• NexuZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08-2025
Ik heb net een discman gekocht maar vind het een irritant groot ding en ben nu op zoek naar een MP3-speler met zoveel mogelijk geheugen voor een niet al te dure prijs. Er zijn zoveel van die dingen en ik wordt er een beetje gek van. Als ik mijn discman heb verkocht aan mijn zusje wil ik een MP3-speler gaan halen. Alleen welke?

• MethinX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-02 18:56

MethinX

't is wat!

Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.

• NexuZ
OMG :9~ Dat is iets maar is die Creative Nomad II dan niet een geil apparaatje?

Verwijderd

Persoonlijk vind ik dit wel een leuk dingetje:D:D http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=56 die ga ik btw voor me verjaardag vragen, hehehe

• NexuZ
Waar kan ik die Creative Nomad II kopen. Hij is nergens te koop. In de pricewatch staat ie wel maar als je op de site aankomt weer niet.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:19

Wom

Op zaterdag 16 februari 2002 11:44 schreef BronX het volgende:
Waar kan ik die Creative Nomad II kopen. Hij is nergens te koop. In de pricewatch staat ie wel maar als je op de site aankomt weer niet.
Ik heb hem toendertijd de Nomad IIc ( de versie zonder radio ) via www.mp3man.nl gekocht , maar daar is hij niet meer leverbaar. Is wel een topapparaat en ik kan hem zeker aanraden.

Verwijderd

ik heb de Compaq Ipaq PA-2 en ben er dik tevreden mee, koop er een 64Mb MMC card bij en je hebt 5 1/2 uur muziek op het apparaat staan. en hij's ook lekker klein past dus in al je zakken.

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Je kunt natuurlijk ook een mp3-mini-cd-speler kopen :9 Zoiets als de Napa 380, 10 bij 10 bij 2,5 cm, da's zon 3/4 cm korter dan een gem. discman, en ongeveer even dik/dun.
Ding is ook maar 139€ dus ook niet zo duur, en 8-cm-cd's zijn ook niet al te duur (€0,89 per stuk ofzo) en dan heb je 200 MB per cd'tje.
Linkje :9

Verwijderd

Mpio mp3 spelers? www.mpio.com
zie pricewatch

• mr._Anderson
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

mr._Anderson

[Een man is nog geen Tweaker]

Op zaterdag 16 februari 2002 10:49 schreef BronX het volgende:
Ik heb net een discman gekocht maar vind het een irritant groot ding en ben nu op zoek naar een MP3-speler met zoveel mogelijk geheugen voor een niet al te dure prijs. Er zijn zoveel van die dingen en ik wordt er een beetje gek van. Als ik mijn discman heb verkocht aan mijn zusje wil ik een MP3-speler gaan halen. Alleen welke?
kheb zelf de creative nomadIIC, dat is dus echt wel een fijne spelertje, lekker licht, klein, fijn display. bij mij zit er standaard 32mb in, geloof dat dat nu al 64mb is, en je kan er ook nog een smartmedia kaartje bij proppen. het is gewoon een vet, fijn spelertje! kheb er goed plezier van

veel succes met je keuze

mr._Anderson

-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

Die Napa heeft een goede prijs kwaliteitsverhouding.
Ik heb 'm ook, en hij bevalt mij nog steeds.
goedkoper in aanschaf, en goedkoper in prijs per MB.

Ik zag op hier of op T.net overigens dat een andere fabrikant hetzelfde model op de markt brengt. Misschien is die in kwaliteit iets beter dan de Napa.

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Verwijderd

Creative NOMAD IIC nog leverbaar in Nederland?
Een Mpio DMG met 128 MB +128 MB =256 MB!

• NexuZ
Maar nou nog steeds de vraag waar kan ik die Creative Nomad II met 64 MB kopen in Nederland? Of eventueel bestellen?

Heb totaal geen ervaring met bestellen via het Internet. Ben bang dat het met de garantie dan helemaal mis gaat.

Verwijderd

Zijn er al mensen die ervaring hebben
met die Compaq iPAQ PA-2. Lijkt me wel een cool dingetje weet iemand of de software een beetje OK is? En hoe is de geluidskwaliteit?
Pagina: 1