Toon posts:

[js] Open window meteen

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al gezocht maar ik kon het niet vinden, dus no flaming!

Is het mogelijk om een window te openen, met JS maar dan meteen zonder taakbalk en zo? Ik wil dus niet een link uit een andere site, maar gewoon een HTML bestand op een CD die automatisch een explorer window opent zonder al die zooi.

Als dit niet kan, hoe kan ik dan een link in een HTML pagina zetten die een window zonder taakbalk, enz. opent en dan ook meteen de parent window sluit??

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ja dit is mogelijk, maar om meteen te doen, kan ook, maar ik zelf weet niet hoe,

dreamweaver
maak een image, > behaviour, open new window, en vul daar je path in naar een andere html bestand die je zonder history, adres balk etc wilt hebben.

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 16 februari 2002 12:54 schreef DaNCe2k het volgende:
ja dit is mogelijk, maar om meteen te doen, kan ook, maar ik zelf weet niet hoe,

dreamweaver
maak een image, > behaviour, open new window, en vul daar je path in naar een andere html bestand die je zonder history, adres balk etc wilt hebben.
code:
1
[img]"wow.gif"[/img]

ofzoiets

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:54

crisp

Devver

Pixelated

Op zaterdag 16 februari 2002 12:51 schreef Ankabouti het volgende:
Ik heb al gezocht maar ik kon het niet vinden, dus no flaming!
...
Dit is toch echt een vraag die ik al zeker een aantal maal eerder voorbij heb zien komen.
Verder is een verwijzing naar de Fucking Search IMHO geen flame, maar gewoon een terecht antwoord op veel voorkomende vragen.

Het antwoord is simpel: nee, het kan niet. Je kan wel vanuit een gewoon window een popup laten openen, en dan je gewone window sluiten, echter krijgt de gebruiker dan altijd een prompt of ze dat willen toestaan.
Wat misschien mogelijk is is om je gewone window dusdanig te resizen en te positioneren dat 'ie altijd achter de popup valt, en ook bij onFocus de popup weer focus geeft.
Niet echt mooi, maar wel een idee wellicht.

Intentionally left blank

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 10:16
En wederom een vraag waarvan ik heel zeker weet dat je het antwoord makkelijk kan vinden met behulp van de search.

Dit topic is gesloten.