Ff een vraag......''k heb nu een P3 733@800 met een Geforce2MX, en nu wil ik een nieuwe videokaart gaan kopen.
Zit te twijfelen tussen Radeon 8500 en Geforce 3.
Maar ik weet zo en zo dat de CPU de bottleneck zal vormen. Welke kaart gaat daar het beste mee om? Dus welke kaart presteert beter bij een 800Mhz??
En nog een vraagje.....zolang de minimale specs van de processor voldoende zijn, zou ik toch elk spel voluit moeten kunnen draaien met zo'n monstervideokaart? Of is de CPU echt zo belangrijk voor spelperformance??
Voorbeeltje: Spel heeft als minimale eisen een 400 Mhz, geen probleem dus. Maar optimale eisen is 1000Mhz...
Maar met een vette videokaart zal het dan goed draaien in volle detail of niet?
Moet ik ffkes weten, want dan ga ik sparen voor processorupgrade:)
Zit te twijfelen tussen Radeon 8500 en Geforce 3.
Maar ik weet zo en zo dat de CPU de bottleneck zal vormen. Welke kaart gaat daar het beste mee om? Dus welke kaart presteert beter bij een 800Mhz??
En nog een vraagje.....zolang de minimale specs van de processor voldoende zijn, zou ik toch elk spel voluit moeten kunnen draaien met zo'n monstervideokaart? Of is de CPU echt zo belangrijk voor spelperformance??
Voorbeeltje: Spel heeft als minimale eisen een 400 Mhz, geen probleem dus. Maar optimale eisen is 1000Mhz...
Maar met een vette videokaart zal het dan goed draaien in volle detail of niet?
Moet ik ffkes weten, want dan ga ik sparen voor processorupgrade:)