• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:53
Ik zag vandaag in Netwerk (tv programma) dat er een vrouw uit Oostenrijk was met uiteraard een hele horde volgelingen die beweerde dat ze alleen van licht kan leven!
Is er hier iemand die dat serieus neemt?
Uit de formulering van die vraag kan je al opmaken dat ik het echt onzin vind.
Ze zegt dat ze van goddelijke energie kan leven, en dat over 20-30 heel mensen het zullen doen. Ze at wel chocola en dronk ze thee, dus zo voedzaam is dat licht nou ook weer niet ;).
Overigens zijn er al drie mensen gestorven in hun poging te stoppen met eten, en op licht over te gaan (vind je het gek). Toen ze aan haar vroegen wat ze daar van vond bleek ze weinig verantwoording te voelen: Autofabrikanten zijn toch ook niet verantwoordelijk voor de doden die met hun auto's vallen(niet letterlijk citaat)? Klinkt logisch op het eerste gehoor, maar er is wel één punt waar deze vergelijking mank loopt: autofabrikanten maken geen extreem gevaarlijke auto's, het ligt dus ook niet aan hun produkt, het slachtoffer. Deze vrouw daarentegen, praat haar slachtoffers de dood in!
Ze wilde trouwens wereldvrede bereiken. Jaja, als ze nou eens zou beginnen met haar eigen land wat vrediger te maken!

Jag

Verwijderd

Ik ga maar eens slapen.........

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Als iedereen haar volgt en stopt met eten krijgen we vanzelf na een aantal maanden wereldvrede ;)

Overigens kun je het heel lang volhouden op alleen water, en als je dan ook nog ipv water een drank neemt met veel vitaminen/minaralen geef ik je best een kans.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Verwijderd

Wat is hun Lijfspreuk: Wir haben HONGER!!!!!!!! ofzo?

Ga ik naast haar een biefstukkie eten, mag zij zich voeden met licht, kijken wie er meer voldaan is :7

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Elvhenk

Madam Mikmak

Doodeng mens, ik vind het echt abnormaal, het zo volkomen negeren dat je een lichaam hebt dat nu eenmaal materieel voedsel nodig heeft. Zodra we van licht kunnen leven, worden we een spookje.

• pdxnet96
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-05-2025
Ik ken nog een aantal mensen in Afrika die ze dat truukje mag leren.

Jeeesu.

Ja ja ja Nee !!

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-01 22:35
Ja die hebben licht zat.

Benieuwd wanneer MacDonalds hierop inspringt.
You want fries with that?

Verwijderd

Als iedereen dood gehongerd is door hun dieet van licht heb je vanzelf wereld vrede ;)

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-01 12:32

ThE_ED

Stuffed Animal

Geweldig de eerste vrouw met bladgroen is gevonden... een mens/plant mutatie !!
Onzin dus ... dit soort mensen brengen levensbeschouwing helemaal in een kwaad daglicht.

Ik ben fan van dingen

Verwijderd

Als jij gewoon een tijdje wat minder gaat eten, gaat jou lichaam zich daaraan aanpassen.
Als jij dus daarna weer minder gaat eten, gaat jou lichaam zich daaraan weer aanpassen.
Uiteindelijk kun je dus met heeeeel weinig voedsel nog redelijk functioneren (theorie).
Maar geen eten trek je niet, want je cellen moeten brandstof krijgen, anders ga je bvest wel dood.

(Lees Oliver Twist, daarin probeert een of ander mokkel van het weeshuis de kinderen op zuurstof te laten leven bij wijze van expiriment).

Verwijderd

Nou, ik geloof haar wel hoor, alleen moet je het niet meer eten wel combineren met het ook niet meer ademen. >:)

• Diadem
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Sakura is slim. Als je niet ademt dan wordt er ook geen zuurstof vervoert door je lichaam, en wordt er dus ook niets verbrandt. En als er niets verbrandt wordt dan heb je ook geen energie nodig.

Wacht eens even, als je geen energie verbruikt dan daalt je lichaamstemperatuur, tenzij je in de zon zit!

Nu snap ik het! Die vrouw is briljant!

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Verwijderd

WHEHEHEHE...
:)
LOL!

Verwijderd

Ze at wel chocola en dronk ze thee, dus zo voedzaam is dat licht nou ook weer niet .
? Ik snap niet helemaal waarom ze wel chocola eet.
Komen wel veel rare mensen uit Oostenrijk de laatste tijd. Eerst die Haider en nu dit wijf, misschien wel een ideetje als Haider dit dieet eens ging volgen ;)

Verwijderd

Chocola?
Oostenrijk?

Zeker Milka! ;)

Verwijderd

FF serieus; Het schijnt wel te kunnen (niet dat licht maar leven zonder eten) In oosterse landen schijnen ze het al jaren te doen. (dit neemt niet weg dat deze mevrouw wel een soort Emiel ratelband zal zijn)

Verwijderd

Wat nou H@ye? Natuurlijk kan het niet?
Je lichaam heeft eiwitten en suikers nodig, voor bouwstoffen en energie. Als je dat niet binnen krijgt ga je dood, simpel.

• Unicorn
  • Laatst online: 29-04-2024

Unicorn

rogue soeper

Voor zover ik weet beheerst homo sapiens de kunst van de fotosynthese niet zo denderend goed :).

Als je het mij vraagt speelt die vrouw vals. Zoals Zeikerd al zei, je lichaam moet gewoon een aantal stoffen hebben, die het never nooit niet zelf kan maken. Ik heb haar ook op TV gezien, ik meen dat ze al iets van een jaar of 9 zonder eten doet. En ze was wel slank, maar ze zag er niet zo uitgemergeld uit als bijv. een anorexia-patient.

Een zak brood, pizza, en wat melk onder je bed en niemand komt er achter ;).
Pagina: 1