[ECO] Nieuw team KWSN

Pagina: 1
Acties:

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Topicstarter
'k Zat een beetje in de stats te kijken, kom ik KWSN ineens tegen. Ze hebben een nieuw team opgericht met de veelzeggende naam: Dutch Kows Suk!
En in hun groeps omschrijving staat: You know you do! Ni!

Overigens, in onze DPC groeps omschrijving staat helemaal niets. Kan de oprichter van het ECO team (wie is dat eigenlijk) eens kijken om daar een korte reclame neer te zetten :?

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

oprichter == * Sequence :)
maar kzou nie weten waar ik die tekst kan veranderen, en reply op mijn mail krijg ik ook nie want kheb het ze al eens proberen te vragen..

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 12:02
Ik zie wel dat als je 'create group' doet dat er dan een 'brief description' bij staat. Maar kan niet vinden of je het ook achteraf nog kan wijzigen.

/edit

Okee ik heb het gevonden. Als je create group doet en dan verder exact dezelfde gevens invullen in de andere velden kun je het weer wijzigen. Het is mij gelukt. Kijk maar bij 'Other organisation' en dan groepje 'Test'.
De tweede keer create group doen, alles hetzelfde invullen en alleen de description aanpassen werkte dus gewoon.

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

ik wil het best doen, maar weet je 100% zeker dat we dan niks kwijtraken?

• ColdFusion
Op zaterdag 16 februari 2002 14:36 schreef Sequence het volgende:
ik wil het best doen, maar weet je 100% zeker dat we dan niks kwijtraken?
Garanderen kan ik je niet, bij mij ging het iig goed. Maarja er zaten ook geen leden in mn groep. Voor DPC staat er wel wat meer op het spel. Misschien voor de zekerheid nog maar ff navragen.

ik zal het anders nog ff proberen vanaf een andere pc voor die groep te klikken en het dan weer te veranderen. Kijken of de punten blijven.

/edit

Hmm weet niet wat ik ervan moet denken. Ik klikken: 177,7 sq feet voor mn kluppie test. Ik daarna weer create group gedaan en alleen weer description veranderd. Nu staat er links bij 'My Group Info' test 177,7 sq ft. Alleen als ik nu naar de overzicht ga van alle teams en dan op info klikt dan staat daar: Members 0, total sq ft 0... Ik weet of dat misschien (met nieuwe groepen) even duurt voordat dat geupdate wordt ofzo :?

/edit2
waar ik overigens ook achter ben, voor zover dat nog niet bekend is, je punten kun je niet meenemen naar een ander team :)

• Appie-B
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-04-2024

Appie-B

The Ecologist

Op zaterdag 16 februari 2002 14:48 schreef ColdFusion het volgende:
/edit2
waar ik overigens ook achter ben, voor zover dat nog niet bekend is, je punten kun je niet meenemen naar een ander team :)
Dat had ik al geconcludeerd uit het feit dat de eerste 500 voetjes bij de inschrijving niet bij DPC worden geteld.. :P ;)

De mens heeft taal uitgevonden om aan zijn behoefte tot klagen te voldoen - Mickel

• ColdFusion
Om hier nog even op terug te komen:
Als je de gegevens opnieuw invoerd worden de teamtotals gereset :{ Dit gaat dus niet werken op de manier waarop ik dacht dat het ging. Wel gevaarlijk trouwens. Iemand hoeft maar toevallig je gegevens goed te gokken en je staat weer op 0 :( Nou is die kans natuurlijk wel vrij klein, maar toch.

Pagina: 1