Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Reden vrachtwagentopic dicht?

Pagina: 1
Acties:

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11 12:59
Even nog wat over dit topic : [topic=413020/1]

Het is eindelijk dichtgegooid, het leek een tijd of alle modjes lagen te slapen, er had zelfs 1 mod gereageert op dit topic in SU, om vervolgens helemaal niks te doen.

Nu zegt Exirion aan het eind van het topic :
*klonk*
Toelichting overbodig.
Ik wil toch nog iets weten. Om welke reden(en) is het topic dichtgegooid?

A. Volslagen offtopic.
B. Illegale spullen.
C. Had in PM moeten staan.

Want ik ben nog steeds benieuwd of dit soort zaken nou mogen op GoT. Er werden min of meer illegale spullen verhandeld.

Als die illegale zooi gewoon mocht op GoT dan sta ik echt verbaast, want pr0n, warez en dat soort zooi mag niet, dus het lijkt me erg sterk als illegale spullen verhandelen dan wel mag.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Topictitel slaat nergens op...

De daaropvolgende discussie gaat ook nergens over :{

Dat zijn al 2 redenen... :{

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op zaterdag 16 februari 2002 14:50 schreef W3ird_N3rd het volgende:

A. Volslagen offtopic.
B. Illegale spullen.
A en misschien B zijn hier van toepassing, reden C is overbodig aangezien dit soort topics hier niet horen. Of je deze vraag post in HK of SG er komt een slot op, al was het alleen al om de topictitel.

En waarom het topic in eerste instantie niet is gesloten weet ik niet, de mod die in het eerste SU topic heeft gereageerd kan niet modden in PMG en kan het topic dus ook niet sluiten.

Maar de reden waarom het topic is gesloten is nu wel duidelijk denk ik ? zie ook de uitleg van OProg :)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:52

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 16 februari 2002 14:50 schreef W3ird_N3rd het volgende:
A. Volslagen offtopic.
B. Illegale spullen.
Dat zijn inderdaad de redenen :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Waarom vraag je het als je het toch al weet :?

Of is dit een verkapte manier om een discussie aan te zwengelen, waarom wij niet willen dat er met gestolen goederen geschemerd wordt? :?

Dat kan ik je uitleggen, dat is omdat het ongepast is, en zo'n topic potentieel zo volstaat met "lekker belangrijk" of "voel je je nou een man?" of "lekker lame" achtige reply's.

En daarnaast is het kansloos.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp