Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
Bij het maken van een pdf gebruikt hij standaard een lores soort van voorvertoning. Je kunt proberen wat aan de instellingen te doen maar omdat jpg compressie niet echt kleur-echt is ben ik bang dat je er niet veel mee opschiet.
Bedankt, ik zal daar eens kijken of ik iets aan de instellingen kan veranderen.
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
Verwijderd
wellicht zit het probleem in het wel of niet aanwezig zijn van een alpha channel... als je een afbeelding converteerd wil deze namelijk nog wel eens qua kleur intensiteit gaan 'shiften' waardoor de kleuren net iets anders worden dan je origineel.
Op zondag 17 februari 2002 00:49 schreef barry het volgende:
wellicht zit het probleem in het wel of niet aanwezig zijn van een alpha channel... als je een afbeelding converteerd wil deze namelijk nog wel eens qua kleur intensiteit gaan 'shiften' waardoor de kleuren net iets anders worden dan je origineel.
Verwijderd
als je windows 98 gebruikt kan het probleem ook zitten in het feit dat mspaint de kleuren heeft 'gelocked' waardoor als je ps al had geinstalleerd en vervolgens je illustrator installeert (je krijgt dan een melding in ps als je ps weer voor het eerst start)
Je kan de kleuren onlocken door in het register te zoeken naar DefautlTTL = "128" geloof ik
Je kan de kleuren onlocken door in het register te zoeken naar DefautlTTL = "128" geloof ik
Verwijderd
nee het was DefaultTTL = "182"Op zondag 17 februari 2002 13:15 schreef tweak-ed het volgende:
als je windows 98 gebruikt kan het probleem ook zitten in het feit dat mspaint de kleuren heeft 'gelocked' waardoor als je ps al had geinstalleerd en vervolgens je illustrator installeert (je krijgt dan een melding in ps als je ps weer voor het eerst start)
ik heb het net effe opgezocht in het grote almanak.
Als je hier net komt kijken kan het probleem ook zitten in het feit dat als je geen verstand van zaken hebt, je beter niet kan reageren, dan zo'n dom niets-zeggend verhaal te posten. Maar dat wist je vast al, want je had de FAQ al gelezen.tweak-ed:
Ja, ik sprak Pelle net en die zei ook zoiets.Tim Schuhmacher:
hij is nu gebanned
Terecht zeg, ik lees een stuk of 10 posts van hem, en die gaan of nergens over, of hij post om zo veel mogelijk tech posts te krijgen, of hij posts een onsamenhangend of nietszeggend melpverhaal... man man man ga toch buitenspelen
Verwijderd
Je moet photoshop weer ff opnieuw installeren, want waarschijnlijk heb je illustrator later geinstalleerd dus pakt hij het oude kleuren palette van illustrator. als je photoshop opnieuw installeert is dit probleem verholpen!
mzzl
mzzl
Verwijderd
heeft het ook niet te maken met de gamma instellingen van je videokaart? ik had dat probleem ook toen ik illustrator installeerde. toen ik de gamma instellingen veranderde was het probleem ook verholpen
Pagina: 1