Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Star Citizen
Tis wel zo dat je dan nog steeds probleme hebt dat het enkl voor jou werkt!
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
De beperkende factor is altijd de eenvoudige output vorm van PHP: pure HTML. Je kunt in dit soort gevallen daarom nooit meer dan in een gewone HTML pagina, alleen de inhoud van de pagina kan dynamisch zijn.
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Je zoekactie naar 'php mp3' leverde 279 resultaten op. Resultaten 1 - 50.
kijk daar eerst eens tussen
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Kon daartussen niet vinden wat ik zoek.Op zaterdag 16 februari 2002 12:35 schreef D2k het volgende:
[search=php mp3]
Je zoekactie naar 'php mp3' leverde 279 resultaten op. Resultaten 1 - 50.
kijk daar eerst eens tussen
prog-konijn: hoe doe ik dat zonder dat het voor alle links geldt?
-http://registry.winguides.com/
-http://www.registry.com
-http://msdn.microsoft.com
Daar kun je denk ik wel wat mee.
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Als je het eerste bedoelt, moet je een correct content-type opgeven:
header("Content-type: audio/mp3");
Als het goed is, kiest je browser nu zelf het programma, waarmee de MP3 moet worden afgespeeld.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Hee, thnx, opgelost!Op zaterdag 16 februari 2002 13:29 schreef intoxicated het volgende:
Wat bedoel je precies? Geeft je PHP-script de MP3 d.m.v. een fopen() en fpassthru()? Of link je gewoon naar een MP3 ergens? In het laatste geval is het niet zozeer een PW-probleem.
Als je het eerste bedoelt, moet je een correct content-type opgeven:
header("Content-type: audio/mp3");
Als het goed is, kiest je browser nu zelf het programma, waarmee de MP3 moet worden afgespeeld.
MooiOp zaterdag 16 februari 2002 13:50 schreef marowi het volgende:
Hee, thnx, opgelost!
Waar wou je het overigens voor gebruiken? Want in thuissituaties is een linkje naar de locatie van een file natuurlijk ook meer dan genoeg. Één keer aan je browser vertellen dat hij dit soort files altijd direct moet openen is dan genoeg om hetzelfde effect te bereiken. Dat is waarschijnlijk nog efficiënter ook, qua serverload.
Of ga je een anti-leech-systeem maken voor een illegali-site?
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
toch werkt mijn manier ook
- Giphart
Tsja, maar als je een situatie hebt, waarin je de clients de directe URL van een file niet kunt toevertrouwen, dan gaan die mensen ook echt geen registry-keys voor je veranderenOp zaterdag 16 februari 2002 21:36 schreef prog-konijn het volgende:
snuggerder als ik had bedacht
toch werkt mijn manier ook
- Pastor Richards @ VCPR
Ligt eraan, ik dl overal reg-keys, vink lachend.Op zaterdag 16 februari 2002 22:33 schreef intoxicated het volgende:
Tsja, maar als je een situatie hebt, waarin je de clients de directe URL van een file niet kunt toevertrouwen, dan gaan die mensen ook echt geen registry-keys voor je veranderen
Bekijk ze en stuur ze vaak sneller terug :P!
Deen die mij geintressreed heeft voor computers is van core ICT-er en dan vooral systeembeheer naar een echte programmeur gegaan, dan ken je je bronnen en kun je het ook overdragen :)!
- Giphart
Verwijderd
Op zaterdag 16 februari 2002 23:24 schreef prog-konijn het volgende:
[..]
Ligt eraan, ik dl overal reg-keys, vink lachend.
Bekijk ze en stuur ze vaak sneller terug :P!
offtopic:
Deen die mij geintressreed heeft voor computers is van core ICT-er en dan vooral systeembeheer naar een echte programmeur gegaan, dan ken je je bronnen en kun je het ook overdragen :)!
ja.. zou ik ook doen.