Toon posts:

Pine beeldkanonnen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wat voor kaarten zijn die Pine beeldkanonnen?
Als ik een search doe kom ik allemaal slotjes tegen van sinterklaas, en een verwijzing naar de line-up van RIVA Station. Helaas staan er geen Pine kaarten tussen en er valt dus ook 0,0 over te vinden op GOT :?

Verwijderd

Topicstarter
laat maar hangen kheb er nu al een Asus v7700 pro deluxe in hangen.
:)

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

Pine is gewoon weer zo een B-merk, tis eigk=lijk gewoon zooi :) Koop gewwoon een Asus of ATi , weet je 100% zeker dat het nooit mis gaat :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 09:40 schreef Mary Wana het volgende:
Pine is gewoon weer zo een B-merk, tis eigk=lijk gewoon zooi :) Koop gewwoon een Asus of ATi , weet je 100% zeker dat het nooit mis gaat :)
Mijn Asus GeForce256 ging na 1,5 jaar ook stuk, en ik kon ook niet op support van Asus rekenen, want ik kreeg gewoon geen antwoord op mn mails, faxen en achtergelaten voiceberichten.

Ik heb 1x een miep van de Asus Notebook hotline in duitsland eraan gehad maar die zei dat ik gewoon de vga lijn van nederland moest blijven proberen. :Z

Ik heb nu pixelview (GeForce2 TI), Pixelview is ook een b-merk. Ik had hun in het begin ff gebeld waarom ik niet kon overclocken (ik d8 dat ie ge locked was) maar ik moest gewoon ff nieuwe detonators gebruiken en probleem was opgelost. Dus ik heb betere ervaring met Pixelview (de service dan) dan met Asus. Hoewel asus wel goede kaarten heeft, maar in mijn ogen slechte service.