Toon posts:

mxstream 'wacht'

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
k heb hier mxstream via planet, en nu doet ie heel vaag als k aan t surfen ben. hij logt goed in, verbinding werkt goed, maar na een tijdje lijkt de verbinding half weg te vallen, http geeft geen sjoege, irc ook niet, msn gaat er wel door. na een halve minuut is t weer over en komt alles ineens door. en dit lijkt nu zowat elke 10minuten te gebeuren. waar kan dit aan liggen? storinkje bij planet of iets lokaals? k heb hier gister wel met t netwerkje zitten kloten maar lijkt me stug dat je dan dit soort onzin krijgt.

anyone? bedankt

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:58

DJTimo

Cuyoapart.mza

Volgens mij kan het spyware zijn of een virusscanner o.i.d.

Download ff ad-aware en scan je hele systeem op spyware.
Ik denk niet dat het aan je verbinding zelf ligt.

vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza

• topper
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-01-2023
Op zaterdag 16 februari 2002 11:36 schreef WFalconB het volgende:
k heb hier mxstream via planet, en nu doet ie heel vaag als k aan t surfen ben. hij logt goed in, verbinding werkt goed, maar na een tijdje lijkt de verbinding half weg te vallen, http geeft geen sjoege, irc ook niet, msn gaat er wel door. na een halve minuut is t weer over en komt alles ineens door. en dit lijkt nu zowat elke 10minuten te gebeuren. waar kan dit aan liggen? storinkje bij planet of iets lokaals? k heb hier gister wel met t netwerkje zitten kloten maar lijkt me stug dat je dan dit soort onzin krijgt.

anyone? bedankt
Wat voor 'n OS gebruik je? Win 98SE geeft nogal eens problemen.....

specs

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 16 februari 2002 15:59 schreef topper het volgende:

[..]

Wat voor 'n OS gebruik je? Win 98SE geeft nogal eens problemen.....
k gebruik idd 98se, maar wel weer typisch dat k r al heel lang geen alst meer van had tot gisteren, hmm zal wel aan mn register liggen, dat heb k ook nog gecrasht vrijdagavond :P