar wel _normaal_ geformuleerd. Zet je zelf is in onze positie, zou jij het leuk vinden als ik zo'n post zou plaatsen en jij dat dan maar even moest oplossen :?
Ze bestaan nog steeds allemaal, lees is wat faq's, oftewel zoek is voor je post. Aangezien SG, W&L, NST&M en ook de HK er nog steeds zijn. Helaas voor jou heb je nog maar 3 posts en voldoe je dus nog niet aan de eisen die je nodig hebt om daar in te mogen. Zie ook de LA faq.

• OProg

OProg

Molletje

ff kort samengevat: Tis hier o.a. kut omdat je op een computerforum alleen maar computers ziet :?

terwijl er meer is, maar goed :{

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:09

Arno

PF5A

Op zaterdag 16 februari 2002 16:09 schreef OProg het volgende:
ff kort samengevat: Tis hier o.a. kut omdat je op een computerforum alleen maar computers ziet :?

Jah, vaag he :+

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
heb gelezen waar die algemene onderwerpen te vinden zijn na 30 dagen en 50 posts.

Computers zijn zeker interresant , maar om er 50 posts mee vol te lullen vind ik behoorlijk bagger !!

kent iemand nog een ander leuk forum waar algemene zaken wel zo toegankelijk zijn ??
Want shit wat is GoT diep gezonken , ik zal hier niks meer posten ... Daar zal niemand hier van wakker liggen >:)

Toch jammer zo'n leuk forum in iets meer dan een jaar helemaal verziekt voor mensen die ook een leven buiten computers om hebben.

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op zaterdag 16 februari 2002 16:09 schreef OProg het volgende:

Ik kan me nog wel een Gunman herinneren (icon met een vent met lang haar, en een aantal smileys in z'n icon).
Dat het forum in die tijd een stuk veranderd is kan ik me wel voorstellen, vooral na een nieuwe registratie, waarbij je toch wel een nuttige (tech)bijdrage moet leveren voordat je je met de wat meer algemene discussies mag gaan bezighouden.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 16:17 schreef Gunman het volgende:
heb gelezen waar die algemene onderwerpen te vinden zijn na 30 dagen en 50 posts.

Computers zijn zeker interresant , maar om er 50 posts mee vol te lullen vind ik behoorlijk bagger !!

kent iemand nog een ander leuk forum waar algemene zaken wel zo toegankelijk zijn ??
Want shit wat is GoT diep gezonken , ik zal hier niks meer posten ... Daar zal niemand hier van wakker liggen >:)

Toch jammer zo'n leuk forum in iets meer dan een jaar helemaal verziekt voor mensen die ook een leven buiten computers om hebben.
Misschien dat
http://forum.fok.nl/ wat meer voor je is? Zeker niet computergerelateerd :P

• saviour
  • Niet online
Mmjah Gunman, ik denk eerlijk gezegd als dat als jij een tijd weg geweest bent, je niet echt kunt oordelen over de nieuwe regels etc. Je weet niet waarom het zo is, hebt niet meegemaakt hoe het ervoor was (in de tijd dat je weg was) en waarom dit op deze manier is ingevoerd.

Verder zal ik niet meer zeggen dat de manier waarop jij je post bracht niet je van het is ;)

Verwijderd

We hebben zelfs een THEMA forum :P
Geheel gewijd aan een onderwerp dat door users bepaald mag worden :P Nou ongeveer helemaal >:)

• saviour
  • Niet online
Op zaterdag 16 februari 2002 16:24 schreef ItSnows het volgende:
We hebben zelfs een THEMA forum :P
Geheel gewijd aan een onderwerp dat door users bepaald mag worden :P Nou ongeveer helemaal >:)
Ik zie hem niet ;( :+

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op zaterdag 16 februari 2002 16:27 schreef saviour het volgende:

[..]

Ik zie hem niet ;( :+
Hij waarschijnlijk ook niet :+ :P

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 16 februari 2002 16:08 schreef Morgoth het volgende:

Helaas voor jou heb je nog maar 3 posts en voldoe je dus nog niet aan de eisen die je nodig hebt om daar in te mogen. Zie ook de LA faq.
maar als laatste wil ik dit nog wel even kwijt.

Dit is niet altijd een enkel COMPUTER forum geweest, dat is nou juist de reden van deze discusie . Ik baal ervan dat
het nu WEL een enkel COMPUTER forum is.

ik heb dit even moeten aanpassen omdat ik Morgoth's post verkeerd gelezen heb. Ik dacht ff dat je bedoelde dat ik nog 3 posts overhad en dat ik dan gebanned was.

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 16:23 schreef saviour het volgende:
Mmjah Gunman, ik denk eerlijk gezegd als dat als jij een tijd weg geweest bent, je niet echt kunt oordelen over de nieuwe regels etc. Je weet niet waarom het zo is, hebt niet meegemaakt hoe het ervoor was (in de tijd dat je weg was) en waarom dit op deze manier is ingevoerd.

Verder zal ik niet meer zeggen dat de manier waarop jij je post bracht niet je van het is ;)
Wat een uiterst correcte posting zeg, heb wel eens anders gelezen van jou :P ;)
Ontopic : dat de fora, die bewijzen dat er hier ook mensen rondlopen die ook naast hun computer een leven hebben, op dit moment voor jou niet beschikbaar zijn is toch echt jouw probleem. Maar zo te lezen pas je beter op fok! of misschien het vivaforum ? :7

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

daar is een vrij eenvoudige oplossing voor :
klik hier boven in beeld op profile:
verander je emailadres in a@b.com
dan laat je je je pass mailen via uitloggen
tada probleem opgelost :)

of je kijkt gewoon eens een paar daagjes mee en komt dan hier met een post waar de rest van het forum ook iets aan heeft :)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:11

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

tja Gunman, als je een thread zo begint wordt ie gesloten, als ik een bakkerij binnenstap en keihard roep: "half-gesneden bruin, oven-hoer" moet je ook niet verwachten even vriendelijk geholpen te worden...

als je serieus dingen ter discussie wilt brengen zal je toch eerst de bereidheid nemen een goede positie in moeten nemen, die motiverend is voor anderen om de discussie met jou aan te gaan:

misschien valt over de 'Guns'-policy best te discussieren, waarom die keus gemaakt is, en of dit politiek correct gedrag inderdaad wenselijk is, niet dat ik verwacht dat je veel zult bereiken (het standpunt van de mods is duidelijk en consequent, guns zijn niet computer-gerelateerd en dus niet gewenst)

lees deze post waarin de beslissing werd genomen: [topic=220110/1/100] eens door en zoek de betreffende paragrafen in de FAQ op (5 minuutjes werk) dan vind je best wel wat voer voor discussie, gelijk heb je dan al snel, maar gehaald heb je het dan nog niet (denk dat je zal moeten lullen als brugman om dit veranderd te krijgen, en gezien je eerste post ben je niet direct een natuur-talent daarin ;) )

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 16:31 schreef Gunman het volgende:

[..]

Ik had niet anders verwacht van het soort volk dat hier de dienst uitmaakt.

maar als laatste wil ik dit nog wel even kwijt.

Dit is niet altijd een enkel COMPUTER forum geweest, dat is nou juist de reden van deze discusie . Ik baal ervan dat
het nu WEL een enkel COMPUTER forum is.

Dat ik nou een BANN aan m'n broek krijg vind ik niet erg , ik zal hier als deze topic afgesloten is niet meer komen.

Maar het geeft wel aan dat negatieve kritiek hier niet getollereerd word , want zo onbeschoft associaal waren mijn opmerkingen niet.
Kortom dit Forum is gewoon zwaar gecensureerd !!
Begin je nu weer? Een discussie voeren heb ik best zin in. Maar dit "Ik had niet anders verwacht van het soort volk dat hier de dienst uitmaakt" heeft NIKS met een discussie te maken maar is gewoon een FLAME naar mij persoonlijk en mijn collega's.

1. Waarvoor heb je een ban gehad? Nergens voor meen ik;
2. het is NIET ALLEEN een computerforum maar wel 1 waar computers ed. de boventoon voert;
3. Voor een -compleet- niet computergeralteerd forum is er het zusje FOK!. Zie link hierboven;
4. Dit forum wordt niet gecensureerd maar gemodereerd.

• OProg

OProg

Molletje

Op zaterdag 16 februari 2002 16:31 schreef Gunman het volgende:

[..]

Bl@@t
Het grote verschil met jouw en de mensen die hier vaak komen en in de crew zitten is dat zij over het algemeen met goede argumenten en een goed verhaal een discussie kunnen starten en vervolgens op nivo het geheel kunnen afhandelen... Jij begint met flamen, :r en wat halve argumenten en als men er hier dan niet meteen op ingaat kan men volgens jouw meteen "bij Saddam gaan soliciteren" en is het hier een dictaruur.

Dat terwijl je geen idee hebt wat de redenen zijn voor het huidige beleid :{

En dat het kut is dat het op een computerforum alleen maar over computers gaat :?

Waarom ga je dan niet naar een niet computer-forum :?

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:47

JT

VETAK y0

Op zaterdag 16 februari 2002 16:21 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Misschien dat
http://forum.fok.nl/ wat meer voor je is? Zeker niet computergerelateerd :P
Qua niveau nogh 10x zo laag als dit >:)

Als je kritiek levert moet het aan de volgende punten voldoen :
• Onderbouwd
• Nette taal
• Met respect naar anderen

Geen van de bovenstaande punten heb jij je aan gehouden. Plus dat je ons nog is de schuld geeft van alles wat fout is. Wat kunnen wij er nou aan doen dat jouw smaak anders is ?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom hier niet gemakkelijk weg ,

ten eerste ik las dat van Morgoth verkeerd en DACHT dat ik een Bann kreeg, zie de aangepaste post.

ten tweede ,ik ben niet dezelfde Gunman die hier schijnbaar voor mij met de zelfde naam rondsurfde.

en bedankt voor de links !!

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 16:17 schreef Gunman het volgende:

ach gezellig lullen kan nog steeds...

daarvoor moet je alleen wel 'bewezen' hebben dat je ook serieus iets bij kan dragen hier...
geen onredelijke eis dacht ik zo...

en als jij gezellig over jou leven wil lullen, mag ik dan vragen wat je hier in eerste instantie deed?
en als je computers interresant vindt, waarom dan zo gaan flamen op GoT nu het iets strenger is geworden?
wordt het minder interresant omdat je er meer over moet posten?

Verwijderd

Waarom pak je je oude usernaam dan niet terug die had dan als ik je zo moet horen wel genoeg posts :?

Verwijderd

Topicstarter
Dave,

Die oude naam kan ik niet terugnemen , want ik heb geen flauw idee wat m'n username was, dat zou ik nog wel terug kunnen vinden maar het Password heb ik ook niet meer , en dat kan ik ook niet naar me laten mailen want ik had een .DDS accountje en dat is gesloten

Type,

Computers zijn niet interresant genoeg om 50 posts mee te vullen.
wat ik hier doe ?? Ik wilde terug naar het gezellige Stuffus Generalis waar ik voor m'n jaartje Australie regelmatig te vinden was.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11 21:47

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zaterdag 16 februari 2002 17:04 schreef Gunman het volgende:
Die oude naam kan ik niet terugnemen , want ik heb geen flauw idee wat m'n username was, dat zou ik nog wel terug kunnen vinden maar het Password heb ik ook niet meer , en dat kan ik ook niet naar me laten mailen want ik had een .DDS accountje en dat is gesloten
Mail gathering@tweakers.net :) Mail adressen aanpassen is een fluitje van een cent. Heb je je oude username weer terug.
wat ik hier doe ?? Ik wilde terug naar het gezellige Stuffus Generalis waar ik voor m'n jaartje Australie regelmatig te vinden was.
Als je je oude naam weet/hebt kun je ook in Stuffis Generalis.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:47

JT

VETAK y0

Op zaterdag 16 februari 2002 17:04 schreef Gunman het volgende:
Type,

Dan ben je hier toch echt aan het verkeerde adres (forum ? :P) want dit is een computerforum dat bij een computersite hoort. Maw, SG is niet waar het om draait. Dat hoort erbij, dat is zeg maar het extraatje, maar niet waarvoor GoT bedoeld is.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op zaterdag 16 februari 2002 17:36 schreef IceStorm het volgende:
Als je je oude naam weet/hebt kun je ook in Stuffis Generalis.
Want iedereen die zich heeft geregistreerd vóórdat die regel inging heeft pér definitie SG-access.

Zoek je oude username eens op, of het emailadres dat je hebt gebruikt bij registreren. Ik wil best helpen met zoeken, maar dan heppik wel ietsjes meer info nodig :)

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 07:23
Hahaha welkom terug gunman hope you like it.

Ikzeg zoek idd even je oude inlog gegevens op want die forums die jij zo leuk vind zijn er echt nog wel hoor :)

(geweldige binnenkomer trouwens )

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000

JvS

Ik heb hem zelf ook

Deze gaat dicht, als je het kut vindt, sodemieter je maar een eind op. En als je niet leest of wil luisteren (dat er bijvoorbeeld alleen maar meer fora bijgekomen zijn, die alleen niet door nieuwe users gezien worden), gaan wij niet met je in discussie.

En als je nog een topic opent, krijg je van mij een afkoelban voor twee weken.

Maar als het goed is vind je dat toch niet erg want dit forum is toch maar :r. Toch?

Have fun op de andere fora...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.