Nut/doel: Mijn doel is de hemel te bereiken door te leven zoals Jezus dat heeft gedaan.
Ik dacht dat god alles vergeeft ? ? ?
Stel dat er een god is, en ik sta voor de hemelpoort , en ik heb altijd 'zondig' geleefd, dan vergeeft ie dat toch ? . en dan mag ik alsnog naar binnen

.
waarom zou je je dan aan de bijbel houden!
als de bijbel waar is geld bovenstaande, als de bijbel niet waar is , dan hoef je je er ook niet aan te houden. win/win situatie zou ik zeggen .
Maar in de bijbel staan geen fouten!
Volgens mij heb jij nooit opgelet , nooit in de kerk gehoord: "Het evangelie volgens .... " die verhalen zijn opgeschreven door
mensen , verder is de bijbel vertaald uit een of andere antieke taal, waarbij ongetwijfeld fouten zijn gemaakt.
en als alles wat in de bijbel staat waar is, waarom staat er dan niets over dinosauriers, waarvan bewezen is dat ze miljoenen jaren voor de mens bestonden. in de bijbel staat dat hocus-pocus ineens de wereld bestond en toen de mensen, alle levensvormen daarvoor zijn voor het gemak maar ff overgeslagen ?? .
Als je een keuze moet maken kan je dat toch aan God vragen? Zo ga je altijd de goede weg!
ow, hoe dan ? , mailt ie je terug ?
* * NEWSFLASH * *
Ik heb ff aan god gevraagd of hij bestaat , het antwoord was: nee.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.