[medal of honor] cheats werken niet?

Pagina: 1
Acties:

• Flaman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-12-2022
Nou ben ik geen fan van cheats maar er is een level nu waar ik gewoon niet verder kom, dus ik wil gebruik maken van de GOD cheat. Nou weet ik wel hoe het moet, maar het lukt gewoon niet :?

Je moet in de snelkoppeling +set cheats 1 zetten. Mijn target ziet er nu zo uit:

"C:\Program Files\EA GAMES\MOHAA\MOHAA.EXE"

en volgens de cheat moet het

"C:\Program Files\EA GAMES\MOHAA\MOHAA.EXE" +set ui_console 1 +set cheats 1

worden.

maar in het spel zegt ie nog dat ik de server moet opstarten met de set cheats 1 cheat :'(

edit: trainer is ook welkom

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-01 12:15
Weet je zeker dat het gewoon plain +set cheats 1 is, en dat er niet wat anders achter moet?

There is no magic.

• Flaman
"C:\Program Files\EA GAMES\MOHAA\MOHAA.EXE" +set ui_console 1 +set cheats 1 +set thereisnomonkey 1

dat is em helemaal

het spel wil hiermee wel opstarten maar de cheats werken gewoon niet. Het spel zegt dat ik moet opstarten met +set cheats 1 :/

• The Will
Ik zie verder echt niet in wat je fout doet hoor.

There is no magic.

• Flaman
Op zaterdag 16 februari 2002 02:28 schreef The Will het volgende:
Ik zie verder echt niet in wat je fout doet hoor.
ik doe ook niks fout, het spel doet iets fout :P

Dit heb ik gewoon ingevuld, maar de cheats willen het niet doen. Weet je ook geen trainer of zo?

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-01 01:22

NightHawk4

Lotte is Liev :>

met de officiele nederlandse ceedee doet ie dat prima gewoon ff ~ en dog intypen ----> GOD mode

• The Will
Sorry, je moet mij niet zien als een cheater hoor. Ik zou niet weten waar je een trainer vandaan zou kunnen halen, maar misschien dat je eens met google zou kunnen zoeken :?

There is no magic.

Verwijderd

cheaten sux hard !!!

ik snap niet waarom mensen in spellen altijd moeten cheaten...probeer zonder cheats verder te komen . en als je vastzit gewoon proberen tot je eruit bent...

dat is juist het leuke aan een spel spelen... het dingen uitzoeken..

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:09
Thing is, dat de patch de cheats wegneemt uit mohaa. Je moet dan een nieuwe game starten, dan een savedgame laden, dan cheats intypen.

Cheaten zuigt niet IMO, in singleplayer mag iedereen van mij cheaten zoveel ie wilt. Doe ik ook bij RTS games.

Verwijderd

volgens mij is het +set sv_cheats 1 hoor... maar cheaten suxxx :r :r MoHAA is echt te makkelijk om te cheaten

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:42
cheaten sux zowel in sp als in mp. Het verkort de levensduur van een game en daarbij heb je helemaal een echte fun eraan omdat je geen problemen meer hebt. Nu is het natuuurlijk niet leuk als je tien x achter elkaar neergemaaid wordt op hetzelfde stukkie maar je moet maar zo denken:

Als dat in reallife was geweest kon je ook niet cheaten en had je maar 1 kans.

Strava | AP | IP | AW

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Een trainer was ook goed toch? :?

Hier een trainer voor v1.1.
Vraag me niet hoe het werkt, hoe je het installeerd of wat dan ook, want ik heb zoiets nog nooit zelf gebruikt.

🌞🍃

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-01 15:38
Hoe kun je nou vastzitten? Je hebt toch een kompas??

• FleshY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01 17:53
Op zaterdag 16 februari 2002 01:52 schreef Flaman het volgende:
Nou ben ik geen fan van cheats maar er is een level nu waar ik gewoon niet verder kom, dus ik wil gebruik maken van de GOD cheat. Nou weet ik wel hoe het moet, maar het lukt gewoon niet :?

Je moet in de snelkoppeling +set cheats 1 zetten. Mijn target ziet er nu zo uit:

"C:\Program Files\EA GAMES\MOHAA\MOHAA.EXE"
en volgens de cheat moet het
"C:\Program Files\EA GAMES\MOHAA\MOHAA.EXE" +set ui_console 1 +set cheats 1
worden.
maar in het spel zegt ie nog dat ik de server moet opstarten met de set cheats 1 cheat :'(

edit: trainer is ook welkom
Het klopt wel wat je zegt het moet alleen zo:
C:\Program Files\EA GAMES\MOHAA\MOHAA.EXE" "+set ui_console 1 +set cheats 1"

• ErikRo
  • Laatst online: 26-12-2025
Op zaterdag 16 februari 2002 01:52 schreef Flaman het volgende:
Nou ben ik geen fan van cheats maar er is een level nu waar ik gewoon niet verder edit: trainer is ook welkom
Even een vraagje uit nieuwssgierigheid waar zit je in godsnaam vast?

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Verwijderd

Cheaten zuigt echt, ik deed het vroeger altijd maar nu vind ik het echt lame.

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 23:47 schreef SlaX het volgende:
Cheaten zuigt echt, ik deed het vroeger altijd maar nu vind ik het echt lame.
volledig 10000% mee eens ... cheaten sux hard..haalt de fun uit het spel.

Verwijderd

hoor hem.

Nouw en als je cheats wilt gebruiken doe je dat lekker behalve wanneer ze er online last van gaan krijgen.
Sommige cheats maken het spel nog leuker.

als jij cheats sux dan hoeft toch niet iedereen dat te weten ga jij maar lekker verder met je spelletje zonder cheats.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 15:58
Op zondag 17 februari 2002 00:16 schreef narfpower het volgende:
als jij cheats sux dan hoeft toch niet iedereen dat te weten ga jij maar lekker verder met je spelletje zonder cheats.
I will :+

Steam

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 10:42 schreef webkabouter het volgende:
cheaten sux zowel in sp als in mp. Het verkort de levensduur van een game en daarbij heb je helemaal een echte fun eraan omdat je geen problemen meer hebt. Nu is het natuuurlijk niet leuk als je tien x achter elkaar neergemaaid wordt op hetzelfde stukkie maar je moet maar zo denken:

Als dat in reallife was geweest kon je ook niet cheaten en had je maar 1 kans.
En iedereen klaagt en klaagt maar over de korte levensduur van een game :D :D :+

Verwijderd

nu al cheaten?

Verwijderd

Cheats zijn een goede manier om een manier van werken van een bepaald onder de knie te krijgen en hebben wel degelijk een funktie :)

Voor de goede orde: svp de beste topicstarter helpen en niet zo katten over het cheaten an sich :)

Verwijderd

Ik kat niet, cheaten kicks ass :)

• buzz
  • Laatst online: 31-01 15:43
Op zondag 17 februari 2002 00:23 schreef cosmosis het volgende:
Ik kat niet, cheaten kicks ass :)
Die statement zou ik het liefst terug in je kont komen schoppen. Cheaten is niet liev :X

Verwijderd

Correctie, cheaten is LAME :+

Verwijderd

dit topic gaat een beetje de verkeerde kant op :)
laat de topicstarter toch doen wat hij wil met z'n spelletje en hou op met flamen

cheaten suxx btw >:)

• Flaman
grappig dat elke cheat topic altijd in een 'cheaten is lame!!1@#!' topic veranderd. Totaal offtopic en al helemaal overbodig.

Ik heb mijn eigen redenen om te cheaten, en daar hebben jullie eigelijk niks mee te maken. Discussies houdt je maar in SG, maar niet bij een topic waar iemand om hulp vraagt. Het is wel een goede manier om aan techposts te komen om altijd maar je mening te geven door offtopic gezeik

For the record, ik ben helemaal geen die hard gamer, daar heb ik helemaal geen tijd voor. En die korte levensduur, daar doe ik het juist voor zodat ik niet uren achter dit ding zit te rotten :)

Het was het d-day level, ik stap telkens op die landmijnen daarzo :?
Daarnaast zie ik het kwaad er niet van in om voor 1 level cheats te gebruiken :(

het is trouwens nog steeds niet gelukt om die cheat te gebruiken. Oefenen dan maar...
Op zaterdag 16 februari 2002 08:25 schreef freaky1983 het volgende:
cheaten sux hard !!!

ik snap niet waarom mensen in spellen altijd moeten cheaten...
idd

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 14:17 schreef Flaman het volgende:
grappig dat elke cheat topic altijd in een 'cheaten is lame!!1@#!' topic veranderd. Totaal offtopic en al helemaal overbodig.

Ik heb mijn eigen redenen om te cheaten, en daar hebben jullie eigelijk niks mee te maken. Discussies houdt je maar in SG, maar niet bij een topic waar iemand om hulp vraagt.

For the record, ik ben helemaal geen die hard gamer, daar heb ik helemaal geen tijd voor. En die korte levensduur, daar doe ik het juist voor zodat ik niet uren achter dit ding zit te rotten :)

Het was het d-day level, ik stap telkens op die landmijnen daarzo :?
Daarnaast zie ik het kwaad er niet van in om voor 1 level cheats te gebruiken :(

het is trouwens nog steeds niet gelukt om die cheat te gebruiken. Oefenen dan maar...
je moet de kuil induiken en snipper dan effe die 2 gasten uit hun zandzakken... ren dan door het midden tussen de palen door.... als je dit in een x goed doet kan je gewoon 100% health halen...

• mr_taipan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-12-2024
Cheaten zuigt.
cheaters zuigen.

:?

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 00:22 schreef ItSnows het volgende:
Cheats zijn een goede manier om een manier van werken van een bepaald onder de knie te krijgen en hebben wel degelijk een funktie :)

Voor de goede orde: svp de beste topicstarter helpen en niet zo katten over het cheaten an sich :)
De enige functie die ze hebben zijn voor de ontwikkelaars die het spel moeten testen tijdens het ontwikkelen, en om bij patches/bugfixes snel een update uit te kunnen brengen. Daarom worden ze er bijna nooit uitgehaalt, errug jammer :'(

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 14:20 schreef mr_taipan het volgende:
Cheaten zuigt.
cheaters zuigen.
IDD :(

In SP moet je zelf weten maar in Multiplayer is het echt heel erg lame.

Je verpest in je eentje de gameplay voor alle anderen :(

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
tsjiets :r

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• The Will
:Z is het nou echt zo moeilijk om iemand even te helpen. Als jij tegen cheats bent dan post je toch lekker niet hier, maar open je in HK een topic: "Cheaten zuigt"

Dit heeft namelijk echt geen nut, als Flaman commentaar zou willen had hij wel een topic geopend met als naam: "Ik cheat, kom mij afzeiken" |:(

There is no magic.

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 19:20 schreef The Will het volgende:
:Z is het nou echt zo moeilijk om iemand even te helpen. Als jij tegen cheats bent dan post je toch lekker niet hier, maar open je in HK een topic: "Cheaten zuigt"

Dit heeft namelijk echt geen nut, als Flaman commentaar zou willen had hij wel een topic geopend met als naam: "Ik cheat, kom mij afzeiken" |:(
hier sluit ik me bij aan :)

Verwijderd

mn neefje had dit ook, cheats werken niet met 1.1 :P

net goed!

Verwijderd

Dit vond ik op www.planetmedalofhonor.com:

Als je de snelkoppeling hebt aangepast en het spel hebt opgestart doe je het volgende:

·Start a mission as you normally would.
·Most important : save your game and then reload it. If you do not do this, the cheats WILL NOT WORK.

Once you've done this, you will be able to enter cheat codes from the console, which you can activate with the tilde key. ("~") If your console does not activate, check your Advanced Options menu to make sure it's enabled.

Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar dit zou jouw probleem kunnen oplossen. Beetje vreemd, maar ach...

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Precies dat is de enige manier, die overigens op pagina 1 ook al genoemd is. Dus waarom je het niet lukt snap ik niet helemaal ?
Deze info kun je b.t.w. op ALLE grote Mohaa sites vinden.
Pagina: 1