Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik wil binnenkort een portable MD speler gaan kopen met opneem functie. Welke is aan te raden voor een niet te hoge prijs?

Verwijderd

Ik heb een sony, model weet ik zo niet, en die gaat al 2 jaar mee. Ik ben er echt heel tevreden over. Het enige dat kapot is geweest is de afstandsbediening, maar dat kwam door de regen.

Verwijderd

kheb een sony mzr500
das denk de goedkoopste mdlp recorder
daarmee kun je dus 320 minuten opnemen :)
deze had ik gekocht voor 500 piek vorig jaar ofzo maar is nu iets van 440 ofzo zag ik hem laatst..guldens he :)
dus das 200 euro exact :) (ongeveer) ehehe

Verwijderd

Ik zelf heb net de mzr 700 gekocht, die vind ik toch heel wat mooier dan de mzr 500, heeft zelfs nog iets beter functies en dan voor maar 217 euro
Kheb hem zelf allen nog niet binne :( dan maar tot maandag w88 :)

http://www.minidiscworld.nl/media/sony_mz_r700_2.jpg

Verwijderd

goedkoopste op dit moment is de Sharp MD-MT180. mooi compact, MDLP, goed stevig, geen bult voor de batterij (heeft de mzr500 wel bijv.). zit alleen geen AB of een optisch kabeltje bij geloof ik. gaan meestal wel ergens voor E170 oid.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

ik heb de Sony R900 en ben er erg tevreden over...

ik raad je wel aan om er betere oordopjes bij te kopen, want het verschil tussen bijv. mijn nieuwe e888's en de standaard dingen is echt heel groot!

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-03 22:50

ko9

Sony Mz-R700 hebbik, perfect ding voor 500 gulden gekocht, dus ook niet echt duur...

btw, bovenin het schermpie van GoT zit in het midden zo'n leuke, blauwe knop, met witten letters SEARCH.

Probeer eens wat je daar mee kan doen...

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-12-2025
heeft die 700 of 900 zo'n dikke bobbel achterop voor de batterij ?? vind ik dus niet kewl..wil wel zo'n echte platte.. ook weet ik nog niet of ik iets langer wil wachten op die versie die tot 32 speed kan opnemen...

heeft de 700 serie ook usb ??

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

• fly
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 19:27

fly

Live Is Just.........

ik heb een sharp, heb het al voor een jaartje ofzo. nooit problemen gehad alleen bij sommige is de vorm lelijk. maare sharp is over het algemeen goedkoop dus die raad ik je aan.

Verwijderd

mzr 500 heb geen big ass bobbel
lekker klein, plat vierkant dingetje dat altijd in me binnenzak zit, zitten geen superluxe dingen op als een afstandbediening maar gwoon de dingen die je nodig hebt om lekker 5 uur muziek op te nemen, evt. bewerken en luisteren :)

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-03 22:50

ko9

mzr 700 heeft wel een klein bobbeltje achterop, van de batterij (moet 1 AA batterij in)
Maar echt groot is tie niet.

Bij de mijne zat geen usb kabel (wel een optische), maar ik heb gewoon een SBII bracket voor 25,- ofzo gekocht, die sluit je met een ide kabel op je SB live kaart aan en dan heb je dus een optische uitgang...

Er is wel een usb versie van de 700, maar die is 50,- duurder ofzo, en dan kan je nog steeds maar op 1 speed opnemen, en volgens mij is het nog MONO ook :(

[edit] owja, deze heb ik dus (alleen dan in blauw): Afbeeldingslocatie: http://www.minidiscworld.nl/media/sony_mz_r700_zilver.jpg

• PleXtor
  • Laatst online: 12-04-2025
Je mag mijn MZ-R91 wel kopen

• PleXtor
  • Laatst online: 12-04-2025
Deze:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/plextor.fikker/md2.jpg

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:17

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Op zaterdag 16 februari 2002 12:15 schreef Dwaashaas het volgende:
Ik zelf heb net de mzr 700 gekocht, die vind ik toch heel wat mooier dan de mzr 500, heeft zelfs nog iets beter functies en dan voor maar 217 euro
Kheb hem zelf allen nog niet binne :( dan maar tot maandag w88 :)

http://www.minidiscworld.nl/media/sony_mz_r700_2.jpg
Da's toevallig, 'k heb gisteren (18 februari ook een mz-r700 besteld bij die site. Is echt goedkoop he? >:) (het blijft natuurlijk een hoop geld, maar dan mag je ook verwachten dat je wat hebt!) Dat ding roeleert echt! Natuurlijk ook nog niet binnen en wachten tot maandag :( :( :(

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Pagina: 1