Toon posts:

nextpage.html? hoe komt dit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben aan mijn website aan het werken, maar nu ineens als ik de site bekijk, dan laad hij om de 10 seconden de pagina nextpage.html (die eigenlijk niet bestaat). Hoe komt dit. Ik werk met dreamweaver 4 ultradev en er zit flash in. weet iemand raad? thx

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:17

crisp

Devver

Pixelated

Een stukje code uit de bewuste pagina zou handig zijn...

Intentionally left blank

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

zal ergens in je flash wel een code zitten die de pagina nextpage.html aanroept. Als de pagina zonder de flash de fratsen niet uithaalt lijkt me dat het daar aan moet liggen.

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:05

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

misschien staat dit in de pagina:
<meta name="refresh" content="10;url=nextpage.html">

of misschien staat de refresh in een setInterval("window.location=''nextpage.html", 10000)

(gebruik de search van je texteditor op 'nextpage' dan vind je hem vanzelf)

als het niet in je html-head danwel javascript staat, dan mogelijk in je flash, al is dat moeilijker met search te vinden.

overigens word zoiets regelmatig gebruikt scripts e.d. te beschermen tegen 'rippen', in dat geval moet je ervan uitgaan dat er copyrights op de scripts liggen en die heb je te respecteren

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 13:44 schreef cliffsmoke het volgende:
ik ben aan mijn website aan het werken, maar nu ineens als ik de site bekijk, dan laad hij om de 10 seconden de pagina nextpage.html (die eigenlijk niet bestaat). Hoe komt dit. Ik werk met dreamweaver 4 ultradev en er zit flash in. weet iemand raad? thx
Ik denk dat je met het voor dreamweavers bekende probleem pagina-looped zit. Dit is eigenlijk een beginners fout, welke al vaker is behandeld in dit forum maar goed, ik ben de kwaadste niet.
Ga in dreamweaver naar je preferences en zoek het tabje 'function completion' op, en vink daar het hokkie 'loop' uit. Dit zou het probleem moeten oplossen.