Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Volgens mij is zo'n knipperende blauwe led trouwens ongeloofelik irritant, maar je, ieder z'n meug...
Jah, op zich wel, maar als mijn monitor stby staat zit ik er toch niet achterOp zaterdag 16 februari 2002 12:54 schreef AcouSE het volgende:
Wat je het beste kan doen (ik heb geen tijd/zin, dus je moet het zelf doen) is even bij conrad kijken. Ze hebben superkleine schakelingetjes. Noteer het bestelnummer en kijk dan even bij hun downloadcenter (onder Service). Daar kun je dan de handleiding downloaden, met schema en al.
Volgens mij is zo'n knipperende blauwe led trouwens ongeloofelik irritant, maar je, ieder z'n meug...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Die zul je wel niet gemakkelijk vinden in blauw..
maar dan zet je er gewoon 1tje in serie met je blauwe led
my thought exactlyOp zaterdag 16 februari 2002 14:10 schreef Sine het volgende:
Wat d8 je van een knipperled ?
BRILJANT !!Op zaterdag 16 februari 2002 14:10 schreef Sine het volgende:
Wat d8 je van een knipperled ?
zo zou ik het dus ook doen .. niet moeilijk doen .. just keep it simple !!
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...

2 elco's, 2 torren, 'n ledje en wat weerstanden...
Speel een beetje met de weerstanden (hang er desnoods wat potjes aan) en je hebt een zelfgemaakt (daar gaat hier toch om?) knipperledje
T1 en T2 zijn hier standaard BC547's
Een flipflop is een schakeling die je met pulsen steeds aan en uit kan zetten... ik heb iets anders nodig, namelijk een schakeling/component die van een gewone spanning een pulserende spanning kan maken...Op zaterdag 16 februari 2002 14:29 schreef AtomicShockwave het volgende:
jah het kan zelfs nog simpeler als in dat schema, met 2 transistortjes en een ledje ofzo. dat is toch een heel bekend schema (flip flop heet dat geloof ik )
in het doosje van zo'n ding zat ook altijd een knipperledje met batterijen...
is wel lekker makkelijk
Haal NOOIT een spookrijder in !
je ziet niet eens dattie uitgaat!!!
Die heb ik als het goed is ook nog ja...Op zaterdag 16 februari 2002 15:34 schreef Brick het volgende:
Heb je geen logitech optical muisje ?
in het doosje van zo'n ding zat ook altijd een knipperledje met batterijen...
is wel lekker makkelijk