Nou, een vriend van me had 2 bluawe leds gekocht, eentje voor num lock en voor nog iets anders. Vond ik te weinig, dus heb ik mijn broer 3 blauwe leds laten meenemen. Ik heb zo'n coole plug-in voor WinAmp die de leds van het keyboard op de maat van de muziek laat knipperen, en groen is lelijk. Dus vandaag heb ik ze ff vervangen. En ik ben een prutser, dus vriend van me ge msn'ed. Vriend is daar, wij begonnen. Met 2 soldeerbouten tegelijk de oude leds er uit en de nieuwe er in, die dingen hadden er geen zin in. Anyway, hier zijn de foto's:

Hier stond WinAmp dus aan met de coole plug-in

Nog eens WinAmp

Helemaal donker

Oh ja, die metalen plaat en een schroefje waren we 'professioneel' vergeten, telkens als ik op de 'mail' knop drukte kwam mail.... en my computer
Heb het nu gefixed hehe 
Denk dat ik nu 101 kleine coolertjes met fingerguards ga kopen, de toetsen worden te warm dus die moeten cooling krijgen

Hier stond WinAmp dus aan met de coole plug-in

Nog eens WinAmp

Helemaal donker

Oh ja, die metalen plaat en een schroefje waren we 'professioneel' vergeten, telkens als ik op de 'mail' knop drukte kwam mail.... en my computer
Denk dat ik nu 101 kleine coolertjes met fingerguards ga kopen, de toetsen worden te warm dus die moeten cooling krijgen