Pyramides, Atlantis en andere mysterieuze zaken.

Pagina: 1
Acties:
  • 322 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Public_Enemy_#1
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-12-2025
De oude thread raakte vol dus heb ik deze nieuwe aangemaakt.

Om nog even verder te gaan over de Sfinx. Er is een kamer onder de sfinx gevonden en nog een aantal niet onderzochte tunnels. Waarom mogen deze niet opengemaakt worden ? Er bestaat een theorie dat in die kamer een soort bibliotheek is met wijsheden uit Atlantis...

Verwijderd

LOL! Het begint een beetje een para-board te worden..hehe

Nu we het toch over die pyra's hebben. Ik heb onlangs de film The Mummy gezien. Inderdaad geen goede fillum, maar het beginstukje van die film vond ik wel onwijs kewl. Je zag hoe er aan de pyramides werd gebouwd door honderden mannen...mooi gedaan

• Public_Enemy_#1
Ik vind Stargate keigoed ! De piramide die uit elkaarklapt en waar dan zo'n spaceship uitkomt...en dan KABOEM !
Stargate rulez

de serie was overigens pulp. Macguyver kan niet door gaan voor Kurt Russel !!!

Verwijderd

ga nou niet overdrijven er zijn al 5 andere threads open, het overzicht raakt zo kwijt

• Public_Enemy_#1
In de oude egypte thread staan 50 berichten, noem je dat overzichtelijk. Dat laad ook zo lang...

Verwijderd

Heeft er iemand ook wat gehoord / gelezen over die pyramides die voor de kust van Japan gevonden zijn? Ik las een paar maand geleden er iets over in de krant, maar kan er helemaal nix over terugvinden

• Public_Enemy_#1
Dit is nieuw voor mij...
In welke krant heb je dat gelezen ?

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.planetarymysteries.com/images/k_nasa.jpg

komt van mars vandaan, er schijnt ook een connectie te zijn met mars. Men heeft op bepaalde foto's dingen gevonden die zeer sterk op pyramides lijken, eentje is vijfhoekig en bepaalde verhouding lijken aan te tonen dat ze artificiel zijn. 2 pyramides dicht bij dit "gezicht" zijn precis op eenzelde breedtegraad uitgelijnd en volgen ook weer precies de windrichting lijnen. Ook blijkt maar dat heb ik niet begrepen, dat ARC TAN e/pi precies die breedte graad geeft en dat cos e/pi precies de breedtegraad geeft van de gizeh pyramides.
Ook schijnt er een plek te zijn waar ook pyramide achtige figuren (de resolutie is te klein om echte goede schattingen te doen alhoewel ze wel even groot zijn als de Cheops pyramide) gevonden die uitlijnen met het volledige orion sterrenbeeld, niet alleen de drie dus. Verder las ik nog dat er in thiaonocu(?) ook drie pyramides zijn waarvan 1 gewijd is aan een god die voor het sterrenbeeld... je raad het al orion staat

Links heb ik niet meer want ik heb gedurende de hele dag af en toe een stukje ergens gelezen wanneer ik pauze hield. Maar goed ff zoeken bij wat voor zoekmachine levert een hoop op

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.enterprisemission.com/images/kennedy/d&m-geo.jpg

• Public_Enemy_#1
Ik ben er 99,9% zeker van dat dit natuurlijke steenformaties zijn.

Verwijderd

Public, dat artikel heeft in de Volkskrant gestaan. Ben daarna ff op zoek gegaan op internet, helemaal nix :(

Verwijderd

sjit dubbele posting :(

Verwijderd

waar baseer je dit op????

Alles in de natuur is opgebouwd uit fractals, ik bedoel alle patronen dan. Symetrie en recthe hoeken is iets dat de mens heeft gemaakt. Het blijkt dat behalve bij de neus sectie er helemaal geen freactals te vinden zijn. De plaatsing vand mond neus en oogkassen kloppen ook. Je moet je hierbij wel enorme erosie voorstellen uiteraard

hier nog een plaatje van het gebied waar hij in staat

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dannyvs/Mars_CityandFace.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dannyvs/Mars_DM.gif

hier nog een plaatje van de orion sterrenbeeld op het mars oppervlak

Afbeeldingslocatie: http://rush.digitalchainsaw.com/10004e3.gif

Afbeeldingslocatie: http://rush.digitalchainsaw.com/orionmap.gif

• rednek
  • Laatst online: 01-09-2025
Wow ..... ik krijg nu allemaal X - Files alla star gate gedachten door mijn hersen pan flitsen hoe komen jullie aan deze info

• Public_Enemy_#1
Hoewel ik heb een open mind naar dit soort dingen kijk en nog 10 keer meer paranoide ben dan mulder weet ik dat ruimtereizen niet zo simpel ligt als ze je in StarTrek willen laten geloven. Als die dingen door een buitenaardse beschaving zijn gemaakt heb ik maar 1 vraag : Waarom ?

Verwijderd

Tsja, waarom zenden wij aardbewoners doosjes met muziek en fotos de ruimte in, en begraven we hier op aarde cylinders met soorgelijke inhoud, en zenden we muziek en spraak signalen bewust de ruimte in...........

• SiGNe
  • Laatst online: 01-01 02:03

SiGNe

Ook hoi!

Misschien om dezelfde reden dat wij nu naar mars toe willen gaan....onderzoek en het ontdekken van dingen.
Zou het niet superkewl zijn als we op mars bacterien zouden ontdekken zodat we kunnen bewijzen dat er leven op mars mogelijk is?
Zou het niet superkewl zijn als we niet de enige levenden zouden zijn?

persoonlijk geloof ik wel in buitenaards leven (moet ook bijna wel...honderden miljarden sterren in honderden miljarden sterrenstelsels en om die sterren draaien ongetwijfeld ook planeten...en wij zouden de enige planeet zijn waar leven mogelijk is?)
maar of "ze" ook hier op aarde komen weet ik eigenlijk niet, ik denk het niet anders hadden ze zich heus wel kenbaar gemaakt.

Niet?
[Specs]

Verwijderd

Ik ben er gewoon blind van overtuigd dat er meer leven is in het heelal. Vind het zowiezo enorm arrogant om te beweren dat wij de enige zouden zijn in dit heelal.

=====
maar of "ze" ook hier op aarde komen weet ik eigenlijk niet, ik denk het niet anders hadden ze zich heus wel kenbaar gemaakt.
=====

Bedenk de impact hiervan eens. Stel je de situatie eens voor als er inderdaad buitenaards leven hier op aarde zou landen, en wij met onze (in vergelijking) stenen tijdperk ontwikkeling geconfronteerd zouden worden met hun techniek. Kan je je voorstellen wat de grootmachten zouden doen (om nog maar te zwijgen van de machtswellustigen en guruillias (hoe schijf je dat in vredesnaam ) om hun wapens en techniek te pakken zouden krijgen....
En wat dacht je van de zwaar reliegieuse groeperingen, die volgens hun geloof de enigste zijn in het heelal. Of je het nu wel of niet eens bent met die groeperingen, je zal moeten toegeven dat dat enorme impact zal hebben op hun (toch best grote) deel van de samenleving.
Ik hoop het eigenlijk niet mee te maken...
Aan de andere kant ben ik razend nieuwschierig, en hoop dat ze zich snel manifesteren, maar ben dus wel bang voor de slechte gevolgen daarvan.
En ik ben overtuigd dat de buitenaardsen deze overwegingen ook hebben en kennen. Ten slotte kennen ze onze samenleving al heel erg goed, ze kunnen al tientallen jaren onze tv en radio uitzendingen volgen.

Verwijderd

JL, ik wil niet je gehele theorie omver gooien, want het is erg aannemelijk, maar kristalvorming geeft ook rechte hoeken.

• rednek
ook al staan ze in de zelfde formatie als het sterren beeld orion
ik ben ook ff gaan denken maar als je al deze dingen bekijkt lijkt het wel of wij een kolonie van een andere beschaving zijn . die beschaving zat eerst op mars maar omdat mars dood ging en de magma van die planeet ging verkolen dus peerde ze hem naar aarde daar starte ze weer een nieuwe beschaving op maar omdat de ijstijd kwam peerde ze hem daar ook er bleven wel een paar gasten achter wij dus .

Verwijderd

Toch wel interessant allemaal , lekker leesvoer die lange threads

Verwijderd

Ja, maar kristal patronen bestaan ook uit fractals

Verwijderd

Iemand hier het boek "invasie" van Robin Cook gelezen?

volgens die "theorie" worden wij al 100 miljoen jaar (of zoiets) bezocht door buitenaardsen die iedere 100.000 jaar langskomen om te kijken of wij al geevolueerd zijn tot iets wat ze interessant genoeg vinden om over te nemen.

Dit hebben ze gedaan door in ons DNA een gen te plaatsen die ze kunnen activeren door een bepaald virus (een prion whatever the hell that is :)) in je lichaam te spuiten, dit doen ze door duizenden kleine zwarte schijfje op de aarde los te laten die, op het moment dat je het oppakte in je vinger prikte. (de schijfjes konden ook een miniatuur zwart gat creeren)

Het gen kon in ieder levend wezen op aarde verborgen liggen die een genoom had die groot genoeg was om het te kunnen herbergen.(duh)

Toen hier nog dinosaurussen rondliepen hebben ze besloten dat die van weinig waarde waren en toen hebben ze het gen geactiveerd om zichzelf te laten vernietigen. (daaag dino)

Volgens mij had de schrijver gelijk en zijn wij niet meer dan kweekjes van een of ander buitenaards ras.

THINK ABOUT IT.

slaap lekker

erik

Verwijderd

Nooit gelezen , ken die hele vent niet. Klinkt als een aflevering van X-files, dan zie ik het liever dat dan ik het lees

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:56

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het klinkt nogal onzinnig ja :).

• Public_Enemy_#1
X-FILES RULEZZZZZ !
seizoen 6 komt eraan en nog geen aflevering gemist.
Dat boekie van Robin Cook lijkt mij wel geinig, daar zal ik eens naar kijken.

• RemCOW
  • Laatst online: 31-12-2025
Zou het niet superkewl zijn als we op mars bacterien zouden ontdekken zodat we kunnen bewijzen dat er leven op mars mogelijk is?
Zou het niet superkewl zijn als we niet de enige levenden zouden zijn?
Cewl! we zijn niet de enigen!! Onze buurtjes zijn en stel bacterien :D :D

Mare, ik vind het super cewl zulke threads (al volg ik het soms helemaal niet meer :))

En ja X-Files roelt! :)

Ik zal morgen ff een zinnerige post posten, ik ben nu te moe ;) Dan zal ik me ook ff echt bemoeien met deze discussie :)

• Rusty
  • Laatst online: 24-11-2025
Dat verhaal van die Cook geloof ik niets van. Klnit inderdaad wel heel erg X-files. Zelf geloof ik ook dat die rots formaties natuurlijk zijn. Ik heb ook wel eens foto gezien van dat gezicht vanaf een andere kant. Dan lijkt het er helemaal niet meer op. En de natuur is prima instaat om rechte lijnen etc. te maken. En hoe hebben ze aangetoond dat hij niet uit fractals bestaat? Zulke scherpe foto hebben ze toch niet?

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

• rednek
he weet iemand waneer die afleveringen NA de film beginnen ik zit al een eeuw te wachten en ook geen een video meer bij videoland

Verwijderd

Slechte mensen van Veronica!! waarom zenden ze niet het vervolg uit van de vorige aflevering? to be continued.. my ass.. Barbaren zijn het!!

Verwijderd

JL; wat verstand men precies onder "precies"? Is dat ongeveer, of echt tot op enkele decimalen nauwkeurig. Volgens mij zijn ze gewoon een beetje gaan spelen met die getallen tot er iets interessants uitkwam.

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-12-2025
die beschaving zat eerst op mars maar omdat mars dood ging en de magma van die planeet ging verkolen dus peerde ze hem naar aarde daar starte ze weer een nieuwe beschaving op maar omdat de ijstijd kwam peerde ze hem daar ook er bleven wel een paar gasten achter wij dus .
Ja, coole film he "Mission To Mars" !!

Verwijderd

Ik had gehoord dat er bacterien (of waren het nou zaadjes van planten, nou in ieder geval leven wat op de aarde voorkomt) ook in de ruimte kan overleven. Dus zou het op de maan terecht kunnen komen ofzo.

Ach ja, het is daarboven toch maar 2 tot 5 graden Kelvin, blijft het tenminste lang houdbaar... ;)

Verwijderd

Even voor de gene die graag de afloop van de X-Files aflevering willen zien. Ga naar de betere videotheek en huur de X-Files band Biogenesis. Krijg je eerst de aflevering te zien die iedereen op tv gezien heeft en daarna 90 minuten nieuw matriaal die pas over zo'n 6 maanden op T.V komt.

PS: Diegene die zij dat de stargate serie pulp is is een beetje getikt volgens mij de serie heeft zo'n goede verhaal lijn en het klopt allemaal zo goed dat de film in vele opzichten minder is. (de film is zeer goed hoor daar niet van) Ook over het feit dat McGyver (richard dean anderson) een slechte kurt russel is dat klopt maar hij is een goede Jack O'Neill zeker vergeleken bij Kurt Russel.

Verwijderd

Aan de andere kant ben ik razend nieuwschierig, en hoop dat ze zich snel manifesteren, maar ben dus wel bang voor de slechte gevolgen daarvan.
is het niet veel mooier als 'ze' dat niet doen? Ik ben ervan overtuigd dat de mensheid beter af is sommige dingen niet te weten. ok, dit klok erg zweverig, even vertaald naar kleine schaal:
stle: niemand heeft jouw ooit verteld dat sinterklaas niet echt was... nog altijd wacht je op 5 december in spanning af wat je kadootjes zullen zijn..
is het niet veel beter met de leugen te leven dan de waarheid?
even vertaald naar deze topic:
is het niet veel beter dat we nooit onder het ijs van de zuidpool kunnen kijken? is het niet beter om nooit met aliens in contact te komen maar te blijven gissen en zoeken naar eventuele bewijzen?

Verwijderd

Vanavaond is er op Discovery Channel een documentaire over de bouwwijze en de betekenis van de Pyramides. Begint om 21:00 uur.

Verwijderd

Ik vind niet dat je als mensheid sommige dingen beter niet kunt weten. Wie bepaald dan wat we beter niet en wel kunnen onderzoeken? Jij, de president van amerika of de paus?
We moeten gewoon alles onderzoeken zover dat kan tenminste.

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2025
Mijn analytische Hogere Informatica brein heeft de volgende theorie doen opspruiten:

In de voortijd, volgens Genesis 6, paarden de engelen met de mensendochters. Hieruit onstonden mannen van naam. Deze mensen zouden over halfgod-krachten beschikt kunnen hebben, omdat ze half engel waren. Zij gingen zich vestigen op een groot eiland genaamd Atlantis. Ook konden ze met hun krachten allerlei paranormale dingen, zoals psychokinese. Mogelijk hebben sommigen zich over de aarde verspreid, en m.b.v. hun superpowers de piramides en andere supermegalitische bouwwerken gemaakt. Als ze ook konden teleporteren was het helemaal makkelijk. Dit verklaard de van binnen uitgeholde kruiken: De binnenkant hebben ze er eenvoudigweg "uitgeteleporteerd", er uitgedacht. Neem in gedachten dat teleportatie wel degelijk mogelijk is. Denk aan engelen die plotseling in gesloten ruimtes verschijnen. Dit zijn geen geesten, want ook Jezus verscheen in een gesloten kamer (Joh. 20:19), en daar was hij wel degelijk van vlees en bloed. Nu dan, nu we weten dat teleportatie van materiaal mogelijk is, is het ook niet meer moeilijk te verklaren, hoe het in hemelsnaam mogelijk was, dat de grafkist van de Farao die in Egypte gevonden is, van binnen superglad uitgehold is. Er zaten geen naden in de kist. De kist was uit 1 stuk massief graniet gemaakt, zonder dat deze open is geweest!!
Nu dan God zag dat dit niet zo kon, en toen heeft hij Atlantis tot de bodem doen verzinken.

Verwijderd

Ik heb gister maar effe Stargate gehuurd bij de plaatselijke videotheek. Echt een stoere film, ja!

Verwijderd

De bewoners van Atlantis hadden misschien wel speciale krachten, maar dat ze angelen als vaders hadden, vind ik ver gaan. De bijbel is en blijft symbolisch. Half-goden kan best er bestaan namelijk in verscheidene beschavingen half-goden.

Verwijderd

Mijn analytische Academische Informatica brein vind dat de theorie van Mastermind niet erg plausibel is maar wel lijkt op veel fantasy boeken dat het gelezen heeft.
Misschien wordt Mastermind later wel een geeerd fantasy schrijver.

Verwijderd

Ik vind Masterminds theorie wel logisch. Als je Genesis 6 leest en speciaal deze regel:

"Er leefden toen en ook later nog reusachtige grote mensen op aarde."

Hier staat letterlijk dat er na en voor de zondvloed half-goden op aarde waren. Het is dus zeer waarschijnlijk dat deze half-goden bewoners van Atlantis waren. Maar ik denk dat enkelen van hun over de hele wereld reisden om hun kennis te delen met de mens die deze kennis nog niet bezat.

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2025
Ik heb een nieuwe website gemaakt, http://www.x-theories.com

Als jullie nou allemaal jullie een verslag van jullie theorieen maken, plaats ik deze op de website.
Pagina: 1