Anti-Cheat maatregelen in New World Order

Pagina: 1
Acties:

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-01 14:20
Volgens een artikel heeft de crew van New World Order voldoende maatregelen getroffen om het potentiele cheaters heel moeilijk te maken.
NWO has tons of built-in protection against the forms of cheating found for instance in CS.

There's no way to see through walls, unless you want to disable the DVA system but that would slow your game to a crawl.

Aimbots are effectively defeated by having an auto-update utility that changes the encryption / network-protocol at random intervals, as you join a game. Frequent auto-update network-protocol changes if needed.

Verwijderd

das pas lekker!

• tec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Roep maar niet te hard... Wat ze daar zeggen zorgt ervoor dat alle hackers meteen een mooie uitdaging hebben dus ik moet nog zien of ze het waar kunnen maken.. Maar is natuurlijk wel mooi dat ze er actief wat aan gaan doen bij dat spel.

• Crash
  • Laatst online: 09:45
em.......en dat zou wel moeten werken :?
vraag me af voor hoelang,
er komt heus wel weer iets waarmee men kan cheaten :(

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Goed nieuws :).

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

ik geef je 2 dagen.

• Oakley
Oke het zal 'ze' uiteindelijk toch wel weer lukken om een cheat te maken voor NWO. Maar het feit dat de developers er zo mee bezig zijn maakt me al een stuk geruster. Bij Valve schijnt het pas naar drie maanden door te dringen dat er een nieuwe cheat is. En dan nog drie maanden voor er eindelijk een patch voor komt.

• Kunyfyer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11-2024
En dit vind ik ook wel tof:
Hell, we even might auto-update a little small .dll addon that detects current cheaters - make the server spawn headshots on those players to keep them losing the game completely. They would never know for sure what happened. Maybe a securely identified cheater (until the protection is in place) will move 15% slower, be 50% more receptive for headshots and so on. Cheating is not going to be _any_ fun in NWO.
>:)

• FMS
  • Niet online

FMS

Dit is goed nieuws, maar het zal natuurlijk niet fullproof worden. er zijn altijd zielig cheaters die een omweg weten te vinden.
het is gewoon een kwestie van de juiste server kiezen. (dan kun je zelfs CS normaal spelen)

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-01 13:06

Jumpiefox

Hoi ?

klinkt cool.

The first casualty in war is always the truth...

• Virgil
  • Laatst online: 24-01 19:10

Virgil

We're not alone

Aimbots are effectively defeated by having an auto-update utility that changes the encryption / network-protocol at random intervals, as you join a game. Frequent auto-update network-protocol changes if needed.
Ik wil het niet opnemen voor de cheaters en de hackers maar dan maken ze toch gewoon een cheat progammaatje die ook zichzelf update ???

Ik bedoel als ze nou eenmaal die cycle van protocols weten dan kan er zo gechanged worden.
Of de server wordt geconnect en de cheat progammaatje download zelf ook dat protocol. Nogmaals cheat vrij zou na cs zon soort spel nooit zijn.

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-01 14:27

Rexomnium

Vincam aut moriar

Op zaterdag 16 februari 2002 12:09 schreef Oakley het volgende:
Volgens een artikel heeft de crew van New World Order voldoende maatregelen getroffen om het potentiele cheaters heel moeilijk te maken.
[..]
[Dit bericht is gewijzigd door IceStorm op 16-02-2002 12:54]
Waarom is dat bericht gewijzigd door IceStorm?

Weet iemand nou al wanneer de demo uit is? Dat zou toch afgelopen week gebeuren?

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• Oakley
Over de release datum tasten we nog ff in het duister. De post is gewijzigd omdat ik 'zogenaamd' reclame maakte voor mijn site. Terwijl dat natuurlijk in mijn sig ook al staat, maarja...

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

over die aimbots, dat is gewoon onzin. Er is altijd wel een aimbot te maken die het toch wel doet en niet gedetecteerd kan worden. BV met een leuke shell waarin je het spel opstart, waarmee je het beeldscherm controleert en dan muisbewegingen faked om zo op een bepaald gekleurd pixel te richten, gecombineerd met gekleurde skins en je bent er al. Maar als je kijkt wat OSH allemaal kan doen met CS, bijvoorbeeld bij een cheatscan zichzelf uit het geheugen halen enzo, dan denk ik niet dat er ooit nog een spel echt cheatproof zal zijn..... Misschien een bordspel proberen dan maar? :+

MechWarrior || Monsters Game

• GambitRS

GambitRS

w00t

Nog iets beangstigends:

Stel dat ze een code erin zetten "bij cheat detectie, wis harde schijf", en er vervolgens een bug in zit zoals CS heeft met ATI kaarten. Hop, start je het spel voor de eerste keer op met ATI kaart dan wist ie je harde schijf. Of iets anders leuks, je maakt bijvoorbeeld je eigen skin/script/levels om een modje te maken start je het op, blijkt er iets fout in je code te zitten en weg harde schijf. Dat gaat nog leuk worden dan.
Maybe NWO will just identify that a cheat is attempted and ghost-crash (crash on purpose) the game. Hell, I know we can't guarantee that bad things don't happen to a cheater's computer if they try to run modifed executables on it! Would you hex-edit a windows .dll file and then run it?

• Virgil

Virgil

We're not alone

Op zondag 17 februari 2002 15:41 schreef GambitRS het volgende:
Nog iets beangstigends:

Stel dat ze een code erin zetten "bij cheat detectie, wis harde schijf", en er vervolgens een bug in zit zoals CS heeft met ATI kaarten. Hop, start je het spel voor de eerste keer op met ATI kaart dan wist ie je harde schijf. Of iets anders leuks, je maakt bijvoorbeeld je eigen skin/script/levels om een modje te maken start je het op, blijkt er iets fout in je code te zitten en weg harde schijf. Dat gaat nog leuk worden dan.
[..]
Is niet echt beangstigend. Als ze weten wat ze doen zal er heus geen bug in komen. En ik denk ook wel dat ze dat eerst gaan testen voordat ze gaan releasen.

• Oakley
Wat denk je nou zelf? Ze gaan toch geen game uitbrengen waarbij de kans bestaat dat ie zomaar je harddisk gaat formatteren...
Al die anti-cheat maatregelen die Jim Malmros aangegeven heeft zijn 'mogelijkheden'.. Gewoon wat opties waar ze over aan het denken zijn. Nog niks concreet.
Vraag me ook af of ze precies bekend maken wat voor een cheatmaatregelen ze gaan gebruiken ;)

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Nou ze scheppen wel op zeg. Dat gezever over cheatvrij zijn trekt alleen maar meer programmeurs aan. Domme zet. Ze hadden er helemaal niet over moeten beginnen.

En ohhh wat zullen ze op hun bek gaan als de code toch vrij snel gekraakt wordt.

• DeX
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Kijk... dit zijn nou goeie anti-cheats..
gewoon heel veer CRC-checks doen

• Virgil

Virgil

We're not alone

Op maandag 18 februari 2002 09:12 schreef DeX het volgende:

Kijk... dit zijn nou goeie anti-cheats..
gewoon heel veer CRC-checks doen
Lees een paar posts boven hiero.

Als die hackers gewoon die aimbot in een shell douwen samen met de executable van nwo dan is er ook een crc check + een aimbot.

En anders doen die hackers toch een iets wat crc authentificatie geeft. Net als punkbuster hack nu. Zorgt ook voor authentificatie. Maar je kan wel cheaten.

Niet dat ik het er mee eens ben maar een game zal na cstrike nooit meer geheel cheatvrij zijn.

• Oakley
Het zal inderdaad wel weer een kat en muis spel tussen de hackers en de developers worden. Maar het feit dat de developer aangeeft met anti-cheat maatregelen bezig te zijn stelt me toch al weer wat geruster.

Zoals je al aangeeft cheats zullen er toch wel voor komen, maar wanneer de community en de developers goed samenwerken moet daar toch iets tegen gedaan kunnen worden. Of is iek te naief?

Verwijderd

Ik denk toch dat het lastig is om cheats te maken voor NWO, aangezien protocol niet zo eenvoudig te achterhalen is, als deze steeds verandert. Ook de suggestie om iets in de shell te bouwen is bewerkelijk, aangezien proffesionele 'beeldherkenings' software al moeite heeft om voorwerpen op plaatjes te herkennen. Laat staan als dat 100 frames per seconde moet gebeuren. De engine van half-life is gewoon gaar zodat het 'redelijk' eenvoudig was om co-ordinaten te achterhalen van andere spelers. En het protocol een stuk software toelaat dat tussen het game en de server inzit.

• Crash
  • Laatst online: 09:45
we zullen er maar het beste van hopen
ik wordt namelijk goed ziek van die cheaters bij CS e.d. :(

• GambitRS

GambitRS

w00t

Op maandag 18 februari 2002 15:06 schreef Taco het volgende:
Ik denk toch dat het lastig is om cheats te maken voor NWO, aangezien protocol niet zo eenvoudig te achterhalen is, als deze steeds verandert. Ook de suggestie om iets in de shell te bouwen is bewerkelijk, aangezien proffesionele 'beeldherkenings' software al moeite heeft om voorwerpen op plaatjes te herkennen. Laat staan als dat 100 frames per seconde moet gebeuren. De engine van half-life is gewoon gaar zodat het 'redelijk' eenvoudig was om co-ordinaten te achterhalen van andere spelers. En het protocol een stuk software toelaat dat tussen het game en de server inzit.
Je hebt zeker nog nooit een van de eerdere aimbots zelf gezien of gebruikt? De aimbot schoot op rode of op blauwe kleuren. Alles wat perfect rood was en blauw was daar schoot dat ding op. Daarom had je van die speciale skins nodig die rode of blauwe hoofden of torsos hadden. Tis trouwens dan wel bijzonder irritant als er in het level zelf ook al perfect rode of blauwe dingen zijn, daar werd dus ook vrolijk op los geschoten. De enige protectie hiertegen was perfect rode en blauwe kleurtjes in je spray stoppen en die naast je op de muur spuiten :)

Dit is trouwens allemaal na te lezen op de CS forums. Kijk de officiele forums maar na en je zal er alles over vinden.

• Virgil

Virgil

We're not alone

Op maandag 18 februari 2002 17:43 schreef GambitRS het volgende:

[..]

Je hebt zeker nog nooit een van de eerdere aimbots zelf gezien of gebruikt? De aimbot schoot op rode of op blauwe kleuren. Alles wat perfect rood was en blauw was daar schoot dat ding op. Daarom had je van die speciale skins nodig die rode of blauwe hoofden of torsos hadden. Tis trouwens dan wel bijzonder irritant als er in het level zelf ook al perfect rode of blauwe dingen zijn, daar werd dus ook vrolijk op los geschoten. De enige protectie hiertegen was perfect rode en blauwe kleurtjes in je spray stoppen en die naast je op de muur spuiten :)

Dit is trouwens allemaal na te lezen op de CS forums. Kijk de officiele forums maar na en je zal er alles over vinden.
Maar de ogc aimbot werkt wel met het protocol van half life cstrike en die werkt dus ook met de coordinaten van de spelers.
En als de hackers eerst ff wachten met het maken van een aimbot en met een methode de cycle vinden in de protocol change en dan een aimbot maken die diezelfde change hebben.

Want ik denk niet dat de developers de hele tijd nieuwe protocollen gaan maken/gebruiken.

• Oakley
Precies. En als ze dan eindelijk alle noodmaatregelen hebben omzeilt en de cheat werkt, heb je nog admins om die gasten te bannen :)
De goldendays van cheaters zijn zowiezo voorbij. Mensen zijn zich veel meer bewust van de mogelijkheden die cheaters hebben, dus zal het snel opvallen wanneer iemand cheat. En dan krijg je van die effecten als op dat ene filmpje van die lanparty waar die gozer er met pc en al uitgepleurd werd.
Pagina: 1