Hoi
Ik heb de "quickstart" gelezen en durf hier bijna niet te posten, was het niet dat dit ongeveer mijn laatste hoop is.
Ik heb een apacheserver draaien onder windows met activeperl
ik wil een formulier maken en de inhoud daarvan op mijn email binnenkrijgen
Bijna alle scripts die ik kon vinden zijn voor unix en Windows NT. ik draai WXP pro. ik heb er eental geprobeerd die volgens de info konden maar werkte toch weer voor unix
of waren geschikt voor een standaard form (naam, adres, email)
ik vraag nu niet om een passend script (want dat mag hier niet) maar ik zou graag enige informatie willen over hoe ik nu verder moet, en in welke richting ik moet zoeken
wel of geen sendmail
Graag geen antwoorden van:
GA maar over op LINUX/UNIX
Probeer eens PHP
Bravenet, of ander services
Als ik dat kon/wil had ik het allang gedaan
Zoals gezegd een laatste hoop, na een week vrij intensief surfen naar informatie.
Alvast bedankt.
Ik heb de "quickstart" gelezen en durf hier bijna niet te posten, was het niet dat dit ongeveer mijn laatste hoop is.
Ik heb een apacheserver draaien onder windows met activeperl
ik wil een formulier maken en de inhoud daarvan op mijn email binnenkrijgen
Bijna alle scripts die ik kon vinden zijn voor unix en Windows NT. ik draai WXP pro. ik heb er eental geprobeerd die volgens de info konden maar werkte toch weer voor unix
of waren geschikt voor een standaard form (naam, adres, email)
ik vraag nu niet om een passend script (want dat mag hier niet) maar ik zou graag enige informatie willen over hoe ik nu verder moet, en in welke richting ik moet zoeken
Graag geen antwoorden van:
GA maar over op LINUX/UNIX
Probeer eens PHP
Bravenet, of ander services
Als ik dat kon/wil had ik het allang gedaan
Zoals gezegd een laatste hoop, na een week vrij intensief surfen naar informatie.
Alvast bedankt.