ja de topic zegt het al, ja ik wou eens gta 2 on line spelen wie doet da nog?? mijn ip is 217.136.250.225
lol die is goedOp zaterdag 16 februari 2002 14:57 schreef roy-2001 het volgende:
gta 2 ...... heel soms .. als ik hem ergens kan vinden
Verwijderd
gta 1 speel ik nog wel,
2 vond ik na een tijdje saai...
1 blijft origineel, en dus mooi...
ow die heb ik nie dusOp zaterdag 16 februari 2002 15:00 schreef Type het volgende:
gta 1 speel ik nog wel,
Ik vind 1 ook beter... en 3 natuurlijk
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Ik zou hem graag willen spelen, maare:
[topic=386485/1/25]
[topic=386485/1/25]
dat is wel kloteOp zaterdag 16 februari 2002 15:05 schreef Erazzzer het volgende:
Ik zou hem graag willen spelen, maare:
[topic=386485/1/25]
Ik speel gta2 nog wel eens over netwerk.
superB
wie wil gamen join mijn game maarOp zaterdag 16 februari 2002 15:12 schreef bl!kje het volgende:
Ik speel gta2 nog wel eens over netwerk.
lol ja da is waar ook vond ik ook KLOTEOp zaterdag 16 februari 2002 15:37 schreef Ikroelz het volgende:
damn net ff met die aap gespeelt de hele tijd lag
ik ga nu makenOp zaterdag 16 februari 2002 15:47 schreef Type het volgende:
ik ga ff zoeken of ik'm kan vinden, dan install ik ff...
kan ik nog steeds joinen?
Verwijderd
ik ga nu installenOp zaterdag 16 februari 2002 15:48 schreef blaadaap het volgende:
[..]
ik ga nu maken
heb je crack gekopierd?Op zaterdag 16 februari 2002 15:52 schreef Type het volgende:
uuurhm, hij draait niet op winXP
weet iemand hier een patch voor?
of heb je het originele spel?
* TERW_DAN draait hem nogwel eens als hij zich verveeld.
lolOp zaterdag 16 februari 2002 16:09 schreef Terw_Dan het volgende:
* TERW_DAN draait hem nogwel eens als hij zich verveeld.
Maar dan natuurlijk wel in netwerk play.Op zaterdag 16 februari 2002 16:11 schreef blaadaap het volgende:
[..]
lol
GTA 1 en GTA london waren helemaal strak in netwerk. Alleen draait GTA1 niet echt lekker meer op mijn Duron
dat is wel klote ja.Op zaterdag 16 februari 2002 16:18 schreef Terw_Dan het volgende:
[..]
Maar dan natuurlijk wel in netwerk play.
GTA 1 en GTA london waren helemaal strak in netwerk. Alleen draait GTA1 niet echt lekker meer op mijn Duron
Op zaterdag 16 februari 2002 16:19 schreef blaadaap het volgende:
join de game maar is nog steeds open
huh jij ook al een probleem nou ik heb nog win 98 en alles is PERFECT behalve rtcw KLOTE dus en dat is ookOp zaterdag 16 februari 2002 16:23 schreef BrEeZeR het volgende:
[..]
![]()
![]()
win2k en gta =
mja.. alle games doen het (bijna..) behalve gta 2 ...Op zaterdag 16 februari 2002 16:25 schreef blaadaap het volgende:
[..]
huh jij ook al een probleem nou ik heb nog win 98 en alles is PERFECT behalve rtcw KLOTE dus en dat is ook![]()
ow dan heb je nog geluk maar ik vind het super klote da rtcw het niet doetOp zaterdag 16 februari 2002 16:27 schreef BrEeZeR het volgende:
[..]
mja.. alle games doen het (bijna..) behalve gta 2 ...
Verwijderd
he ik heb hem weer gevonden ( na lang downen ) ik bedoel zoeken !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bij wie kan ik joinen en zeg maar hoe laat
bij wie kan ik joinen en zeg maar hoe laat
Verwijderd
/me zou wel willen joinen...
maar ik krijg dus een compatibility probleempje...
en ik heb al op win 98 compat mode gezet, ook al op win 95, maar doet niets...
sorry jongens, ik kom niet meer...
maar ik krijg dus een compatibility probleempje...
en ik heb al op win 98 compat mode gezet, ook al op win 95, maar doet niets...
sorry jongens, ik kom niet meer...
ik zal ff wat klooien.. heb hem idd gedownt...Op zaterdag 16 februari 2002 16:32 schreef blaadaap het volgende:
[..]
maaruh heb jij gta 2 gekopierd?
dan moet je crack kopieren heb je dat gedaan? want ik had da eerst ook nie gedaan en toen je deed ie het nie duzz
Hier draait die wel onder XP, je moet een kopie van de originele hebben. Waar je dus geen crack bij hebt. Crack versies werken niet.
Vroeger, in de superweb tijd (wat een tijden
), speelde ik het veel. Nu speel ik het bijna niet meer, veel UT laatste tijd.
Vroeger, in de superweb tijd (wat een tijden
I'm not deaf, I'm just ignoring you.
Toen ik nog Win'98 speelde ik het nog vaak. Tegenwoordig speel ik het alleen nog op school als er een tussenuur is. Voor de rest ligt hij hier maar stof te vangen.
Onzin, GTA 2 werkt prima in Win2k/XP, tenminste als je de ISO hebt, een rip versie werkt inderdaad niet 
Edit: ehh B4RTJe was eerder
Edit: ehh B4RTJe was eerder
Met de nieuwste update wel (en eventueel ...)Op zaterdag 16 februari 2002 17:02 schreef Robbie007 het volgende:
Windows XP ==> Niet dus
Edit:
Met een 56k modem kan je niet via internet multiplayeren
Is 1 van de weinige games die ik nog kan spelen omdat m'n CD-rom al een paar dagen stuk is
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Verwijderd
GTA 2 speel ik nog best vaak eigenlijk
werkt gewoon lekker hier onder win2k ook
GTA gaat wel veels te snel
GTA gaat wel veels te snel
Verwijderd
eeuh ik zie de hele tijd voorbij komen dat het niet wil gaan met win2k or WE maar daar gaat et toch niet over het gaat erover wie het nog speelt !!
ik wel aardig nog over het netwerk tegen broertje !!! vet wel lache als je nix te doen hebt ofzo !!
ik wel aardig nog over het netwerk tegen broertje !!! vet wel lache als je nix te doen hebt ofzo !!
ik heb sinds een LAN ook weer GTA2 op XP draaien 
ah the memory's of mass murder
Bier, Whiskey en Metal!!
Correctie, de warez versie + win2k =Op zaterdag 16 februari 2002 16:23 schreef BrEeZeR het volgende:
[..]
![]()
![]()
win2k en gta =
De legale werkt wel gewoon namelijk, maar ik kan alleen niet over het netwerk spelen, maakt niet uit welk prococol
lolOp zaterdag 16 februari 2002 17:00 schreef BrEeZeR het volgende:
[..]
ik zal ff wat klooien.. heb hem idd gedownt...
Verwijderd
hoe hoe hoe hoe??Op zondag 17 februari 2002 01:40 schreef Lord_Mithril het volgende:
ik heb sinds een LAN ook weer GTA2 op XP draaien
na dit topic kreeg ook ik weer zin om GTA2 te gaan spelen,
maar ik heb de rip en draai em onder XP,
dus: no can't do
maar ik heb de rip en draai em onder XP,
dus: no can't do
Verwijderd
Ik speel het weleens op Lan's het is best wel kewl met zijn 8'en door een stadje heen scheuren
ff patch downloaden, ik kreeg bij mijn gta2 een win2k patch erbijOp zaterdag 16 februari 2002 16:23 schreef BrEeZeR het volgende:
[..]
![]()
![]()
win2k en gta =
(moet je es ff met morpheus zoeken)
door dit topic krijg ik btw wel weer zin in gta1, gta2 verveelt me nu wel weer een beetje
Ik vondt gta 1 veel fijner, die is realistischer.
gta 2 heeft wel leuke gameplay,maar alles is overdreven
gta 2 heeft wel leuke gameplay,maar alles is overdreven
enig idee waar die patch te halen is? (als ie tenminste legaal is uiteraard)Op zondag 17 februari 2002 14:43 schreef marble het volgende:
[..]
ff patch downloaden, ik kreeg bij mijn gta2 een win2k patch erbij
door dit topic krijg ik btw wel weer zin in gta1, gta2 verveelt me nu wel weer een beetje
* Crash Crash doet niet aan warezrequests
Even op www.google.com zoeken, het is gewoon een legale patch.Op zondag 17 februari 2002 23:40 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
enig idee waar die patch te halen is? (als ie tenminste legaal is uiteraard)
* Aerox.2000 Crash doet niet aan warezrequests
dat kon ik ook nog wel verzinnenOp zondag 17 februari 2002 23:50 schreef Aerox.2000 het volgende:
[..]
Even op www.google.com zoeken, het is gewoon een legale patch.
maaruh...heb jij em wel al kunnen vinden dan?
Ik heb hier ook GTA2, een supervage versie (geen iso, maar ook niet uit winkel)...draait prima onder windows 200 sp2!
Maar daar ging het hier niet over...
Ik speel het nog ZEER regelmatig! HEERLIJK spel om te spelen als je ff een half uurtje iets aan het downloaden bent, en ff niks anders weet te doen in die tussentijd!
Ik ben geloof ik 1 van de weinige die GTA1 niet zo goed vind als GTA2...
-Betere graphics (d3d ondersteuning)
-Gangs rulen!! Veel respect bij een gang krijgen, zodat je gewoon naar hun kan toe vluchten als je last van cops hebt! Dan houdt die gang de cops voor jou tegen...
Moet wel toegeven dat ik de wagens in deel 1 beter vond... (in deel 2 heb je veelste veel slome busjes enzo...)
Maar daar ging het hier niet over...
Ik speel het nog ZEER regelmatig! HEERLIJK spel om te spelen als je ff een half uurtje iets aan het downloaden bent, en ff niks anders weet te doen in die tussentijd!
Ik ben geloof ik 1 van de weinige die GTA1 niet zo goed vind als GTA2...
-Betere graphics (d3d ondersteuning)
-Gangs rulen!! Veel respect bij een gang krijgen, zodat je gewoon naar hun kan toe vluchten als je last van cops hebt! Dan houdt die gang de cops voor jou tegen...
Moet wel toegeven dat ik de wagens in deel 1 beter vond... (in deel 2 heb je veelste veel slome busjes enzo...)
-
[ Voor 100% gewijzigd door SuperPotato op 18-03-2017 10:37 ]
Hoezo dat?Op zaterdag 16 februari 2002 17:02 schreef Robbie007 het volgende:
Windows XP ==> Niet dus
Waar kopen jullie je XP? Ik heb nog nooit problemen met een spel gehad onder XP.. behalve Silver maar daar heb ik een patch voor..
[on-topic]
GTA2 speel ik nog wel ja.. Vind het alleen niet leuk dat als je multiplier op 8 staat en je word opgepakt..
als ik een multiplyer van 10 heb ga ik alleen asl Taxi-man spelen..
GTA 1 vond ik veel betere gameplay hebben alles liep soepel auto's konden lekker hard..
daarom het ik niet zoveel gta2 gespeeld.
daarom het ik niet zoveel gta2 gespeeld.
dus...
Verwijderd
Kan iemand mij ff vertellen hoe ik dan tegen iemand anders kan spelen want ik heb dat nog nooit gedaan en in het gta2 menu staat het er niet.
lol die is goed manOp zondag 17 februari 2002 14:43 schreef marble het volgende:
[..]
ff patch downloaden, ik kreeg bij mijn gta2 een win2k patch erbij
jaja kijk je zit in de gta messenger of zoiets ja dus daar boven rechts zie je network he nou daar klik je op en dan vraag je ff aan iemand die da wil spelen nou ik dus en mijn ip staad in deze topic vul die daar maar in oke maar zeg als je me wil joien (je weet dan nie of ik de game al heb gemaakt)je kunt me wel toevoegen op msn mail: marco_martens@hotmail.com is altijd handig als je het nog nie snapt of zo oke?? want ik wil wel gamenOp maandag 18 februari 2002 17:02 schreef Stylez het volgende:
Kan iemand mij ff vertellen hoe ik dan tegen iemand anders kan spelen want ik heb dat nog nooit gedaan en in het gta2 menu staat het er niet.
Verwijderd
Oke bedankt man. Nadat ik je post had gelezen kwam ik erachter dat ik Gta2 al verwijdert had van m'n schijf... ik dus opnieuw erop zetten. Ik testen, wil ik naam invoeren, gaat ie terug naar het bureaublad en zegt dat ie de file player\plyslot0.dat nodig had, ik ff zoeken en gevonden op internet, blijkt het een Winzip file te zijn. Ja dat had ik ook niet meer dus ook ff snel gedownload. Na al deze moeite wil ik wel ff iemand afmaken (blaadaap dus)Op maandag 18 februari 2002 18:29 schreef blaadaap het volgende:
[..]
jaja kijk je zit in de gta messenger of zoiets ja dus daar boven rechts zie je network he nou daar klik je op en dan vraag je ff aan iemand die da wil spelen nou ik dus en mijn ip staad in deze topic vul die daar maar in oke maar zeg als je me wil joien (je weet dan nie of ik de game al heb gemaakt)je kunt me wel toevoegen op msn mail: marco_martens@hotmail.com is altijd handig als je het nog nie snapt of zo oke?? want ik wil wel gamen
Ik heb je toegevoegd op msn en ik spreek je daarzo wel.
Verwijderd
Hmmm ik wil ook best wel een keer mee spelen maarja niemand weet het antwoord op mijn probleem
[topic=414395/1/30]
Dus als iemand mij even kan helpen dan kan ik ook ff lol beleven aan het spel.
[topic=414395/1/30]
Ik heb hem kunnen vinden via google, maar er stonden op die site ook andere "patches"Op zondag 17 februari 2002 23:57 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
dat kon ik ook nog wel verzinnen![]()
maaruh...heb jij em wel al kunnen vinden dan?
hmmm....en die waren zeker niet al te legaal?Op maandag 18 februari 2002 20:47 schreef Aerox.2000 het volgende:
[..]
Ik heb hem kunnen vinden via google, maar er stonden op die site ook andere "patches"
damn
edit:
heb je toevallig ICQ?
of MSN?
heb je toevallig ICQ?
of MSN?
hmmmmmzzz dat is nie leuk ja als ik het zou weten laat ik het meteen weten.Op maandag 18 februari 2002 20:43 schreef Iznogoud het volgende:
Hmmm ik wil ook best wel een keer mee spelen maarja niemand weet het antwoord op mijn probleem
[topic=414395/1/30]
Verwijderd
GTA 2 blijft gewoon cool geen twijfel aan mogelijk, maar ik heb het zelfde probleem sinds Win XP...
Hier staat de patch.Op dinsdag 19 februari 2002 20:10 schreef Crash-Override het volgende:
iemand...
patch....
voor GTA2 onder WinXP Pro??????
En eventuele aanvullingen zijn ergens anders te vinden.
Ik speel em ook af en toe, maar ik heb GTA3 voor de PS2 dus die speel ik eerder
|Specs|
ik dank uOp dinsdag 19 februari 2002 22:21 schreef Aerox.2000 het volgende:
[..]
Hier staat de patch.
En eventuele aanvullingen zijn ergens anders te vinden.
Ik vind gta 1 ook leuker, grafische misschien iets minder, maar wel realistischer(sjongens wat een woord). Als je in gta 2 een beetje te crimineel bent krijg je meteen t hele leger op je dak, en dan kan je wel inpakken.
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Blokkerig? Probeer eens een screenshot te maken. (GTA2 ziet er normaal ook niet "super" uit!)Op dinsdag 19 februari 2002 23:00 schreef Iznogoud het volgende:
Maar niemand heeft nog DE oplossing voor gta2 onder xp als die "blokkerig" is?
GTA3 is toch wel zwaar de beste van de drie hoor, twee vond ik tegenvallen...
ik vind ookOp dinsdag 19 februari 2002 23:29 schreef CKY2002 het volgende:
GTA3 is toch wel zwaar de beste van de drie hoor, twee vond ik tegenvallen...
laat 3 maar komen
Heb hem pas weer geinstalleerd. Want het is het enige spel wat ze op school hebben geinstalleerd. Maar multiplayer is het best wel geinig.
Maar ik wil ook wel on-line spelen alleen ik kweet niet hoe??
Maar ik wil ook wel on-line spelen alleen ik kweet niet hoe??
Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D
* andrew speelt nog heel vaak gta 2, gta 1 wil nie zo goed meer 
Binnenkort toch maar weeres probere.
En wachte op GTA 3 op de pc natuurlijk
Binnenkort toch maar weeres probere.
En wachte op GTA 3 op de pc natuurlijk
ik haal de post ff omhoog 
internet gamen werkt niet echt
als ik het ip adres in vul en ik start die game zie ik niks
internet gamen werkt niet echt
Verwijderd
Die waren Kewl !!!!Op vrijdag 22 februari 2002 20:22 schreef Devilseye het volgende:
In 1 heb je motors
Lekker van dak naar dak springen enzo !!
Pagina: 1