Een vraagje: Ik heb op de hcc een mobo gekocht, nu heb ik op dit mobo een p3-450 aangesloten(samen met 64mb en een videokaart). Nu gaat het systeem wel aan(de vodeing gaat draaien) maar verder gebeurt er niks. Nu weet ik dat als er bijv geen videokaart in zit, dat het mobo dan bijv piepjes gaat geven, mijn vraag is echter of dit ook zou moeten gebeuren als de proc dood is, of doet het systeem dan helemaal niks meer? Alvast bedankt
welk merk mobo is het?
heb je je PC speaker aangesloten (anders hoor je geen piepjes). Zit er een diagnostic LED op je bordje? Even wat meer info please
heb je je PC speaker aangesloten (anders hoor je geen piepjes). Zit er een diagnostic LED op je bordje? Even wat meer info please
Veel mobo's geven ook een piep als de cpu niet reageert.
Wel de pc speaker aansluiten dan he
Ben je der zeker van dat je alles wel goed aangesloten hebt ? Spinnen de HDD's op ? Gaat de cpu fan draaien ?
Misschien is je voeding eraan. Dat de voeding fan aangaat wil niet zoveel zeggen. Misschien is meer gedeeltelijk defect. Gaan er ergens ledjes aan ?
Wel de pc speaker aansluiten dan he
Ben je der zeker van dat je alles wel goed aangesloten hebt ? Spinnen de HDD's op ? Gaat de cpu fan draaien ?
Misschien is je voeding eraan. Dat de voeding fan aangaat wil niet zoveel zeggen. Misschien is meer gedeeltelijk defect. Gaan er ergens ledjes aan ?
edit:
beaten by havana
beaten by havana
Het is een AB440zx motherboard.
ftp://download.intel.com/design/motherbd/oem/72804101.pdf
Speakertje is goed aangesloten. ja ik weet niet zeker of de voeding goed is, heb hem net gekocht van iemand die zei dat hij goed was, en dat leek me niet echt het type om iemand te bedonderen. Verder geen diag leds.
ftp://download.intel.com/design/motherbd/oem/72804101.pdf
Speakertje is goed aangesloten. ja ik weet niet zeker of de voeding goed is, heb hem net gekocht van iemand die zei dat hij goed was, en dat leek me niet echt het type om iemand te bedonderen. Verder geen diag leds.
check ook ff of die jumper van clear cmos goed staat.
probeer anders ff je mobo alleen met 3d kaart+cpu+mem+voeding te draaien. dus alles verder weghalen ook ide-flatcables enzo
probeer anders ff je mobo alleen met 3d kaart+cpu+mem+voeding te draaien. dus alles verder weghalen ook ide-flatcables enzo
Pagina: 1