Kan ik outlook zo instelle dat ie om de zoveel tijd automatisch mail checkt, zonder dat outlook op de voorgrond aktief is.
Ik snap niet dat ik de moeite neem om hierop te reageren, maar goed:
Als je Outlook open hebt staan kun je gewoon bij Tools/Options/Mail setup/Send&Receive de ophaaldinges instellen. Heb je Outlook niet open staan, dan bestaan er speciale programmaatjes (bijv ICQ
) die dat voor je doen en dan een leuk geluidje laten horen.
Veel plezier ermee, en een prettige UTFS-achtige dag nog verder.
Als je Outlook open hebt staan kun je gewoon bij Tools/Options/Mail setup/Send&Receive de ophaaldinges instellen. Heb je Outlook niet open staan, dan bestaan er speciale programmaatjes (bijv ICQ
Veel plezier ermee, en een prettige UTFS-achtige dag nog verder.
'k gebruik het programmaatje Rbtray.
Dan stel je outlook in op bijv. elke 2 min mail checken, en je klikt met de RECHTERmuisknop op het minimaliseer-knopje. Inplaats van te minimaliseren springt hij dan naar de tray
Als er mail is, krijg je het gewone outlook geluidje + een mail icoontje in de tray
als je het prog moet hebben, icq/mail ff
Dan stel je outlook in op bijv. elke 2 min mail checken, en je klikt met de RECHTERmuisknop op het minimaliseer-knopje. Inplaats van te minimaliseren springt hij dan naar de tray
Als er mail is, krijg je het gewone outlook geluidje + een mail icoontje in de tray
als je het prog moet hebben, icq/mail ff