• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:45

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Topicstarter
Ik weet niet of dit het goede forum is, maar anders move het maar naar het goede :) Het gaat om de Nokia Card Phone 2.0. Ik wil graag weten waar deze allemaal te koop is. Tweakers pricewatch leverde niks op en de search gaf mijn drie topics waarmee ik helaas niks kon. Ik denk niet dat veel bedrijven dit leveren, maar goed, wie kan mij vertellen waar en misschien een linkje ;)

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
als je het wilt gebruiken om sneller te surfen met je laptop zal ik je gelijk even uit je droom wakker maken want dat protocol wordt alleen in amerika en in een klein gedelte van duitsland onder steunt. kan je beter gprs gebruiken.

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
Zal even op nokia kijken, want het staat op www.nokia.nl vermeld en dan ga je me vertellen dat het alleen werkt in Amerika :? Het gaat me niet om sneller internetten, maar om te internetten met dit systeem. Ik heb mij laten vertellen dat het een pci kaart is waarin je je simkaart kan stoppen. Internetten en telefoon dus in je laptop :)

• zipper646
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

zipper646

...shit happens

Ik neem aan dat zaken als Phonecompany, TforTelecom het kunnen bestellen bij de groothandel.

Zij verkopen immers ook de "normale" :) gsm's van Nokia.

Die Cardphone kost rond de EUR 300 :'( (correct me if i am wrong).

De Cardphone is een pcmcia kaartje, die je dus in je lappie kan steken.
Het verschil tussen versie 1.x en 2.x, is dat versie 2.x ook dualband ondersteund.

Apple iMac 2013

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
Ok, zal daar eens gaan kijken. Heeft iemand nog een idee waar je nog meer dit nokia dingetje kan halen :?

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-01 19:51
ik heb dat ding destijds getest voor mijn werk, en het werkt opzich wel aardig, alleen je kunt alleen bellen via de handsfree set en internetten gaat traaaaag, mijn advies is om een 6310 of iets dergelijks te kopen en dan een bleutooth kaartje erbij, dan kun je en sneller internetten via gprs, en je hoeft niet perse je laptop te gebruiken om te bellen!

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
Dank je wel voor de tip. Het is namelijk voor mijn vader en die wil graag het systeem hebben |:( Maar goed, jij zegt dus dat het behoorlijk traag gaat. Weet je ook waar het vandaan kwam ;) :?

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-01 19:51
Op zondag 17 februari 2002 13:26 schreef We Are Borg het volgende:
Dank je wel voor de tip. Het is namelijk voor mijn vader en die wil graag het systeem hebben |:( Maar goed, jij zegt dus dat het behoorlijk traag gaat. Weet je ook waar het vandaan kwam ;) :?
Het gaat traag omdat je internetsnelheid beperkt is tot 9.2 kbps, hscd werkt hier in nederland niet.

Verwijderd

Als je (pa) per se moet internetten op z'n laptop zou ik idd ook een losse gsm halen, en dan gewoon via IR of BT gaan internetten...heb je ook nog wat aan die telefoon :) 'tis alleen niet vooruit te branden :D

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
Hmm, gaat niet zo zeer om echt veel te internetten. Meer om mailtjes op te halen en daarvoor is het wel geschikt ;) Alleen niemand weet waar je het kunt kopen ;(

Verwijderd

Hey mensen, dit topic is al een tijdje dicht maar ik ben ook erg geintresseerd in een Nokia Card Phone. Ik zie dat hij ook te vinden is op de nokia.nl dus d8 misschien weet iemand al wat meer waar hij te krijgen is. Want hij staat nog steeds niet in de pricewatch.

Nou hoef ik niet zo zeer deze kaart te hebben maar van een ander merk is ook goed, als ik maar kan internetten. Maar ik wil geen losse telefoon.

Maybe kan iemand mij helpen
Pagina: 1