Dat ik het nog eens mee mag maken dat Angel-Eyes het met mij eens is.. Dat doet mij goed. Even een traantje wegpinken.
Logos:
Allereest bedankt voor de grootste belediging die je ooit iemand kunt maken. Ik ben niet vereerd en zeer verbaasd dat je deze associatie durft te maken.
Dus volgens jouw is het vergelijken van iemand met een ander mens de grootste belediging die je kunt maken. Dat zou dan dus inhouden dat niet alle mensen gelijkwaardig zijn (of dat Hitler geen mens was, maar die stelling lijkt mij biologisch niet houdbaar). Immers, als ze dit wel zouden zijn, dan zou het vergelijken van mensen onderling geen kwaad kunnen.
Dat Hitler als een monster de geschiedenis is ingegaan komt omdat hij toevallig de juiste man op de juiste plaats was (of misschien de foute man op de foute plaats). Als hij in deze tijd geleefd had, dan werd hij waarschijnlijk gezien als 'het zoveelste slachtoffer van kindermishandeling'.
Ik wist niet dat er regels voor allochtonen waren? Waar staat ergens in de (grond-)wet hoe allochtonen zich moeten gedragen? Babah, en dan zeg je wat over mij...
Kijk, nu snap ik mijn vergissing! Ik dacht dat de Nederlandse wet ook gold voor allochtonen. Hoe heb ik zo stom kunnen zijn! En ik al die tijd maar denken dat Nederlandse wetten golden voor iedereen die in Nederland was. Een stomme vergissing van mij, in de grondwet staat immers duidelijk: "Allen die zich in Nederland bevinden worden in gelijke gevallen gelijk behandelt, behalve allochtonen, deze bevolkingsgroep heeft het recht om zich niet aan de wet te houden". Maar ik zie mijn fout nu in.
[flame mode] (owow, gaan we weer

)
Ja, en dan zeg ik inderdaad wat over jouw ja! Als jij werkelijk beweerd dat allochtonen zich niet aan de wet hoeven te houden, dan heb je nog minder hersenen als een mongoloide paardebloem!
[/flame mode]
Het is inderdaad niet humaan om te zeggen dat mensen die dit soort ideeen hebben weggestopt moeten, want dan ben je hetzelfde bezig.
Kijk, now we're talking! Dat is nu precies mijn punt. Het links politieke 'correctisme' is meestal een stuk minder politiek correct als ze beweren.
Ik heb alleen iets tegen mensen die andere mensen niet in hun waarde laten. Op welke manier dan ook. Straf me daar maar voor.
Dan zijn we het daar in ieder geval over eens. En daar straf ik je dus ook niet voor. Ik straf je juist voor het NIET in hun waarde laten van een bepaalde bevolkingsgroep.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett