Laatste 2 posts
Posted by Flamez
daemon-->
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Omdat je daarmee christenen in de zeik kan nemen
--------------------------------------------------------------------------------
jouw motivatie om gelovigen af te zeiken en hun argumenten systematisch te ontkennen is nu wel duidelijk....
jij geniet er blijkbaar van om mensen te irriteren ... een eigenschap die goed aansluit bij je naam keuze...
en a-theistisch is iets anders dan anti-theistisch
maar kun je ook nog iets zinnigs toevoegen in plaats van het mierenne#ken van andermans reply's ?????
quote:
neem bijvoorbeeld het getal 7
laten we dit linken met aliens..
sommige mensen beweren dat er aliens zijn die erg op ons lijken en afkomstig zijn uit de pleiaden..
dat is een sterren constellatie die ook wel de seven sisters word genoemd...
de islam heeft een symbool met daarin.. een halve maan, een ster en het getal 7
toeval ???
er staat bijvoorbeeld!!!
het is een hypothese
maar ik wil hier mee aanwijzen, dat de getallen in de bijbel misschien wel een belangrijkere rol spelen dan alleen het lievelingsnummer van de schrijver.....
het vormd wellicht een belangrijk stukje van de puzzel...
quote:
Trouwens, over die Pleiaden, ik moet me al heel erg vergissen als dat geen rode reuzen/superreuzen zijn
wehe.. jij vergist je dus weer heel erg...
quote:
Interessante theorie: de hersenen gebruiken 90% van hun energie om negatieve impulsen tegen te houden.....
Nee Flamez, je theorie houdt geen steek.
pfff.. alsof ik dat zelf verzin...
't zijn de neurologen van jouw o zo geliefde wetenschap die dit beweren...
(had ik je mooi beet LOL )
offtopic:
wat is die Aaliyah weer lekker in die nieuwe videoclip en het nummer zelf ook (moest ik effe kwijt )
quote:
Dit is nu duidelijk WO*-kennis... en een paar honderd posts geleden haddenwe gezien dat dit inferieur was aan WW* en OO* kennis
als ik dit lees moet ik erg aan catherine keijl( )denken en die homo psycholoog van oprah ... getverrrr.. hou d'r eens mee op
en over leven na de dood en uittredingen...
(ik heb het als eens eerder vermeld maar doe het bij deze nog eens)
mijn opa en 3 van m'n oudtantes hebben allen een BDE met uittreding meegemaakt... alhoewel zij gelovig waren, hadden ze het niet verwacht
zij waren hier zelfs verbaasd over en hebben het lang voor zich houden... uit angst om voor gek uitgemaakt te worden..
een oudtante omschreef de lichttunnel, waarin iemand haar opwachtte en tegen haar zei dat het haar tijd nog niet was...en die 'persoon' begeleidde haar terug...
vraag je eens af waarom wereldwijd dezelfde lichtunnels worden gezien... (en nou niet komen met het verhaal dat het een hersenspindsel is om je dood gemakkelijk te laten verlopen )
bij een wetenschappelijk experiment zijn maar een paar getuigen aanwijzig...
terwijl bij een BDE, duizenden mensen er van getuigen...
laat staan het geloof in GOD waar miljoenen mensen van getuigen...
of wou je beweren dat 70 % van de wereld psychotisch is ???
zeikerd-- >
quote:
Oh ja, Flamez. Waarom bestaat er ethiek in de wereld?
dat is in het belang van het voortbestaan van de soort...
maar het had veel simpeler gekund dan dat het nu is ...
je zou bij een negatieve impuls aan 1 blokkerende 'gedachte' genoeg hebben
maar wij hebben er tegenwoordig geloof ik wel honderd (zo lijkt het bij mij af en toe wel )
bij elk impuls worden alle mogelijke uitkomsten afgewogen tegen elkaar (dat verklaart denk ik ook het hoge energie verbruik bij het 'blokkeren' )
zo 'tis wel weer effe genoeg voor vandaag...
Posted by Zeikerd
quote:
Maar misschien kan je ons uitleggen hoe je naar je lichaam moet 'luisteren', kunnen we nog wat aan hebben?
*RUFT!!!* Ik hoorde wat van me lichaam! Het probeerd me wat te vertellen! Ik weet niet wat het is, misschien weet iemand het?
Sorry, ik kon het gewoon niet laten, hehe.
Mooi gedaan Lore Deamon.
Oh ja, Flamez. Waarom bestaat er ethiek in de wereld? Heeft God dat gedaan? want ik zie niet waarom we dat zouden hebben zonder God, of toch wel?
Oh ja! Als we geen ethiek hadden gehad, dan zou iedereen elkaars kop inslaan en dan zou het niet zo goed gaan met de mensheid als geheel. We zouden uitsterven, of nog beter gezegd: er zou een mens ontstaan met wel ethiek en moraal en die zou ons verstoten omdat hij beter is aangepast en dus beter overleeft.
Zeikerd out