Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wat een KLOTE forum is dit geworden...

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Na een flinke tijd in Australie te hebben gezeten en totaal geen tijd te hebben gehad om ook maar een computer aan te raken ben ik weer thuis!!

Ik dacht , laat ik eens kijken of er nog wat leuk gediscuseerd word op GoT , WAT IS HIER GEBEURD ?? :(

Invasion of the Nerds ? hier krijg ik echt een sik van (8>

Alleen nog maar computer hardware, software, en andere saaie electronische gadgets onderwerpen. :Z

Ik heb ook even de nieuwe regeltjes gelezen !!
Wat voor een Groen linkse IDIOOT heeft hier het idee om discussies over wapens/spudguns of ander illegaal spul te verbieden . Dat slaat nergens op , discuseren erover is dus echt niet illegaal. wil GoT soms erg Politiek correct overkomen ?

Ik hoop dat de Adjes , moderators en weet ik veel wie nog meer die GoT runnen tegen kritiek kunnen. Maar mischien zijn het nog steeds dezelfde bekrompen machtsbeluste mannetjes of vrouwtjes(politiek correct) als vorig jaar.
In dat geval zullen niet veel mensen dit lezen want dan zal het wel gewist of ge-edit worden.
Dit WAS een leuk Forum , maar nu denk ik er dit van :r

Grtz John.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Tja, we kunnen onmogelijk iedereen het naar de zin maken. :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11 21:47

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Oh jee een boze meneer, laat ik deze maar snel dicht doen.

Oftewel, kom met normaal commentaar of blijf lekker thuis.

Dit topic is gesloten.