Nou denken jullie, hoe kan dat dan? nou gewoon, haal de behuizing van je case af, dan daalt de temperatuur 10 graden, en dat is nogal wat. Mijn P4 werd 35 graden na een paar uur, ik heb dit meteen gecheckt in de BIOS, niet met MOBO monitor, die werkt niet bij mij, maar gewoon na een paar uur opnieuw opstarten en dan meteen kijken, het was 35 graden in plaats van zo'n 45... Let wel op; je verzamelt nu in 1 dag net zoveel stof als normaal in een maand of 2. Als je elke week je kast schoonmaakt niet echt een probleem anders wel...
Met een goeie airflow haal ik betere resultaten dan met alleen een open kast hoor. En deze tip is nou echt al zoo oeroud..
Idd, goede airflow is veel beter dan open case.
Mijn cpu temp is bij dichte kast met goed airflow lager dan bij een open kast met slechte airflow. Zelfs al richt ik er een 40 cm tafelfan op op volle snelheid, is de temp van m'n cpu nog hoger dan bij dichte kast met goede airflow...
Mijn cpu temp is bij dichte kast met goed airflow lager dan bij een open kast met slechte airflow. Zelfs al richt ik er een 40 cm tafelfan op op volle snelheid, is de temp van m'n cpu nog hoger dan bij dichte kast met goede airflow...
Beetje onzinnig om er een topic voor te openen
I love watercooling
w00t een echt die-hard "Remove-behuizing-Case-Mod"
Revolutionair!
Tienduizenden tweakers gingen je echter voor...
Tienduizenden tweakers gingen je echter voor...
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()