[MXstream] nieuwe modems NIET meer te hacken??!!

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Topicstarter
Ik heb dus hier thuis een gehackte modem, werkt prima, en ik heb bij een paar mensen in de duurt ook hun modems gehacked zodat ze lekker kunnen PPP'en...

maar ik hoorde dus van iemand die een eind hier vandaan woont (dus ik heb zelf niet gekeken) dat als hij de modem wilde hacken, dus gewoon telnet sessie werkt gewoon allemaal, maar als hij EXPERT intypt, dat hij dan UNKOWN COMMAND krijgt, hij heeft dus NET een nieuwe modem gekregen

ja ik weet dat je EXPERT met hoofdletters moet typen anders werkt het niet, en dat heeft hij ook gedaan...

zijn dus de nieuwe modems (software?) van KPN UNhackbaar?

is dit eventueel te vermijden door nieuwe software in de modem te zetten?

en het gaat dus om de Alcatel HOME modem

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

Als dit het geval is dan is het IDD een kwestie van software.
De oplossing zou dan kunnen liggen in een oudere software versie.
Hier zat deze beveilinging n.l. nog niet in.

disclaimer: oudere software op een modem zetten welke recent is uitgeleverd kan gevolgen hebben voor de garantie.

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Topicstarter
Op zaterdag 16 februari 2002 12:48 schreef d-Frag het volgende:
Als dit het geval is dan is het IDD een kwestie van software.
De oplossing zou dan kunnen liggen in een oudere software versie.
Hier zat deze beveilinging n.l. nog niet in.

disclaimer: oudere software op een modem zetten welke recent is uitgeleverd kan gevolgen hebben voor de garantie.
ja bij KPN hebben ze waarschijnlijk de functie EXPERT eruitgeknipt, ik zal gelijk ffff ergens de oude software downloaden zodat we die er dan in kunnen zetten om het toch nog voor mekaar te krijgen...

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

• _Menno_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 22:45
Je kan nog in expert modus komen door eerst naar "system" te gaan en dan "prompt".
Maar ik weet niet of het dan nog mogelijk is om die BIT om te zetten. Een oudere software versie erop en dan naar expert werkt zeker.

Dit topic is gesloten.