Sony DCR-PC 120 E
Deze camera wordt standaard geleverd met:
Draadloze afstandsbediening, Netspanningsadapet, NP-FM50 accu, USB-kabel en USB drivers, 8MB MemoryStick, AV-kabel, Lenskap, Scart adapter
Euro 1,848.50 (bij webvoordelig)
Deze camera wordt standaard geleverd met:
Draadloze afstandsbediening, Netspanningsadapet, NP-FM50 accu, USB-kabel en USB drivers, 8MB MemoryStick, AV-kabel, Lenskap, Scart adapter
Euro 1,848.50 (bij webvoordelig)
I'm partial to your abracadabra
Ga ff naar een winkel als Media Markt, en neem je boodschappenlijst mee. Daar kunnen ze je dan wel verdere helpen.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Daar ben ik vanochtend dus geweest en veel verder dan "kijk meneer dit is een hele goeie" kwamen ze niet.
Daarom probeer ik het op deze mannier, die Sony die spreekt me trouwens zeer aan, nu de prijs nog eens gaan bekijken.
Verder ben ik ook altijd een Panasonic fan, hoe zijn die camera's??
Daarom probeer ik het op deze mannier, die Sony die spreekt me trouwens zeer aan, nu de prijs nog eens gaan bekijken.
Verder ben ik ook altijd een Panasonic fan, hoe zijn die camera's??
Ik ben ook naar zo'n ding aan het kijken, en ik denk ook dat ik de Sony PC120 ga halen. Om de volgende redenen:
-Nightshot (alleen JVC heeft ook zoiets, maar die is toch minder als de Sony)
-Krachtig(st)e zoom (ik kon niks vinden wat verder zoomde)
-1.55 Mpixel
Ik heb nog heel oppervlakkig gekeken (voordat ik in mei mijn vakantiegeld krijg ga ik hem toch nog niet kopen) maar dit kwam er voor mij uit.
De IP7e van Sony heeft ook wel wat, maar vooral omdat die echt extreem klein is.
Zodra ik het geld op mijn bank heb staan ga ik nog een keer serieuzer kijken, maar ik denk toch wel dat ik voor die PC120 ga. Of ze moeten binnen 4 maanden weer nieuwe modellen krijgen...
-Nightshot (alleen JVC heeft ook zoiets, maar die is toch minder als de Sony)
-Krachtig(st)e zoom (ik kon niks vinden wat verder zoomde)
-1.55 Mpixel
Ik heb nog heel oppervlakkig gekeken (voordat ik in mei mijn vakantiegeld krijg ga ik hem toch nog niet kopen) maar dit kwam er voor mij uit.
De IP7e van Sony heeft ook wel wat, maar vooral omdat die echt extreem klein is.
Zodra ik het geld op mijn bank heb staan ga ik nog een keer serieuzer kijken, maar ik denk toch wel dat ik voor die PC120 ga. Of ze moeten binnen 4 maanden weer nieuwe modellen krijgen...
Pagina: 1