Toon posts:

CD-R's voor audio op spindel: waar?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil topkwaliteit (de beste) CD-R's kopen voor audio (ik ga namelijk heeeeel wat bootlegs branden), en ik wil geen jewelcases. Ook wil ik CDR's met van die lijntjes erop waarop je netjes kan schrijven :) Wie weet welke cd's ik moet gebruiken (zit te denken aan Kodak, Sony, Fuji)??

Graag urls ook ...

Verwijderd

Ik gebruik Philips Silverspeed (16 of 24 x) op spindel van de Makro. Lijkt me geod genoeg en hebben fijn lijntjes...
Als ik me niet vergis zijn flippen gewoon top. Ik heb er iig nooit problemen mee, maar 1 persoon zegt niet veel over de algemene kwaliteit.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 16 februari 2002 11:49 schreef Speedlaw het volgende:
Ik gebruik Philips Silverspeed (16 of 24 x) op spindel van de Makro. Lijkt me geod genoeg en hebben fijn lijntjes...
Als ik me niet vergis zijn flippen gewoon top. Ik heb er iig nooit problemen mee, maar 1 persoon zegt niet veel over de algemene kwaliteit.
Wie? flippen?

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Op zaterdag 16 februari 2002 11:55 schreef Rens2001 het volgende:

[..]

Wie? flippen?
Flippen=Philips-en >:)

Ik zou voor Taiyo Yuden cd's met opdruk gaan zoals bijv. TyboTech per 100 op spindel bij CDRWinkel.com kosten €44 ofzow :)

webOS all the way!

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 12:01 schreef Hermanvh de enig juiste vertaling:

[..]

Flippen=Philips-en >:)
Sorry, dat valt geloof ik onder beroepsdeformatie, zo zijn er ook klemmen (KLM) en Olies (Shell)... Maar idd, Philips producten in dit geval.

Verwijderd

Zijn CDR-audio niet gewoon duurdere (buma rechten) CDR-data cd's? met een type aan duiding? heb nog nooit CDR-audio gekocht om muziek op te zetten altijd op normale CDR-data cdR. of heb ik het mis?

Kunnen die audio-CDR altijd in elke audio cd-speler worden gedraait. hier gaat CDR-data soms wel eens de mist in :(

• Hermanvh

Hermanvh

Op zaterdag 16 februari 2002 12:07 schreef pvdfeer het volgende:
Zijn CDR-audio niet gewoon duurdere (buma rechten) CDR-data cd's? met een type aan duiding? heb nog nooit CDR-audio gekocht om muziek op te zetten altijd op normale CDR-data cdR. of heb ik het mis?

Kunnen die audio-CDR altijd in elke audio cd-speler worden gedraait. hier gaat CDR-data soms wel eens de mist in :(
Er zijn inderdaad verschillende. Data CD-R's moeten het ook in elke speler doen >:) Helaas werken cd-r's die uit bepaalde fabrieken komen (CMC, Lead Data e.d.) niet op alle spelers :'( De fabrieken die bij mij tot nog toe op alle spelers hebben gewerkt zijn Taiyo Yuden en Princo >:)

webOS all the way!

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 12:09 schreef Hermanvh het volgende:

[..]

De fabrieken die bij mij tot nog toe op alle spelers hebben gewerkt zijn Taiyo Yuden en Princo >:)
Princo? Meen je dat nou? Kijk Taiyo Yuden ga ik met je in mee, maar Princo... :P Ach als ze werken. Kijkshop meen ik?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:18

Exirion

Gadgetfetisjist

->[OM]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Hermanvh

Hermanvh

Op zaterdag 16 februari 2002 12:16 schreef Speedlaw het volgende:

[..]

Princo? Meen je dat nou? Kijk Taiyo Yuden ga ik met je in mee, maar Princo... :P Ach als ze werken. Kijkshop meen ik?
Mensen zitten vaak te zeuren over de kwaliteit van Princo, maar die is zeker niet slechter dan Arita/Platinum :) En ze doen het echt overal in... Vervelende cd-spelers in de Auto. PS1 5xxx serie :)

webOS all the way!

Verwijderd

Ik zeur niet hoor :z

Ik schat ze alleen lager in dan Taiyo's of Kodak's. Die Ceramic serie bijvoorbeeld, lijkt me beter, maar duurder.

ik gebruik ook 'wel eens' Platinums enzo... :Y)

• Hermanvh

Hermanvh

Ik gebruik het laatste jaar alleen nog maar Taiyo Yuden's :) (Parrot en TyboTech)

webOS all the way!

Verwijderd

Topicstarter
Kan er iemand ergens Kodak CDR's op spindel vinden?!!? Ik heb echt overal gezocht.. misschien bij je in de buurt ofzo? (dat je ze dan opstuurt naar mij), reply dan ff
alvast bedankt!
Pagina: 1