Ik heb zonet hier een MP3Pro file gedownload, en die speelt prima af in XMMSOp zaterdag 16 februari 2002 14:32 schreef DJ_PP het volgende:
is er al een MP3pro decoder voor XMMS? want ik kan er geen vinden
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Please do not contact me telepathically.
Hmm die link naar die site die hier boven stond schept niet echt duidelijkheid... ik kom voornamelijk reclame tegenOp zaterdag 16 februari 2002 15:14 schreef MM- het volgende:
Die encode je mp3 beter zodat hij minder mb's is geloof ik
Maar het is dus eigenlijk gewoon een betere versie van de mp3 standaard met nog betere compressie dus?
Of zijn er nog meer nifty features?
FoeiOp zaterdag 16 februari 2002 15:11 schreef squee het volgende:
Ik heb zeker iets gemist... maar wat is MP3pro ?
http://www.mp3prozone.com/
Ah thnx... die link ziet er een stuk nuttiger uit
op 96kbs jij amateur (<- geen belediging bedoeld). hij gebruikt de speciale mp3pro layer nietOp zaterdag 16 februari 2002 14:56 schreef moto-moi het volgende:
[..]
Ik heb zonet hier een MP3Pro file gedownload, en die speelt prima af in XMMS
Verwijderd
Toch gek dat je voor xmms en winamp dan niet hoeft te betalen...en wat doen die? Juist, mp3 decodenOp zaterdag 16 februari 2002 15:49 schreef eenprobleempje het volgende:
Ik heb verommen dat je voor mp3 decoders geld moet neerleggen dus ik denk niet dat die er voor linux komen.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
nee grapjas, die gebruiken een plug-in om mp3 te decoden :-POp zaterdag 16 februari 2002 15:52 schreef BackSlash32 het volgende:
[..]
Toch gek dat je voor xmms en winamp dan niet hoeft te betalen...en wat doen die? Juist, mp3 decoden
Verwijderd
Dat zouden meer mensen moeten doen
Verwijderd
welke dan? Open Source tools aubOp zaterdag 16 februari 2002 17:29 schreef blaataaps het volgende:
Waarom met winamp en vmware? Er zijn ook wel !windows tools die dat kunnen.

ghehe werkt wel redelijk zo
maar voor xine is er helaas geen plugin
(heb trouwens wel probleem dat die thomsonplayer errug kraakt als ik hem hard zet, mijn versterker harder zetten, werkt het wel goed dus hoe kan mijn geluidskaart dan zo'n brak signaal zenden als ie harder gaat ? )
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
MP3Pro is geen MPeg 1 layer 3 (AKA MP3).. Dit is weer een nieuw soort compressie schijnt het, ik heb er geen decoder voor kunnen vinden.Op zaterdag 16 februari 2002 17:29 schreef blaataaps het volgende:
Waarom met winamp en vmware? Er zijn ook wel !windows tools die dat kunnen.
(En die MP3Pro die ik had gevonden, was geen echte MP3Pro
Verwijderd
ziet er aardig windows achtig uit?Op zaterdag 16 februari 2002 17:34 schreef Robert het volgende:
de oplossing:
[afbeelding]
ghehe werkt wel redelijk zo
maar voor xine is er helaas geen plugingeloof dat in november oid wel iets uitkwam voor mp3pro opensource
d-ohOp zaterdag 16 februari 2002 17:36 schreef Felix het volgende:
[..]
ziet er aardig windows achtig uit?
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Verwijderd
dit is toch geen WOS? nou danOp zaterdag 16 februari 2002 17:39 schreef Robert het volgende:
[..]
d-ohis toch ook windowssoftware
tot nu toe vond ik mijn oplossing wel aardig...als iemand een betere heeft
k vin de mijne toch beter werken eigenlijk, kan je gelijk afspelen, is dan wel geen opensource software maar het werkt tochOp zaterdag 16 februari 2002 17:40 schreef Felix het volgende:
[..]
dit is toch geen WOS? nou dan
tot nu toe vond ik mijn oplossing wel aardig...als iemand een betere heeft
Verwijderd
nou ja, het probleem is dat je met die mp3pro rommel blijft zitten...je kan het beter ineens omzetten naar ogg, dan ben je er vanaf...allemaal imho uiteraard...Op zaterdag 16 februari 2002 17:42 schreef Robert het volgende:
[..]
k vin de mijne toch beter werken eigenlijk, kan je gelijk afspelen, is dan wel geen opensource software maar het werkt toch
Verwijderd
hoe kom je aan 96kbps? de MP3pro files die ik hadOp zaterdag 16 februari 2002 17:57 schreef DJ_PP het volgende:
okeej prutsertjes en boefjes, luister eens naar papa Pieter, MP3pro is MP3 gecodeerd op 96kbs maar met een specale extra layer met info, de kwaliteit is LAGER dan MP3 maar er is meer compressie
ach typoOp zaterdag 16 februari 2002 17:58 schreef Felix het volgende:
[..]
hoe kom je aan 96kbps? de MP3pro files die ik hadwaren 64kbps...
Duidelijk genoeg
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Wat ouwehoeren we nou over mp3's die een stukkie kleiner worden
dat zeg ik GAMMAOp zaterdag 16 februari 2002 19:27 schreef imdos het volgende:
Het zit zo .. er wordt gebruik gemaakt van 2 streams van 64 danwel 96 kbit! Wat als je beide streams tegelijk uitleest komt op 128 kbit of resp. 192 kbit. Nu is het zo dat je daar een aparte codec voor moet hebben want anders hoor je maar de helft van je nummer omdat de normale mp3-decoder alleen die ziet.
Duidelijk genoeg
Hmmz hoeveel kleiner worden die mp3pro files dan ongeveerOp zaterdag 16 februari 2002 20:07 schreef DJ_PP het volgende:
[..]
helelading hardtrance binnengekregen was zelfs in MP3pro iets van 10gig
je kunt um iets van 30% kleiner maken geloof ikOp zaterdag 16 februari 2002 20:09 schreef luc het volgende:
[..]
Hmmz hoeveel kleiner worden die mp3pro files dan ongeveer
je hebt voor nero een plugin (betaald) waarmee je mp3pro's kan maken (encoden) tot 256k (dacht ik).Op zaterdag 16 februari 2002 17:58 schreef Felix het volgende:
[..]
hoe kom je aan 96kbps? de MP3pro files die ik hadwaren 64kbps...
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
precies 50 %Op zaterdag 16 februari 2002 20:10 schreef DJ_PP het volgende:
[..]
je kunt um iets van 30% kleiner maken geloof ik
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos